Gå til innhold

Det er ulogisk at heterofile menn hater homofile menn.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Homofile menn fjerner seg jo fra markede hvor man konkurrerer om kvinnens oppmerksomhet. 

 

Ja jeg vet at ikke alle heterofile menn hater homofile menn.

Anonymkode: f45b0...477

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke hva som er problemet deres. Samtidig blir mange heterofile så irriterte hver gang homsene tar seg en fest i PRIDE-paraden. Det er bare én gang i året, men det går visst ganske innpå dem.

Anonymkode: fed90...894

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte føler seg truet av alt som er annerledes, og spesielt om det rokker ved den etablerte oppfatningen av hvordan menn og kvinner skal være. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du det fra at heterofile menn hater homofile menn? Det stemmer ikke. Vi synes bare homofile aktiviteter er motbydelig og ekkelt. Er ikke det lov? Du vet, noen liker pepsi, andre foretrekker cola. Man hater ikke hverandre av den grunn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Horten Market skrev:

Hvor har du det fra at heterofile menn hater homofile menn? Det stemmer ikke. Vi synes bare homofile aktiviteter er motbydelig og ekkelt. Er ikke det lov? Du vet, noen liker pepsi, andre foretrekker cola. Man hater ikke hverandre av den grunn.

Og hvor har du det fra?

Anonymkode: 49d9b...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Horten Market skrev:

Hvor har du det fra at heterofile menn hater homofile menn? Det stemmer ikke. Vi synes bare homofile aktiviteter er motbydelig og ekkelt. Er ikke det lov? Du vet, noen liker pepsi, andre foretrekker cola. Man hater ikke hverandre av den grunn.

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja jeg vet at ikke alle heterofile menn hater homofile menn.

Anonymkode: f45b0...477

 

Anonymkode: f45b0...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teskje: Du legger til grunn at det er en sammenheng mellom heterofile menn og hat mot homofile menn. Den må du begrunne. Jeg forteller deg at den ikke finnes. Det er ikke vanlig at heterofile menn hater homser. Å mislike homofile aktiviteter har ikke noe å gjøre med hat, men med preferanser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På meg virker det som om overraskende mange heterofile menn selv mener de er så uimotståelige at de tror at dersom de kommer innenfor en homofil mann sin rekkevidde vil denne homofile mannen miste all selvkontroll og voldta nevnte (uimotståelige) heterofile mann...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Horten Market skrev:

Hvor har du det fra at heterofile menn hater homofile menn? Det stemmer ikke. Vi synes bare homofile aktiviteter er motbydelig og ekkelt. Er ikke det lov? Du vet, noen liker pepsi, andre foretrekker cola. Man hater ikke hverandre av den grunn.

 Jeg er litt nysgjerrig her, bare, kan du sette ord på hva det er du synes er ekkelt og motbydelig med det? Og kan du si noe om hva du legger i homofile aktiviteter? Jeg er oppriktig nysgjerrig, for jeg klarer ikke å forstå hva det er som er ekkelt. Det er interessant å høre hvordan folk som tenker og føler annerledes enn meg, tenker.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Horten Market skrev:

Teskje: Du legger til grunn at det er en sammenheng mellom heterofile menn og hat mot homofile menn. Den må du begrunne. Jeg forteller deg at den ikke finnes. Det er ikke vanlig at heterofile menn hater homser. Å mislike homofile aktiviteter har ikke noe å gjøre med hat, men med preferanser.

Hvorfor bekymrer dere dere over de homofile aktivitetene når dere likvel ikke skal delta? Mange driver med ting jeg personlig synes er ekkelt, men det er da ikke mitt problem. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Svartfugl skrev:

 Jeg er litt nysgjerrig her, bare, kan du sette ord på hva det er du synes er ekkelt og motbydelig med det? Og kan du si noe om hva du legger i homofile aktiviteter? Jeg er oppriktig nysgjerrig, for jeg klarer ikke å forstå hva det er som er ekkelt. Det er interessant å høre hvordan folk som tenker og føler annerledes enn meg, tenker.

Jeg er også nysgjerrig, så da er vi to. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hendt at de som er homophobiske har båret på en slik usikkerhet om sin egen legning og kommet ut av skapet senere. Kanskje det er noen sin måte å skjule det på? 

Forutenom kan man synes det er så «ekkelt» man vil, men man skal respektere de likt som andre mennesker. Ser heller ikke hva som er ekkelt med kjærlighet? Tenker menn kun på homofil sex? Jeg er kvinne og hetero men kunne aldri sett for meg å synes lesbisk sex er verken unaturlig eller ekkelt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Horten Market skrev:

Hvor har du det fra at heterofile menn hater homofile menn? Det stemmer ikke. Vi synes bare homofile aktiviteter er motbydelig og ekkelt. Er ikke det lov? Du vet, noen liker pepsi, andre foretrekker cola. Man hater ikke hverandre av den grunn.

Tror du alle homofile menn er inne i S/M med skinnmasker, kjetting og lær? Jeg kan fortelle deg at de aller fleste er relativt "straighte" (pun intended ;) når det gjelder fremtoning og oppførsel. 

Hilsen 100% heterofil mann, som har enkelte homofile bekjente og t.om. har festet sammen med dem på Pride. Det er ille det!

Anonymkode: 63a3b...21d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Thyra skrev:

Hvorfor bekymrer dere dere over de homofile aktivitetene når dere likvel ikke skal delta? Mange driver med ting jeg personlig synes er ekkelt, men det er da ikke mitt problem. 

Hvem har sagt at det bekymrer oss? Det er TS som tar opp "problemet". Dette er ikke et problem for heterofile menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Horten Market skrev:

Hvor har du det fra at heterofile menn hater homofile menn? Det stemmer ikke. Vi synes bare homofile aktiviteter er motbydelig og ekkelt. Er ikke det lov? Du vet, noen liker pepsi, andre foretrekker cola. Man hater ikke hverandre av den grunn.

Eh! Jo, du gjør faktisk det når du beskriver homofile aktiviteter som motbydelig. Da er du ikke mye nøytral. Men det ser du vel selv!? Pepsi og cola sammenligningen er du nøytral i. Homofili handler vel om biittelitt mer enn fysiske aktiviteter?

Selvfølgelig er det lov å ikke like hva det enn skulle være, så lenge du ikke rakker ned på andre.

Anonymkode: ffc50...063

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Horten Market skrev:

Hvem har sagt at det bekymrer oss? Det er TS som tar opp "problemet". Dette er ikke et problem for heterofile menn.

 

Er du en av de som tror at alle er som deg ?

Anonymkode: f45b0...477

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eh! Jo, du gjør faktisk det når du beskriver homofile aktiviteter som motbydelig. Da er du ikke mye nøytral.

Anonymkode: ffc50...063

Hvorfor skal jeg være nøytral? Hvorfor er det greit at damer synes ting andre driver med er ekkelt:

6 minutter siden, Thyra skrev:

Mange driver med ting jeg personlig synes er ekkelt, men det er da ikke mitt problem. 

Det er TS som hevder at homofili er et problem for heterofile. Jeg etterspør dokumentasjon på det. Dette er en klassisk stråmann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Horten Market skrev:

Hvorfor skal jeg være nøytral? Hvorfor er det greit at damer synes ting andre driver med er ekkelt:

Det er TS som hevder at homofili er et problem for heterofile. Jeg etterspør dokumentasjon på det. Dette er en klassisk stråmann.

Empiri. Man hører det stadig, ofte av mennesker som har hengt seg for mye opp i å være anti-identitetspolitiske. Det er ikke dumt det, men de irriterer seg jo nesten over alt som blir gjort høylydt. Gu bedre så mange ganger jeg har hørt noen klage over at "men må de vise det så frem" om pride-paraden, som har eksistert i tredve år og som er en forrykende fest, bare en gang i året.

Hilsen heterofil.

Anonymkode: fed90...894

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gu bedre så mange ganger jeg har hørt noen klage over at "men må de vise det så frem" om pride-paraden

Det handler mer om å seksualisere det offentlige rom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Horten Market skrev:

Det handler mer om å seksualisere det offentlige rom.

Det offentlige rom har jo blitt relativt mye mer seksualisert allerede, Pride Parade har ikke hverken bidratt til eller dempet dette. 

Anonymkode: 63a3b...21d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...