mariie Skrevet 2. februar 2023 #1461 Skrevet 2. februar 2023 J.. skrev (50 minutter siden): Hva er hennes sc/ig,hvis hun har en offentlig en? karolinemyrland 1
shab Skrevet 2. februar 2023 #1462 Skrevet 2. februar 2023 Hun ler av det selv også. Sikkert veldig sjokkerende og surrealistisk! Galgenhumor er viktig! Håper virkelig det går bra med dem alle ❤️ 3 7
Mmmwhatever Skrevet 3. februar 2023 #1463 Skrevet 3. februar 2023 shab skrev (19 timer siden): Hun ler av det selv også. Sikkert veldig sjokkerende og surrealistisk! Galgenhumor er viktig! Håper virkelig det går bra med dem alle ❤️ Ja! Det var noen skikkelig ufine kommentarer på IG - alt folk kan få seg til å skrive. 🙄
sommermor Skrevet 4. februar 2023 #1464 Skrevet 4. februar 2023 Jeg bare lurer på hvorfor dere fortsatt følger snappen siden dere er så i mot den ? Det er da helt frivillig å følge dem. 4 1
Sol Rampelyset Skrevet 20. februar 2023 #1465 Skrevet 20. februar 2023 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. 1 1
shab Skrevet 20. februar 2023 #1466 Skrevet 20. februar 2023 (endret) Sol Rampelyset skrev (1 time siden): Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. Glem det Endret 20. februar 2023 av shab 1
Sol Rampelyset Skrevet 20. februar 2023 #1467 Skrevet 20. februar 2023 Tråden er ryddet for svar til slettet innhold. Sol, admin.
Gjest PingPongRosadamm Skrevet 23. februar 2023 #1468 Skrevet 23. februar 2023 Noen andre som reagerer på Karoline fra Tromsø sin kvasshet? 😅 Jeg er nordlending selv så jeg er ikke fisefin av meg, men hun biter jo bokstavlig talt hånda som mater henne ukentlig. Hun deler av livet til sitt og barna (og alle sykehusbesøkene deres), men våge seg om en kommenterer noe feil. Hun spurte hva hun kunne gjøre for å lettere klare å ta av linsene eller noe sånt, og fikk mange råd rundt linser generelt, og reagerte med "det va då sinnsykt ka råd man kan få om teng kan IKKE SPØR OM". Hun legger ut i det vide om vannkoppene hun og barna har/har hatt, men gud bedre om man kommer med velmente råd, da skal man få høre det, si.
Orly Skrevet 23. februar 2023 #1469 Skrevet 23. februar 2023 theonlyPinkPanter skrev (2 timer siden): Noen andre som reagerer på Karoline fra Tromsø sin kvasshet? 😅 Jeg er nordlending selv så jeg er ikke fisefin av meg, men hun biter jo bokstavlig talt hånda som mater henne ukentlig. Hun deler av livet til sitt og barna (og alle sykehusbesøkene deres), men våge seg om en kommenterer noe feil. Hun spurte hva hun kunne gjøre for å lettere klare å ta av linsene eller noe sånt, og fikk mange råd rundt linser generelt, og reagerte med "det va då sinnsykt ka råd man kan få om teng kan IKKE SPØR OM". Hun legger ut i det vide om vannkoppene hun og barna har/har hatt, men gud bedre om man kommer med velmente råd, da skal man få høre det, si. Skjønner hun godt jeg, hun har flere ganger sagt hun ikke ønsker råd men likevel strømmer det på. I forhold til vannkoppene så Skjønner jeg ikke hvorfor man skal komme med råd når hun ikke har bedt om det, minste har vært innlagt pga de så de har nok sikkert fått mer enn nok råd derfra. Hun har aldri vært annet enn hyggelig når jeg har lagt igjen kommentarer. 1 1
shab Skrevet 23. februar 2023 #1470 Skrevet 23. februar 2023 (endret) theonlyPinkPanter skrev (12 timer siden): Noen andre som reagerer på Karoline fra Tromsø sin kvasshet? 😅 Jeg er nordlending selv så jeg er ikke fisefin av meg, men hun biter jo bokstavlig talt hånda som mater henne ukentlig. Hun deler av livet til sitt og barna (og alle sykehusbesøkene deres), men våge seg om en kommenterer noe feil. Hun spurte hva hun kunne gjøre for å lettere klare å ta av linsene eller noe sånt, og fikk mange råd rundt linser generelt, og reagerte med "det va då sinnsykt ka råd man kan få om teng kan IKKE SPØR OM". Hun legger ut i det vide om vannkoppene hun og barna har/har hatt, men gud bedre om man kommer med velmente råd, da skal man få høre det, si. Skrev egentlig et langt innlegg, men sletter det. Det er ei annen mor som er veldig gretten og sur hele tiden. Skjønner ikke hvorfor hun deler så mye av livet når hun ikke takler å få spørsmål. De velger jo selv å være så åpne. Endret 23. februar 2023 av shab 3
Gjest PingPongRosadamm Skrevet 24. februar 2023 #1471 Skrevet 24. februar 2023 Orly skrev (19 timer siden): Skjønner hun godt jeg, hun har flere ganger sagt hun ikke ønsker råd men likevel strømmer det på. I forhold til vannkoppene så Skjønner jeg ikke hvorfor man skal komme med råd når hun ikke har bedt om det, minste har vært innlagt pga de så de har nok sikkert fått mer enn nok råd derfra. Hun har aldri vært annet enn hyggelig når jeg har lagt igjen kommentarer. Jeg skjønner ikke hvorfor man deler i den grad av livet sitt, og om barna, om man ikke ønsker tilbakemeldinger. Folk blir jo engasjert i hverdagen deres, og når hun i tillegg spør om råd - men det var ikke akkurat DET hun spurte om, så klikker hun i en lang rant om at folk svarer på ting som absolutt ikke er spurt om - men det ER jo det 😂 Selv om svarene ikke var en magisk superløsning. Det går ant å svare råd med ingenting, eller bare likerklikk på meldingen, så er det overstått. Det er rantingen som kommer hele tiden fordi hun deler, som jeg reagerer på.
shab Skrevet 24. februar 2023 #1472 Skrevet 24. februar 2023 theonlyPinkPanter skrev (12 timer siden): Jeg skjønner ikke hvorfor man deler i den grad av livet sitt, og om barna, om man ikke ønsker tilbakemeldinger. Folk blir jo engasjert i hverdagen deres, og når hun i tillegg spør om råd - men det var ikke akkurat DET hun spurte om, så klikker hun i en lang rant om at folk svarer på ting som absolutt ikke er spurt om - men det ER jo det 😂 Selv om svarene ikke var en magisk superløsning. Det går ant å svare råd med ingenting, eller bare likerklikk på meldingen, så er det overstått. Det er rantingen som kommer hele tiden fordi hun deler, som jeg reagerer på. Helt enig. Opplever at mange av dem misforstår og tar alt i verste mening. Både ved spørsmål på egen instastory og når de snapper på løvemammane. Jaja. Vi får bare la vær å stille spørsmål. Jeg tør ikke i alle fall. 1
shab Skrevet 24. februar 2023 #1473 Skrevet 24. februar 2023 (endret) theonlyPinkPanter skrev (15 timer siden): Jeg skjønner ikke hvorfor man deler i den grad av livet sitt, og om barna, om man ikke ønsker tilbakemeldinger. Folk blir jo engasjert i hverdagen deres, og når hun i tillegg spør om råd - men det var ikke akkurat DET hun spurte om, så klikker hun i en lang rant om at folk svarer på ting som absolutt ikke er spurt om - men det ER jo det 😂 Selv om svarene ikke var en magisk superløsning. Det går ant å svare råd med ingenting, eller bare likerklikk på meldingen, så er det overstått. Det er rantingen som kommer hele tiden fordi hun deler, som jeg reagerer på. Jeg tenker også at siden de deler så mye åpent på sin instagram profil og har så mange følgere så er det klart de får mye respons når de spør om og deler om ting. F.eks: Mor til et prematurt barn som har Cerebral parese og mest sannsynlig gravid med trillinger 16,2k følgere. Mor til to barn hvor det ene barnet er blind 15,5k følgere. Nybakt firebarnsmor har 24,9K følgere. Hun siste kan f.eks legge ut etter at hun har delt noe skrive: "Det er ikke vits å komme med fine oppmuntrende meldinger til meg" "ikke kom med råd og tips". Jeg forstår henne litt for hun står i en meget krevende livsituasjon og jeg skal ikke klandre henne for disse svarene. Disse har jo like mange følgere som mange influensere. Jeg forstår at de er i en spesiell, vanskelig og mye vond livssituasjon. De aller fleste som sender dem meldinger mener det jo godt. Følgerne bryr jo seg om familiene som de følger. Jeg forstår også at modereringen i denne tråden virker strengere enn andre tråder. Det er jo mennesker i sårbare livssituasjoner som diskuteres her. Samtidig har de tatt et valg om å dele åpent om livet sitt. Endret 24. februar 2023 av shab 8
Orly Skrevet 24. februar 2023 #1474 Skrevet 24. februar 2023 theonlyPinkPanter skrev (13 timer siden): Jeg skjønner ikke hvorfor man deler i den grad av livet sitt, og om barna, om man ikke ønsker tilbakemeldinger. Folk blir jo engasjert i hverdagen deres, og når hun i tillegg spør om råd - men det var ikke akkurat DET hun spurte om, så klikker hun i en lang rant om at folk svarer på ting som absolutt ikke er spurt om - men det ER jo det 😂 Selv om svarene ikke var en magisk superløsning. Det går ant å svare råd med ingenting, eller bare likerklikk på meldingen, så er det overstått. Det er rantingen som kommer hele tiden fordi hun deler, som jeg reagerer på. Jeg derimot skjønner det veldig godt,men skjlnner ikke hvorfor folk tenker de stadig trenger å komme med råd man ikke har bedt om 1
shab Skrevet 24. februar 2023 #1475 Skrevet 24. februar 2023 Orly skrev (36 minutter siden): Jeg derimot skjønner det veldig godt,men skjlnner ikke hvorfor folk tenker de stadig trenger å komme med råd man ikke har bedt om Flere av dem spør jo direkte om råd ofte.. 4
Orly Skrevet 24. februar 2023 #1476 Skrevet 24. februar 2023 shab skrev (14 minutter siden): Flere av dem spør jo direkte om råd ofte.. Å likevel svarer folk på helt andre ting…
shab Skrevet 24. februar 2023 #1477 Skrevet 24. februar 2023 Orly skrev (1 minutt siden): Å likevel svarer folk på helt andre ting… Det må man tåle når man har over 15 000 følgere 4 1
Vegglampe Skrevet 24. februar 2023 #1478 Skrevet 24. februar 2023 Orly skrev (1 time siden): Jeg derimot skjønner det veldig godt,men skjlnner ikke hvorfor folk tenker de stadig trenger å komme med råd man ikke har bedt om Jeg er enig med deg. Syntes dages snapper ga en ganske grei beskjed. det er ikke unormalt å være kvalm i starten av graviditeten. Og jeg forstår når man får 200 like meldinger, som man ikke ber om. Blir utmattende. 7 1
Orly Skrevet 25. februar 2023 #1479 Skrevet 25. februar 2023 shab skrev (3 timer siden): Det må man tåle når man har over 15 000 følgere Nei hvorfor må man tåle det? 4
Orly Skrevet 25. februar 2023 #1480 Skrevet 25. februar 2023 Vegglampe skrev (3 timer siden): Jeg er enig med deg. Syntes dages snapper ga en ganske grei beskjed. det er ikke unormalt å være kvalm i starten av graviditeten. Og jeg forstår når man får 200 like meldinger, som man ikke ber om. Blir utmattende. Nettop , det er liksom ikke en eller to som sender og klart det da blir slitsomt 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå