Gå til innhold

Menn flest gir faen i menns utfordringer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

16 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Jeg er for likestilling, derfor gir jeg faen i alles utfordringer, uavhengig av kjønn. :tommelopp:

Haha, nice!

Anonymkode: e5232...633

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/17/2018 at 11:27 PM, AnonymBruker said:

Kvoteringsordninger er en av tingene jeg kommer på i farta

Ellers kan man jobbe for å tilrettelegge skolegangen slik at den treffer gutters måte å lære på. Gode rollemodeller inn i skolen, ikke bare en drøss med kvinnfolk.

Anonymkode: a506a...4d1

Og dette er kvinners jobb? Å kjempe mot kvotering samt å på magisk vis fikse skolesystemet? Hvorfor skal ikke menn ta tak i dette? I dag er mannsdagen og dette hadde jo vært en flott parole, men jeg ser ingen menn som går i tog der ute. Hvorfor ikke? Menn er faktisk ressurssterke nok til at de får til et tog, ikke kom å si at kvinner umuliggjør en markering. Problemet her er lite engasjement fra de det gjelder: nemlig mannfolka.

On 11/18/2018 at 11:33 AM, Example said:

Det er ingen hemmelighet at vi biologisk er forskjellige, og det gjenspeiles stort sett over alt i samfunnet. Det betyr ikke at det gjelder alle kvinner og menn,

At gutter for eksempel er skoletapere er jo ikke en diskusjon kvinner vil ta en gang, selv om alle vi som jobber i skolen ser dette hver eneste dag. Det burde vært gjort noe mer med, men det går dessverre utover feil kjønn. 

Dette er da en diskusjon som. Har vært mye i media, blant annet ha Camilla Stoltenberg vært mye på banen. Søker du litt finner du mange innlegg og artikler om dette skrevet av kvinner. (Et eksempel https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/MgryQ5/camilla-stoltenberg-bekymret-for-at-guttene-blir-skoletapere)

On 11/18/2018 at 4:27 PM, AnonymBruker said:

Jeg gjør mer enn nok med denne problemstillingen og jobber for å bedre guttas tilværelse daglig. Det er bare det at jeg ikke gidder å gi kvinner svarene, og jeg jobber ikke gratis. 

Så får dere håndtere saken ved å lene dere på forskerne og diskutere løst rundt det. Det hjelper ikke gutta et fnugg. Jeg begynte å kommentere i denne tråden fordi jeg og mange andre menn opplever at damer overhodet ikke bryr seg om oss. 

Jeg har gått dypere inn i det, men det har ikke du. Jeg er bare oppgitt fordi du ikke evner gå en dag i menns sko, men forventer at menn skal løse dette problemet slik som kvinner ville løst det. Verden fungerer ikke sånn i det hele tatt. 

Anonymkode: a506a...4d1

Kvinner bør ta ansvar for dette, og du gidder ikke gi de svarene på hvordan ja. Skjønner at det er morsommere å sitte her og hate på kvinner for at ikke vi fikser det for dere. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i dag mannsdagen. Mange menn sliter. Felles for disse er at de ikke snakker med noen om det de sliter med. De bruker metoder for selvmord som ofte kun har en utvei (f.eks skyte seg selv), ikke slik kvinner som gjerne tar piller som kan pumpes ut igjen. Kvinner har langt flere selvmordsforsøk. 

De etterlatte etter en manns selvmord er ofte uforstående til dette siden mannen aldri har åpnet seg. 

Menn må åpne seg!!! Det er det kun mennene som kan gjøre for seg selv, vi kvinner kan ikke gjøre noe. Vi snakker jo om så mye allerede. Nå er det mannens tur å ta ordet om noe annet enn sex og fotball. 

 

kun kvinnelige psykologer? Jeg som kvinner har kun møtt mannlige psykologer. Å påstå at en psykolog er inkompetent pga kjønnet sitt, sier mer om den som trenger behandling enn behandlerne. 

Anonymkode: 2f1c9...9a6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.11.2018 den 16.59, AnonymBruker skrev:

Artig at kvinnene som har svart i denne tråden har bekreftet det artikkelen nevner

Det er null forståelse fra deres side. Kkun ansvarsfraskrivelse uten å kunne se strukturelt på ting

Det er grunnen til at jeg ikke klarer anse kvinner som likeverdige menn. De mangler rett og slett evnen til å se på ting fra et høyere perspektiv.

Anonymkode: a506a...4d1

Det å angripe motpartens verdi og intelligens med slike kommentarer hjelper i alle fall ikke dersom målet er forståelse og at kjønnene kjemper sammen for å løse et problem. Det bidrar bare til polarisering. 

Når det er sagt ser jeg daglig fokus på menn, menns rettigheter og muligheter. 

På universitetet hvor jeg studerer har de egne samtaletreff for menn, hvor menn kan dele sine opplevelser og utfordringer. 

På studiet mitt er kvinner overrepresentert. Menn får derfor kjønnspoeng for å oppmuntres til å søke på studiet. På studiet arrangeres "guttelunch" av skolen, med mannlige rollemodeller som holder korte foredrag om relevante temaer. Det er også egne veiledere tilgjengelig for guttene, disse er tilgjengelige utenom de vanlige veiledningstimene slik at guttene skal være godt ivaretatt.  

På temadager, for eksempel angående selvmord, blir det alltid tatt opp at guttene er overrepresentert i denne dystre statistikken, og hva som kan gjøres for å løse dette problemet. 

Det er også et uttalt ønske om flere mannlige sykepleiere og helsesøstre, fordi det kan være enklere for gutter å ha en mann å snakke med om vanskelige tema. 

I barnehagen våre barn går i har de egne grupper for guttene, der guttene får utfolde seg i mer voldsom lek enn jentene gjerne er komfortable med. De tar også opp på planleggingsdager, og har fokus generelt, på hvordan man skal få guttene til å trives bedre - siden undersøkelsene generelt viser større trivsel blant jentene. 

Det samme gjør de på skolen - har spesielt fokus på guttene og deres trivsel. 

Du kan ikke si på generell basis at ikke samfunnet bryr seg om menn. Det er mange, både menn og kvinner, som kjemper for mennene.  

I hele debatten om kjønn og hvor godt man har det er det en ting jeg er veldig lei av, og det er tanken om at den enes velferd må være på bekostning av den andre. Det går an å ha to tanker i hodet samtidig, og kjempe for både menn og kvinners saker. De fleste jeg kjenner er heldigvis såpass informerte at de ser at det er fullt mulig å kjempe for at begge kjønn skal ha det så godt som mulig. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Example skrev:

Finnes en del forsøk her inne på å ta opp aktuelle saker som går i disfavør menn. De blir som regel sablet ned av kvinner som ofte vil prate om noe annet enn det saken handler om, eller henge seg opp i detaljer, for å hoppe elegant over hovedproblematikken.

At gutter er tapere innenfor skolesystemet, gjør ikke at man skal endre noe på systemet, men at guttene må endre seg. Stor tro på at biologien skal endre seg over natta, og forhindre at nye barn faller gjennom i en skole som er mer egnet for jenter.

Et naturlig svar på denne problematikken ville jo være å se grunnene til at det er sånn, og prøve å endre på det, men det hører vi lite om.

Konsekvensene kommer først senere. Vi går inn i en ny hverdag hvor disse guttene er ubrukelige i samfunnet. Tidligere fikk de seg en jobb på sjøen eller liknende etter skolen, men de jobbene finnes knapt lenger. Nå blir de heller radikalisert foran en PC-skjerm, og ønsker å hevne seg. Jeg tror dessverre ikke vi er så langt unna en skoleskyting i Norge, dessverre. Sannsynligvis vil de samme menneskene sitte sjokkert igjen og lure på hvorfor. Vel.. varsellampene har blinket lenge allerede.

Ja kan du gi meg et svar på hvorfor uten å legge skyld på kvinner da?

Uten å skrive at skolen har blitt feministert og jenter blir favorisert?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er i dag mannsdagen. Mange menn sliter. Felles for disse er at de ikke snakker med noen om det de sliter med. De bruker metoder for selvmord som ofte kun har en utvei (f.eks skyte seg selv), ikke slik kvinner som gjerne tar piller som kan pumpes ut igjen. Kvinner har langt flere selvmordsforsøk. 

De etterlatte etter en manns selvmord er ofte uforstående til dette siden mannen aldri har åpnet seg. 

Menn må åpne seg!!! Det er det kun mennene som kan gjøre for seg selv, vi kvinner kan ikke gjøre noe. Vi snakker jo om så mye allerede. Nå er det mannens tur å ta ordet om noe annet enn sex og fotball. 

 

kun kvinnelige psykologer? Jeg som kvinner har kun møtt mannlige psykologer. Å påstå at en psykolog er inkompetent pga kjønnet sitt, sier mer om den som trenger behandling enn behandlerne. 

Anonymkode: 2f1c9...9a6

Det var en ganske naiv tankegang. Depresjon utarter seg forskjellig for kvinner og menn og menn er ikke de som liker å snakke om følelser,hvorfor tror folk alltid at det skal hjelpe å snakke om ting?

Når det er sagt så er det jo som regel menn som mobber andre menn som sliter. De er i konstant konkurranse med hverandre over sosial status og de har ingen lyst til å hjelpe hverandre.

Istedenfor sitter de på forumer som dette og mener kvinner er skylda i alle deres problemer når det er de selv som skaper disse problemene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/18/2018 at 4:02 PM, AnonymBruker said:

Det er ikke bra nok til å tiltrekke de beste hodene blant gutta

Anonymkode: a506a...4d1

Ikke blant kvinnene heller. Noe bør gjøres med lærerlønnen hvis vi virkelig vil ha inn de beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hjelpeapparatet jobber ikke imot menn. Det er ikke noen agenda, men det blir utdannet langt flere kvinnelige psykologer i dag enn mannlige. Det har vært snakk om kvotering av menn til psykologistudiet - Hva mener du om dette? For jeg er generelt imot kvotering, men jeg tenker kanskje at de ikke er så veldig dumt her. Menn kan jo også være veldig gode psykologer uten å ha toppkarakterer. Tror ikke alltid de med best karakterer er de beste psykologene.

Anonymkode: e5232...633

Det går nok mange feildiagnostiserte menn rundt i samfunnet. Det er f. eks en forventing i samfunnet om at menn skal tåle mer enn kvinner når det kommer til psykiske påkjenninger. Menn som blir sinte etter å ha vært utsatt for vold og overgrep i barndommen vises ikke mye empati eller forståelse fordi ingen en gang har tenkt tanken om at de har vært utsatt for noe for det er jo bare jenter og kvinner som blir. Ingenting er mer ynkelig enn en slagen og psykisk syk mann i samfunnets øyne.

Anonymkode: 03281...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Ja kan du gi meg et svar på hvorfor uten å legge skyld på kvinner da?

Uten å skrive at skolen har blitt feministert og jenter blir favorisert?

Er det å legge skyld på kvinner da? Faktum er at jentene klarer seg bedre i den norske skolen enn gutta. 

Man må kunne påpeke dette, uten at det blir som å skylde på kvinner. 

Om du henger deg opp i det, bekrefter du bare poenget mitt, så takk for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, hind said:

Ikke blant kvinnene heller. Noe bør gjøres med lærerlønnen hvis vi virkelig vil ha inn de beste.

Nå er ikke problemet at det er for få kvinnelige lærere heller, så jeg ser ikke helt relevansen i kommentaren din. Gutter trenger maskuline rollemodeller. Femininitet har vi nok av i samfunnet.

Anonymkode: a506a...4d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, SkjultBruker said:

Det å angripe motpartens verdi og intelligens med slike kommentarer hjelper i alle fall ikke dersom målet er forståelse og at kjønnene kjemper sammen for å løse et problem. Det bidrar bare til polarisering. 

Når det er sagt ser jeg daglig fokus på menn, menns rettigheter og muligheter. 

På universitetet hvor jeg studerer har de egne samtaletreff for menn, hvor menn kan dele sine opplevelser og utfordringer. 

På studiet mitt er kvinner overrepresentert. Menn får derfor kjønnspoeng for å oppmuntres til å søke på studiet. På studiet arrangeres "guttelunch" av skolen, med mannlige rollemodeller som holder korte foredrag om relevante temaer. Det er også egne veiledere tilgjengelig for guttene, disse er tilgjengelige utenom de vanlige veiledningstimene slik at guttene skal være godt ivaretatt.  

På temadager, for eksempel angående selvmord, blir det alltid tatt opp at guttene er overrepresentert i denne dystre statistikken, og hva som kan gjøres for å løse dette problemet. 

Det er også et uttalt ønske om flere mannlige sykepleiere og helsesøstre, fordi det kan være enklere for gutter å ha en mann å snakke med om vanskelige tema. 

I barnehagen våre barn går i har de egne grupper for guttene, der guttene får utfolde seg i mer voldsom lek enn jentene gjerne er komfortable med. De tar også opp på planleggingsdager, og har fokus generelt, på hvordan man skal få guttene til å trives bedre - siden undersøkelsene generelt viser større trivsel blant jentene. 

Det samme gjør de på skolen - har spesielt fokus på guttene og deres trivsel. 

Du kan ikke si på generell basis at ikke samfunnet bryr seg om menn. Det er mange, både menn og kvinner, som kjemper for mennene.  

I hele debatten om kjønn og hvor godt man har det er det en ting jeg er veldig lei av, og det er tanken om at den enes velferd må være på bekostning av den andre. Det går an å ha to tanker i hodet samtidig, og kjempe for både menn og kvinners saker. De fleste jeg kjenner er heldigvis såpass informerte at de ser at det er fullt mulig å kjempe for at begge kjønn skal ha det så godt som mulig. 

Selvfølgelig kan jeg påpeke at kvinners manglende evne til å se ting på en måte er et handicap i diskusjonen

Ellers er det bra at de tiltakene er på plass.

Velferden til kvinner har vært på bekostning av menn de siste 20-30 årene. Menn betaler for kvinners velferd gjennom skatteseddelen, og de forventes å bære samfunnet videre, sånn at kvinner kan ta såkalt viktige roller og tro de virkelig påvirker samfunnet eller er med på å bygge noe som helst.

Kvinner må gi slipp på sine privilegier for at menn skal få det bedre. Det er ingen annen utvei. Men dette løser seg selv når kvinner til slutt blir nødt til det. Må bare gå tapt en generasjon kvinner og menn først.

Anonymkode: a506a...4d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært denne fyren du prater om som sliter, og jeg kan fortelle deg først som sist: 

Hjelpeapparatet jobber imot menn fordi det for det meste kun er kvinnelige psykologer og behandlere der ute. 

Jeg nekter å la meg behandle av kvinnelige behandlere nettopp pga deres inkompetanse. De har gjort mer vondt enn godt.

Menn sliter fordi statsapparatet er mer tilpasset kvinner enn menn. Disse behandlerne jeg pratet med kunne ikke kjenne seg igjen i følelsene eller utfordringene jeg satt med. Derfor går jeg nå kun til mannlige psykologer og har opplevd at jeg har fått det mye bedre.

Anonymkode: a506a...4d1

Det viktigste er at du får den helsehjelpen DU trenger. Alle er vi individer og mange menn savner støtte fra andre menn! Støtte som bygger opp selvbildet.  

Jeg synes det er fint at du går til mannlige psykologer! Og jeg synes faktisk det er fint at du har fått det mye bedre. 

Anonymkode: e4036...ab9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det så jeg ikke. Jeg regner med at trusler om anmeldelser og utestengelsen handlet om alvorlige ting. Eller gjaldt dette vanlige innlegg? Da synes jeg noen bør opprette en tråd om det hvor man faktisk kan diskutere med moderatorene også. Selvfølgelig skal man få lov å si at Skei Grande slapp billigere unna fordi hun var kvinne. Det er jo sant.

Anonymkode: e5232...633

Ja vanlige innlegg. Og det ble opprettet tråder på ris og ros, ol. uten noe nytte. De ble også stengt. Kanskje på tide å trekke hodet opp av jorda og se hva slags forum du henger på?

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Det er ikke problemet. Jeg skrev noe av det, ikke hele. Når maskulinitetsidealet også fordrer suksess på en slik måte at mange menn ikke takler nederlag uten å bli overskyldt av skam og skyld (se selvmordsbrevene fra en del av de guttene som tok livet av seg, i link tidligere i tråden) så må det være lov å problematisere deler av det.

Anonymkode: e5232...633

Empirien motsier deg.

1*7WTxLn9vkuAEdPbq_efYyg.jpeg

Det du gjør her sørger for FLERE selvmord.

Anonymkode: 5b786...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Gliffy skrev:

Og dette er kvinners jobb? Å kjempe mot kvotering samt å på magisk vis fikse skolesystemet? Hvorfor skal ikke menn ta tak i dette? I dag er mannsdagen og dette hadde jo vært en flott parole, men jeg ser ingen menn som går i tog der ute. Hvorfor ikke? Menn er faktisk ressurssterke nok til at de får til et tog, ikke kom å si at kvinner umuliggjør en markering. Problemet her er lite engasjement fra de det gjelder: nemlig mannfolka.

Dette er da en diskusjon som. Har vært mye i media, blant annet ha Camilla Stoltenberg vært mye på banen. Søker du litt finner du mange innlegg og artikler om dette skrevet av kvinner. (Et eksempel https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/MgryQ5/camilla-stoltenberg-bekymret-for-at-guttene-blir-skoletapere)

Kvinner bør ta ansvar for dette, og du gidder ikke gi de svarene på hvordan ja. Skjønner at det er morsommere å sitte her og hate på kvinner for at ikke vi fikser det for dere. 

Likestillingsministeren har etter det jeg har fått med meg blitt invitert til mannsdagen hvert eneste år i mange år nå. Og hvert eneste år har hun VALGT å ikke stille.

Også har vi slikt som Reform - ressurssenter for menn som er håndplukkede menn plukket av feminister for å være et slags skalkeskjul for at "vi hjelper menn også", mens det i realiteten er en ren feministisk organisasjon som demoniserer menn istedenfor å hjelpe dem. De utpeker menn som er utsatt for vold som voldelige selv, istedenfor å hjelpe dem som det offeret de er.

Anonymkode: 5b786...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, SkjultBruker skrev:

Når det er sagt ser jeg daglig fokus på menn, menns rettigheter og muligheter. 

Eksempler takk!

7 timer siden, SkjultBruker skrev:

På universitetet hvor jeg studerer har de egne samtaletreff for menn, hvor menn kan dele sine opplevelser og utfordringer. 

Kilde takk! Et slikt program vil garantert være opplyst på universitetes hjemmeside.

7 timer siden, SkjultBruker skrev:

På studiet mitt er kvinner overrepresentert. Menn får derfor kjønnspoeng for å oppmuntres til å søke på studiet. På studiet arrangeres "guttelunch" av skolen, med mannlige rollemodeller som holder korte foredrag om relevante temaer. Det er også egne veiledere tilgjengelig for guttene, disse er tilgjengelige utenom de vanlige veiledningstimene slik at guttene skal være godt ivaretatt.  

Kilde takk!

Det er kun kjønnspoeng for menn ved 4 utdanningsinstutisjoner her i landet, mens det er kjønnspoeng for over 160 utdanninger for kvinner på tross av at kvinner utgjør over 60% av studiemassen

7 timer siden, SkjultBruker skrev:

På temadager, for eksempel angående selvmord, blir det alltid tatt opp at guttene er overrepresentert i denne dystre statistikken, og hva som kan gjøres for å løse dette problemet. 

Virkelig?

Jeg gikk innom helsenorge sin side om selvmord, og det var INGEN kjønnsfokus på menn der, og heller ikke noen av organisasjonene som var linket i bunnen var rettet mot menn. I motsetning til en hel haug av hjelpeorganisasjoner rettet mot kvinner.

Her f.eks er en av de: http://unghjelp.no/historie/ og på første siden ser vi 11 historier om kvinner og en eneste en om en mann.

7 timer siden, SkjultBruker skrev:

Det er også et uttalt ønske om flere mannlige sykepleiere og helsesøstre, fordi det kan være enklere for gutter å ha en mann å snakke med om vanskelige tema. 

Jada, jada fine ord. Men hva skjer? Fremdeles en ekstrem skjevfordeling i kjønnspoengene i favør kvinner som jeg skrev.

7 timer siden, SkjultBruker skrev:

I barnehagen våre barn går i har de egne grupper for guttene, der guttene får utfolde seg i mer voldsom lek enn jentene gjerne er komfortable med. De tar også opp på planleggingsdager, og har fokus generelt, på hvordan man skal få guttene til å trives bedre - siden undersøkelsene generelt viser større trivsel blant jentene. 

Bullshit!

Og få en link til disse fantasiene takk, for det hadde uten tvil vært et oppslag på hjemmesiden til disse pedagogene om disse metodene...

7 timer siden, SkjultBruker skrev:

Det samme gjør de på skolen - har spesielt fokus på guttene og deres trivsel. 

Kilde takk!

7 timer siden, SkjultBruker skrev:

Du kan ikke si på generell basis at ikke samfunnet bryr seg om menn. Det er mange, både menn og kvinner, som kjemper for mennene.  

Jo det kan man.

Eks: 

Vold mot menn:

  • Ingen programmer
  • Ingen hjelpetiltak
  • Ingen politisk fokus
  • Ingen interesse hverken fra deg eller andre her på forumet, eller i samfunnet generellt (se tråden jeg linket til)
  • osv.

Vold mot kvinner:

  • En hel haug med tiltak
  • En hel haug med organisasjoner
  •  ALLE politiske partier har det på sitt program
  • Finansiering i hue og ræva til alle organisasjoner som retter seg mot det
  • INGEN organisasjoner som skylder på kvinnene selv og sier at de er den voldelige parten når de søker hjelp
  • ALLE offentlige organer jobber etter "Klemetsrudmodellen" som er at mannehatende skvip av en annen verden.

 

 

Og du kommer selvsagt ikke til å komme med noen av kildene jeg ber om for påstandene dine.

Anonymkode: 5b786...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Uten å skrive at skolen har blitt feministert og jenter blir favorisert?

Det har den jo beviselig...

Anonymkode: 5b786...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Når det er sagt så er det jo som regel menn som mobber andre menn som sliter. De er i konstant konkurranse med hverandre over sosial status og de har ingen lyst til å hjelpe hverandre.

Det du ingen verdens ting om.

Anonymkode: 5b786...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eksempler takk!

Kilde takk! Et slikt program vil garantert være opplyst på universitetes hjemmeside.

Kilde takk!

Det er kun kjønnspoeng for menn ved 4 utdanningsinstutisjoner her i landet, mens det er kjønnspoeng for over 160 utdanninger for kvinner på tross av at kvinner utgjør over 60% av studiemassen

Virkelig?

Jeg gikk innom helsenorge sin side om selvmord, og det var INGEN kjønnsfokus på menn der, og heller ikke noen av organisasjonene som var linket i bunnen var rettet mot menn. I motsetning til en hel haug av hjelpeorganisasjoner rettet mot kvinner.

Her f.eks er en av de: http://unghjelp.no/historie/ og på første siden ser vi 11 historier om kvinner og en eneste en om en mann.

Jada, jada fine ord. Men hva skjer? Fremdeles en ekstrem skjevfordeling i kjønnspoengene i favør kvinner som jeg skrev.

Bullshit!

Og få en link til disse fantasiene takk, for det hadde uten tvil vært et oppslag på hjemmesiden til disse pedagogene om disse metodene...

Kilde takk!

Jo det kan man.

Eks: 

Vold mot menn:

  • Ingen programmer
  • Ingen hjelpetiltak
  • Ingen politisk fokus
  • Ingen interesse hverken fra deg eller andre her på forumet, eller i samfunnet generellt (se tråden jeg linket til)
  • osv.

Vold mot kvinner:

  • En hel haug med tiltak
  • En hel haug med organisasjoner
  •  ALLE politiske partier har det på sitt program
  • Finansiering i hue og ræva til alle organisasjoner som retter seg mot det
  • INGEN organisasjoner som skylder på kvinnene selv og sier at de er den voldelige parten når de søker hjelp
  • ALLE offentlige organer jobber etter "Klemetsrudmodellen" som er at mannehatende skvip av en annen verden.

 

 

Og du kommer selvsagt ikke til å komme med noen av kildene jeg ber om for påstandene dine.

Anonymkode: 5b786...94a

Jeg setter lite pris på å bli anklaget for å ikke ville/kunne backe opp påstandene mine. 

Ang min første påstand: 

https://www.uia.no/arrangementer/samtalegruppe-for-mannlige-studenter7

Denne informasjonen er tilgjengelig for alle. 

Når det gjelder guttelunch og temadager ligger informasjon om dette på kullrommet vårt. Jeg skal se om ikke jeg kan få tatt printscreen.

Når det gjelder barnehagen kan jeg dokumentere dette også. Jeg skal ta bilde av årsplanen, hvor det er egen informasjon om dette. 

Hvorfor et utgangspunktet ditt å anta at jeg ikke kan dokumentere påstandene? Er du grunnleggende innstilt på at folk er uredelige?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...