Gå til innhold

Hva angrer du på i livet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Eugene Onegin skrev:

Jeg angrer på at jeg aldri tok meg en utdannelse. 

Hva jobber du som? 

Skjønner du angrer på noe sånt. Men jeg tror du bidrar masse uten alikavel :)

Anonymkode: 02b97...ee9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At jeg var for redd/engstelig til å ta utdannelsen min i utlandet (ikke type Danmark)

At jeg ikke reiste mer! Men det skal jeg når barna har blitt store :yvonne:

At jeg var sammen med et skikkelig rasshøl altfor lenge - men, jeg ville allikevel ikke vært foruten forholdet fordi jeg er fornøyd med sluttresultatet..

At jeg ikke hadde større selvtillit! Når jeg ser på bilder av meg selv som ung, så så jeg jo pokker meg smashing ut..om jeg får si det selv :rodme: Hvorfor var jeg ikke fornøyd, og struttet av selvtillit?? Da hadde jeg garantert ikke funnet meg i så mye dritt av overnevnte rasshøl. 

At jeg ikke levde mer i nuet, og ga litt balla i konsekvenser av og til! 

At jeg aldri hadde ons..selv om jeg er veldig ambivalent til det. For jeg tror jeg ville ha blitt veldig såret, og følt meg brukt. 

At jeg ikke snakte enda høyere, og enda tydeligere.

Jeg liker denne tråden! For livet er aldri for sent, før det er over.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva jobber du som? 

Skjønner du angrer på noe sånt. Men jeg tror du bidrar masse uten alikavel :)

Anonymkode: 02b97...ee9

Det er jo du som kommer med de gøye faktaene jo! Kan vel på en måte si du har en høy utdannelse men bare ikke på papiret. Skulle gått an på en annen måte. Da hadde du vel vært historiker eller historie lærer eller det du hadde likt. Du er hvertfall god på mye! 

Anonymkode: 02b97...ee9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Angrer på at jeg ikke fikk barn tidligere.

Anonymkode: d6369...b2f

Jeg angrer på at jeg fikk barn tidlig...

Altså - man kan jo ikke egentlig angre på når man fikk barn, for da hadde det jo ikke blitt de barna, hverken for deg eller for meg. Men jeg ser i ettertid at jeg gjorde livet mitt veldig vanskelig med å få barn tidlig (hadde to barn da jeg var 23), og attpåtil med en idiot som ikke behandlet meg bra, ikke er en spesielt god far for barna, men som jeg dessverre må forholde meg til resten av livet. Jeg tok utdanning som alenemor, er stolt av at jeg klarte det, men så utrolig mye bedre studietiden kunne blitt om jeg ikke hadde hatt alt det ansvaret. 

Anonymkode: 64c8f...335

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg flyttet for "kjærligheten". Har ikke mye igjen for det

At jeg fikk barn

At jeg har surret mye rundt etter videregående, fremfor å ta meg sammen for å skape en bedre fremtid

Anonymkode: 1956b...5fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke sa ja til sommerjobben på tanker ?Sp Carg( 2 min. Betenkningstid, Måtte droppa D y r, og betalt Dykkereise Eilat) (-Båten ble ikke blåst opp, Krigstillegget hadde dekka) 16 År.

Ikke sa ja til B- lapp (=Pro.) Heli. Fullfinansiert av staten (Men kostet 140000/År Flytimer å holde aktiv-Mye Kash når 1819) 20 Mann til test,10 inn, 2 Finansiert av staten.Blitt siste i N. uten Videregående, Spurte ikke etter grunnskole ...

Ikke takket ja til Grenaderkontrakt, Nattpatruljefører Libanon, (Sikkert best, hadde sett hvordan IDF oppererte, -Å lunta mi....)

Ikke prøvde/Tok en risk m. -helsa, Hadde fast jobb på handa, Ny Ålesund. SYKT kjipt å dra ned til Longyear...

Ikke gikk for Blucher 2 Uker før, Livsvarig Dykkeforbud, 2 svære karer knakk bilen til kompis, Knusningsskader fjes .

Stolte på NAV. Maxa.. Og Innvilget Uføretrygd+etterbetaling 2 År, Ville prøve Rehab. Ikke ufør ?36? År. = Uteligger...

Men, Elska å jobbe i helsevesenet, -er jo ikke noe point i å angre, bare styre på Hvis neste Opr. Good ? Havseiler, Gr.land ..? Seff. Div. Svalbard, Syden, (=Troll) ... -Sånn går no dagan...

Hva er diagnoserelatert gruppe nummeret på LIVET ? Faenmeg Flaut å være Norsk, -når man ser på Kidsa i dag !

 

A.(CAVE:Fnatt)

 

 

 

Endret av Sliten&kjørt51
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

At jeg fødte barn vaginalt

Noen medisiner jeg gikk på som forårsaket noe bivirkninger  som er permanente 

At jeg tok opp lån for å betale min eksmanns gjeld da vi var sammen

Anonymkode: 7978f...0b3

Hvorfor? Er ikke det en bragd du bør være stolt over?

Anonymkode: 7c9d1...672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At jeg flyttet for "kjærligheten". Har ikke mye igjen for det

At jeg fikk barn

At jeg har surret mye rundt etter videregående, fremfor å ta meg sammen for å skape en bedre fremtid

Anonymkode: 1956b...5fe

Hvorfor angrer du på at du fikk barn? Håper ikke du lar det gå ut over barnet ditt...

Anonymkode: 7c9d1...672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke ringte til venninna mi om kvelden for 20 år siden. Morgenen etterpå var det alt for sent.

Anonymkode: f2415...bd9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At jeg flyttet for "kjærligheten". Har ikke mye igjen for det

At jeg fikk barn

At jeg har surret mye rundt etter videregående, fremfor å ta meg sammen for å skape en bedre fremtid

Anonymkode: 1956b...5fe

lol, jeg angrer på at jeg ikke flyttet.

Anonymkode: 08768...6fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne angret på så utrolig mye. Men jeg velger å ikke gjøre det. Og heller tenke at det er en mening med alt. Og at det ikke er sikkert livet hadde blitt bedre om jeg kunne levd det om igjen og valgt annerledes. For i bunn og grunn er jeg lykkelig, og har alltid vært det. Men skulle ønske jeg hadde trent mer som ung, slik at jeg ikke hadde de helseplagene jeg har nå. 

Anonymkode: d148e...a87

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt i samme situasjon. Hvordan kom du deg videre? Jeg har fått ny jobb, jobber nå ut oppsigelsestiden, men isolerer meg veldig og er nok på vei inn i en depresjon. 

Anonymkode: d263b...91f

Vel, går enda hjemme etter 1.5 år. Skal i arbeidstrening etter jul håper jeg. Bare ikke fokuser på det som har skjedd, ei heller symptomer og sånn. Det hjelper meg. Og pleie deg selv! Om det er venner, familie, sittende og glo serier. Jeg prøver og være med noen hver dag, så får hjernen min litt fred. 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sliten&kjørt51 skrev:

At jeg ikke sa ja til sommerjobben på tanker ?Sp Carg( 2 min. Betenkningstid, Måtte droppa D y r, og betalt Dykkereise Eilat) (-Båten ble ikke blåst opp, Krigstillegget hadde dekka) 16 År.

Ikke sa ja til B- lapp (=Pro.) Heli. Fullfinansiert av staten (Men kostet 140000/År Flytimer å holde aktiv-Mye Kash når 18) 20 Mann til test, 10 inn, 2 Finansiert av staten. Blitt siste i N. uten Videregående, Spurte ikke etter grunnskole ...

Ikke takket ja til Grenaderkontrakt, Nattpatruljefører Libanon, (Sikkert best, hadde sett hvordan IDF oppererte, -Å lunta mi....)

Ikke prøvde/Tok en risk m. -helsa, Hadde fast jobb på handa, Ny ålesund. SYKT kjipt å dra ned til Longyear...

Ikke gikk for Blucher 2 Uker før, Livsvarig Dykkeforbud, 2 svære karer knakk bilen til kompis, Knusningsskader fjes .

Stolte på NAV. Maxa.. Og Innvilget Uføretrygd+etterbetaling 2 År, Ville prøve Rehab. Ikke ufør ?36? År. = Uteligger...

Men, Elska å jobbe i helsevesenet, -er jo ikke noe point i å angre, bare styre på Hvis neste Opr. Good ? Havseiler, Gr.land ..? Seff. Div. Svalbard, Syden, (=Troll) ... -Sånn går no dagan...

Hva er diagnoserelatert gruppe nummeret på LIVET ? Faenmeg Flaut å være Norsk, -når man ser på Kidsa i dag !

 

A.(CAVE:Fnatt)

 

 

 

Hæ? Altså HÆ, HÆÆÆÆÆÆ????

Anonymkode: 82d0a...39f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg var i et dårlig forhold som tok mye tid og selvtilliten fra meg i årene 18-26

At jeg var så negativ og hadde så dårlig selvtillit når jeg var på folkehøgskole. Det ødela mye for meg, noe som egentlig skulle være positivt

At jeg lot meg overtale til å bli sykepleier. Og når jeg først ble det, at jeg ikke satset skikkelig, men bare gjorde alt halvhjertet

At jeg sluttet på kontorjobben og gikk tilbake til sykepleie-jobben

At jeg ikke har vært mer ambisiøs i karriere/studieveien

At jeg ikke sa i fra til noen venninner om hvordan de fikk meg til å føle meg i alle år, før det var gått for langt

At jeg ikke gikk i en begravelse jeg burde gått i, fordi jeg var gravid og humørsyk

At jeg ikke tok i mot den åpne hånden en tidligere venninne rakte ut til meg 

At jeg har trekt meg unna folk for å beskytte meg selv 

At jeg ikke har brukt talentet mitt innen tegning og maling. Jeg har en sperre der som jeg ikke klarer å få opp. Er usedvanlig god til å tegne levende vesener, akkurat det vet jeg. Men føler at dårlige venner og forhold har ødelagt selvtilliten min.

Er en god del jeg angrer på i livet, dessverre. Men samtidig har jeg lært mye, på den harde måten. Og jobber for ikke å falle tilbake til gamle mønstre. Jeg har mange ting å være glad for nå, flotte barn og en fantastisk mann. Gode venner og familie. Har en jobb jeg i grunn liker nå. Men det er noe inni meg som er problemet, dessverre..

Anonymkode: 8488a...42d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer på at jeg ikke tok tilbake min store kjærlighet for mange mange år siden. Elsker han over alt i verden enda. Familien min hadde flyttet fra hans/vår hjemby og det var så vanskelig å ha et avstandsforhold. Var mye vanskeligere alt den tiden enn det er nå. Penger til tog hadde jeg ikke mulighet til å skaffe en gang i mnd og heller ikke noen mulighet til å overnatte i hans hjemby en helg. Han kunne haike, men det kunne ikke jeg. Vi hadde plass til han, men de hadde ikke plass til meg.
Bortsett fra det, så har jeg hatt et greit liv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget


Jeg har lest alle svarene du har fått på spørsmålet ditt, Ts.  Det er ille at så mange mener at de har tatt feil beslutninger om eget liv.  Når det er sagt, gjetter jeg at mange vil si at de vokste på erfaringen.  At de har gjort seg erfaringer som den som har glidd lett gjennom livet ikke vet om. 

Selv kunne jeg saktens si at det var noe jeg angret på.  Men har det noen hensikt?....

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer på at jeg trodde at x-kjæresten min skulle komme tilbake. Ventet 2 år på han...

Angrer på at jeg har tilgit bare noen, fordi jeg ikke ønsket å miste dem, selv når de ikke fortjente det...

Angrer også på at jeg aldri prøvde å lære matte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er mange her som angrer på at de ikke jobbet hardere på skolen og fikk bedre karakterer.

Jeg har det faktisk litt motsatt - visst er jeg glad for de gode resultatene fra skolen, men ti år etterpå er de ikke så skrekkelig mye verdt altså. Jeg skulle ønske jeg lot meg selv leve litt mer, i stedet for å stresse med å være "perfekt" på skolen. Bare toppkarakterer var godt nok for meg. Jeg fikk det, men det kostet også. Skulle ønske jeg var flinkere til å slå meg til ro med "godt nok". 

 

Anonymkode: 7289a...abc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

at jeg i min søken etter en venn benyttet mobilchat for det, det endte i katastrofe.

Anonymkode: 2d558...195

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...