Gå til innhold

Det er ulogisk at heterofile menn hater homofile menn.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne tråde føyer seg inn i rekken av de trådene som tillegger heterofile menn uakseptable holdninger og atferd. Oppskriften er alltid den samme. Man lager et premiss, som i denne tråder er at heterofile menn hater homofile menn og så hisser man til debatt, selv om man vet at premisset er uriktig. Dette er systematiske fordommer som systematisk er ment å stille heterofile menn i dårligst mulig lys.

Det å være heterofil hvit mann er helt ute. Politisk ukorrekt som gruppe, generalisert inn i et karikert, demonisert ramme som bare blir komisk. Komisk fordi det er en overtydelig trend og såpass uintelligent framstilt at det bare blir trist. Man bruker bevisst avvikende og destruktiv seksualitet som virkemiddel og klistrer det til mannskjønnet. Ukritisk, generaliserende og svært fordomsfullt. Man underslår konsekvent at andre enn denne gruppen er solid representert når det gjelder avvikende, uakseptabel atferd.

Jeg er møkk lei...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det eneste jeg "har i mot" homofile er det offentlige politiske synet til homobevegelsen. Hadde jeg vært homofil hadde jeg vært livredd innvandring fra midtøsten simpelthen fordi det er en verdensdel hvor homofile blir drept. Men neida, homofile er sinna på konservative og andre som er tilhengere av en streng innvandring og asylpolitikk. 

 

Importere titusenvis av mennesker fra en verdensadel hvor homofile forfølges og drepes.....hva kan gå galt?

Anonymkode: ec8b5...063

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jalp skrev:

Det å være heterofil hvit mann er helt ute. Politisk ukorrekt som gruppe, generalisert inn i et karikert, demonisert ramme som bare blir komisk.

Sånn er det å være på toppen. Når homofile, feminister og minoriteter av alle slag, hakker på den hvite, heterofile mann, så er det fordi de gjerne vil være som ham. Du bør bli mer bekymret den dagen dette endrer seg, for da er ikke lenger heterofile, hvite menn ansett som toppen av pyramiden.

Tror nok ikke at det noen gang kommer til å skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎13‎.‎11‎.‎2018 den 16.32, Horten Market skrev:

Hvor har du det fra at heterofile menn hater homofile menn? Det stemmer ikke. Vi synes bare homofile aktiviteter er motbydelig og ekkelt. Er ikke det lov? Du vet, noen liker pepsi, andre foretrekker cola. Man hater ikke hverandre av den grunn.

Vel noen elsker Coca-Cola Classic, og hater Pepsi. Og foretrekker varmt vann i stedet for Pepsi.

Jeg bryr meg ikke hva homofile gjør, så jeg har ingen mening der. Men det finns bare en Cola, og det er Coca-Cola Classic. På samme måte som at den "ekte" James Bond er Sean Connery, og de som har etterfulgt ham er kopier, mer eller mindre dårlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...