Gå til innhold

Løvemammaene på Snapchat


Minipilla

Anbefalte innlegg

Hun som var i går (fredag).. tuller hun? Jeg så det nå at gjesten har skrevet forslag til nye kampsaker for løvemammaene og to av postene er bare teite! 
- Butler, virkelig? De som trenger ekstra hjelp får hjelp fra kommunen iform av assistanser og hjemmehjelp som kommer innom for å avlaste dem. Mange får hjelp med avlastningshjem også. Butler er ikke nødvendig altså, herregud er det mulig. Og bare bruken av ordet "butler" irriterer meg. 

Så har du andre punktet som irriterer meg grenseløst. 
- Gratis sydentur (UTEN UNGER måtte hun så fint presisere) som da er heldekket av NAV/Helfo. 
Kom.igjen! 
De som trenger avlastning får det, om det så er for at mor og far skal slakke i syden eller for å kunne ha med barna til syden. 
Ikke alle har råd til syden eller tid til syden, også de med friske barn. Syden er ingen menneskerett og som sagt, avlastning er noe du får om du virkelig har behov for det. Du ser ikke at uføre ber om gratis syden tur, eller de som lever på fattiggrensa og har barn..den der var bare provoserende. 

Samme med spabehandling på blåresept, men vet ikke hva hun mener rundt det. er det samme som syden så er det ufattelig teit. For som sagt, mange lever i et uendelig psykisk og fysisk stress og de får ikke spabehandling sponset. Hva gjør hun så spesiell? Alle har sine kamper og sorger i hverdagen. Hennes kamp gjør ikke at hun er mer verdt enn andre! Gratis spa og sydentur, nei vet du meg hva! Snakk om dårlige prioriteringer! Blir provosert jeg. Så ikke alt hun sa, for jeg følger ikke med alle. Kun to hvor hun ene kjenner jeg.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Noomie skrev:

Hun som var i går (fredag).. tuller hun? Jeg så det nå at gjesten har skrevet forslag til nye kampsaker for løvemammaene og to av postene er bare teite! 
- Butler, virkelig? De som trenger ekstra hjelp får hjelp fra kommunen iform av assistanser og hjemmehjelp som kommer innom for å avlaste dem. Mange får hjelp med avlastningshjem også. Butler er ikke nødvendig altså, herregud er det mulig. Og bare bruken av ordet "butler" irriterer meg. 

Så har du andre punktet som irriterer meg grenseløst. 
- Gratis sydentur (UTEN UNGER måtte hun så fint presisere) som da er heldekket av NAV/Helfo. 
Kom.igjen! 
De som trenger avlastning får det, om det så er for at mor og far skal slakke i syden eller for å kunne ha med barna til syden. 
Ikke alle har råd til syden eller tid til syden, også de med friske barn. Syden er ingen menneskerett og som sagt, avlastning er noe du får om du virkelig har behov for det. Du ser ikke at uføre ber om gratis syden tur, eller de som lever på fattiggrensa og har barn..den der var bare provoserende. 

Samme med spabehandling på blåresept, men vet ikke hva hun mener rundt det. er det samme som syden så er det ufattelig teit. For som sagt, mange lever i et uendelig psykisk og fysisk stress og de får ikke spabehandling sponset. Hva gjør hun så spesiell? Alle har sine kamper og sorger i hverdagen. Hennes kamp gjør ikke at hun er mer verdt enn andre! Gratis spa og sydentur, nei vet du meg hva! Snakk om dårlige prioriteringer! Blir provosert jeg. Så ikke alt hun sa, for jeg følger ikke med alle. Kun to hvor hun ene kjenner jeg.

Du kødder nå vel ? 😂😂😂 HUN KØDDA !!!!  Til og meg JEG skjønner at det der ikke skal tas seriøst ! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Serine1 skrev:

Du kødder nå vel ? 😂😂😂 HUN KØDDA !!!!  Til og meg JEG skjønner at det der ikke skal tas seriøst ! 

det er bra, som sagt så så jeg ikke annet enn den og snappen etter siden det er over 24 timer siden. Så ble litt sjokkert over at noen kan kreve noe sånt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Er jeg surmaga som syns det er rart og teit å kalle barn for «superhelten» og slike veldig overdrevne adjektiver? Barna har ikke akkurat noe valg.. Blir litt det samme som å bruke krigsterminologi på kreftsyke?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, Girlygirl9 skrev:

Er jeg surmaga som syns det er rart og teit å kalle barn for «superhelten» og slike veldig overdrevne adjektiver? Barna har ikke akkurat noe valg.. Blir litt det samme som å bruke krigsterminologi på kreftsyke?

Vil ikke kalle deg surmaga men, jeg forstår deg. Det er nok pga enkelte vil skryte av sine barn, og det er ikke noe vondt ment i dette. Men ja foreldre av alle slags sykdommer kan jo da bruke den tittelen dem vil. Det er som du skriver dem har ikke noe valg, så for meg blir det av og til litt teit men, jeg henger meg ikke opp i det.;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen
51 minutter siden, Girlygirl9 skrev:

Er jeg surmaga som syns det er rart og teit å kalle barn for «superhelten» og slike veldig overdrevne adjektiver? Barna har ikke akkurat noe valg.. Blir litt det samme som å bruke krigsterminologi på kreftsyke?

De har ikke noe valg når det gjelder sykdommen i seg selv, men de kan ha et valg når det gjelder hvordan de tar det. Jeg synes faktisk ungene er superhelter når de står på og er så tøffe som de er, mens voksne klager over langt mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegserdeg
1 time siden, Geirfuglen skrev:

De har ikke noe valg når det gjelder sykdommen i seg selv, men de kan ha et valg når det gjelder hvordan de tar det. Jeg synes faktisk ungene er superhelter når de står på og er så tøffe som de er, mens voksne klager over langt mindre.

Enig! Er veldig mange voksne som klager på små ting, enkelte skulle ha prøvd diverse sykdommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Girlygirl9 skrev:

Er jeg surmaga som syns det er rart og teit å kalle barn for «superhelten» og slike veldig overdrevne adjektiver? Barna har ikke akkurat noe valg.. Blir litt det samme som å bruke krigsterminologi på kreftsyke?

Ja, det synes jeg du er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.12.2019 den 17.07, Girlygirl9 skrev:

Så man er en helt hvis man er syk? Det er litt av en logikk.. 

Man er en helt fordi man er et barn som står på hver dag, kriger med en haug av utfordringer og smerter. At du velger å henge deg opp i dette, ja det sier bare mye om deg.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Irja skrev:

Man er en helt fordi man er et barn som står på hver dag, kriger med en haug av utfordringer og smerter. At du velger å henge deg opp i dette, ja det sier bare mye om deg.

AMEN!❤️
Ikke fan av eksponeringen mange av dem gjør men, absolutt hverdagshelter alle sammen!:klappe:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 15.12.2019 den 9.33, Irja skrev:

Man er en helt fordi man er et barn som står på hver dag, kriger med en haug av utfordringer og smerter. At du velger å henge deg opp i dette, ja det sier bare mye om deg.

Men barnet har da ikke noe valg om å bare legge seg ned? Selvsagt må man være med foreldrene når de bærer deg til legetimer. Det er ikke å «krige» og selv de som har overlevd kreft sier at det er en uting å bruke krigsterminologi på sykdom. Så barn som døde, «kriget» ikke de nok? Var ikke de tøffe nok? Det er dette du impliserer ved sånt tull. Og det sier mye om deg også. 🌝

Endret av Girlygirl9
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hvor du har det ifra at barn som døde ikke kriget nok ????? 
om du har fulgt med så hadd du vist at de barna som dør ofte regnes som de sterkeste av alle, de har også vunnet over kreften eller hva det enn er... å er nå fri fra all smerte og sykdom i himmelen (eller hva enn man tror på) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest tickettothemoon

Når de snapper fra hytta i disse tider når en blir bedt om å holde seg hjemme er ganske alvorlig. Hun sa vi drar hjem om det blir pålagt? Skal vi ikke følge anmodninger nå. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, tickettothemoon skrev:

Når de snapper fra hytta i disse tider når en blir bedt om å holde seg hjemme er ganske alvorlig. Hun sa vi drar hjem om det blir pålagt? Skal vi ikke følge anmodninger nå. 
 

De velger å isoleres barnet sitt, da kan det være tryggere for de å være på hytta. Normale folk med friske barn bør derimot holde seg hjemme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tickettothemoon
13 minutter siden, Orly skrev:

De velger å isoleres barnet sitt, da kan det være tryggere for de å være på hytta. Normale folk med friske barn bør derimot holde seg hjemme

Det er mange nå som er utsatt og i risikosonen. Folk i helsevesenet jobber på spreng. Alle er bedt om å være i hjemsted kommunen. 

Endret av tickettothemoon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...