Gå til innhold

Noen menn som klarer å finne kjærligheten som uføre der en sykdom er årsaken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Nei har ingen psykisk sykdom. Har utmattelsessykdom, som gjør at jeg ikke er i stand til å jobbe fortiden. Håper at jeg i fremtiden greier det om det kommer mer forskning\kur som hjelper.
 

Vil påstå jeg er oppegående i hode, tok omfattende utdanning før jeg ble syk og måtte slutte i jobben pga sykdommen, Jeg er til å stole på - snill, Jeg er opptatt av å ha en velfungerende økonomi - DVs budsjett, spare - fornuftig bruk av penger.
 

Jeg har jo diskutert dette med både gutte og jentevenner, og alle sier at det å være uføre gjør at dem selv i allefall ville skygget unna. Ingen vil ha en mann som ikke er i jobb og som "bare" er hjemme om dagene - Selv om det er en grunn til det.
Hadde en dame kunne valgt en uføre variant av meg vs en "frisk" variant av meg hadde dem 10 av 10 ganger valgt en frisk variant. Det jeg mener med at jeg står bakerst i køen, hvorfor velge en syk når man kan få noen som ikke er syk?

Nå er jeg litt sjenert også når det kommer til flørting etc, har aldri vært typen som har lagt an på damer, og med dagens sjekkemarked så tror jeg muligheten for meg å finne noen er ekstremt lav. 

Anonymkode: fc370...2b5

Jeg tror ikke sykdom/varig lyte er avskrekkende for folk flest, men utmattelsessyndrom er ingen lett diagnose å ha forståelse for. Det var litt derfor jeg spurte.... 

For min del vil det være viktig med en partner som holder seg oppdatert og engasjert og bidrar med noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, Rullestolbruker skrev:

Vel jeg vil si at jeg ikke har noe psykisk sykdom. Selv om jeg var i en ulykke da jeg var 8 og et halvt.

Du misforstod meg. Jeg lurte på TS sin presisering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Nei har ingen psykisk sykdom. Har utmattelsessykdom, som gjør at jeg ikke er i stand til å jobbe fortiden. Håper at jeg i fremtiden greier det om det kommer mer forskning\kur som hjelper.
 

Vil påstå jeg er oppegående i hode, tok omfattende utdanning før jeg ble syk og måtte slutte i jobben pga sykdommen, Jeg er til å stole på - snill, Jeg er opptatt av å ha en velfungerende økonomi - DVs budsjett, spare - fornuftig bruk av penger.
 

Jeg har jo diskutert dette med både gutte og jentevenner, og alle sier at det å være uføre gjør at dem selv i allefall ville skygget unna. Ingen vil ha en mann som ikke er i jobb og som "bare" er hjemme om dagene - Selv om det er en grunn til det.
Hadde en dame kunne valgt en uføre variant av meg vs en "frisk" variant av meg hadde dem 10 av 10 ganger valgt en frisk variant. Det jeg mener med at jeg står bakerst i køen, hvorfor velge en syk når man kan få noen som ikke er syk?

Nå er jeg litt sjenert også når det kommer til flørting etc, har aldri vært typen som har lagt an på damer, og med dagens sjekkemarked så tror jeg muligheten for meg å finne noen er ekstremt lav. 

Anonymkode: fc370...2b5

Jeg er litt i samme situasjon som deg, bortsett fra at jeg er dame som gjerne vil ha en mann. Jeg er i 40-årene og har ME, noe som gjør at jeg ikke akkurat stiller først i køen for å si det sånn. Det er forskjell på å gå inn i et forhold med en som er kronisk syk og å allerede være i et forhold med en som blir syk. Jeg er også veldig dårlig på flørting, jeg har prøvd meg på datingapper, men det er virkelig ikke noe for meg. Jeg er en stille person som ikke gjør så mye ut av meg og da gjør det det vanskelig å finne seg en. Vet ikke om det finnes sider for mennesker som er uføre/kronisk syke på jakt etter kjærligheten?

Anonymkode: f37b1...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😍

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg litt sjenert også når det kommer til flørting etc, har aldri vært typen som har lagt an på damer, og med dagens sjekkemarked så tror jeg muligheten for meg å finne noen er ekstremt lav. 

Fixed:

Har ikke barn, -noe jeg har forstått er en kjempefordel, -da damer i slutten av 30 som ikke har barn selv, ikke  vil møte noen som har barn. Vil påstå jeg er oppegående i hode, tok omfattende utdanning før jeg ble syk. 👨‍🍳

Jeg er til å stole på - snill. ❤️

Jeg er opptatt av å ha en velfungerende økonomi -- fornuftig bruk av penger.:herremann:

Klar til strid ..!

( Dagens sjekkemarked 🛒 Hva er det, for deg ?)

A.(CAVE:Fnatt)

Endret av Sliten&kjørt51
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva klarer du ? I Værdagen ?

 

 

A,(CAVE:Fnatt)

 

Endret av Sliten&kjørt51
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er litt i samme situasjon som deg, bortsett fra at jeg er dame som gjerne vil ha en mann. Jeg er i 40-årene og har ME, noe som gjør at jeg ikke akkurat stiller først i køen for å si det sånn. Det er forskjell på å gå inn i et forhold med en som er kronisk syk og å allerede være i et forhold med en som blir syk. Jeg er også veldig dårlig på flørting, jeg har prøvd meg på datingapper, men det er virkelig ikke noe for meg. Jeg er en stille person som ikke gjør så mye ut av meg og da gjør det det vanskelig å finne seg en. Vet ikke om det finnes sider for mennesker som er uføre/kronisk syke på jakt etter kjærligheten?

Anonymkode: f37b1...6dc

Det er når folk kommer med ME at nave-demonen våkner i folk..... Du stiller ikke sterkt da, nei.

Anonymkode: ffed2...daf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er når folk kommer med ME at nave-demonen våkner i folk..... Du stiller ikke sterkt da, nei.

Anonymkode: ffed2...daf

Sant. Men vil heller ikke være sammen med en med sånne holdninger, så da løser det seg greit av seg selv ;) 

Anonymkode: f37b1...6dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2018 den 19.06, Sliten&kjørt51 skrev:

Hva klarer du ? I Værdagen ?

 

 

A,(CAVE:Fnatt)

 

jeg har aids og gonoré og herpes 1 og 2 og 3 men er snill som bare det😁

Anonymkode: afaec...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎14‎.‎11‎.‎2018 den 18.00, Sliten&kjørt51 skrev:

( Dagens sjekkemarked 🛒 Hva er det, for deg ?)

Tinder, match.com etc, ikke noe for meg

 

På ‎14‎.‎11‎.‎2018 den 19.06, Sliten&kjørt51 skrev:

Hva klarer du ? I Værdagen ?

På gode dager kan jeg trene lett med instruktør. Klarer dagligdagse ting både ute og inne, problemet er at jeg blir veldig fort sliten, og har jeg dårlig søvn er hele neste dag ødelagt.

Anonymkode: fc370...2b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Værdag» er avtennene alene. Andre skavanker vil være underordnet.

Anonymkode: ffed2...daf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klarer dagligdagse ting både ute og inne

Aner jo ikke hvor ung du er, selv er jeg, som indikert oppe til venstre, en "godt brukt" fyr på 51 år.

Ikke noen ""høyere utdannelse", ikke "høy og mørk", ikke ... Kunne ha sitti lenge å ramset opp gode grunner til att ingen dame burde ta i meg med tang..!

Jo mer du "tenker" på att skal ha dame, jo vanskeligere tror jeg det blir...

Vær den du er. Om det ikke passer de, so what ? 

Løpe etter, og "prøve"... -Snu deg, kjøp deg en Øl, kos deg, ha det gøy.  Om 5 minutter, hvem vet. Vet bare att om jeg ikke er "bra nåkk" for de, -vil jeg ikke ha de. Hva skal jeg gjøre ? Late som jeg er "Ingeniør" eller noe,.- Betyr ikke att jeg er ubrukelig. Kan andre ting, greit, -ikke "Høy status" -men jeg er meg... Noen jakter ikke på "ingeniører".  Noen liker muligens en sånn "tulling" som  m e g .Lært noe med åra. -Ikke late  som, -være meg.  Viktig! Virker som du ikke mener du er "bra nåkk". Selvfølgelig er du det!

Vi får leve på den "Hylla" vi har havna. Ikke stresse med  A n d r e s  forventninger, -og "krav"

Selvfølgelig er du bra nåkk, -for den rette dama. Den dama som vil ha  D e g  !

( Forstår att du har utfordringer, -Sikkert mange "hindringer", Men... IKKE låv å "Gi seg", -Bare Prøve  m e r ! ).

A.(CAVE:Fnatt)

Endret av Sliten&kjørt51
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

«Værdag» er avtennene alene. Andre skavanker vil være underordnet.

En ting om gangen... Stå på, -I K K E gi deg ! 👍

 

A.(CAVE:Fnatt)

Endret av Sliten&kjørt51
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo et ansikt og, ts, og en personlighet, som dessverre ikke kommer frem på kg. Så det er vanskelig å si. Alle utstråler. Og da spiller andre ting veldig liten rolle.

Anonymkode: 6e17c...91c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er litt rart hvordan dette blir sett ned på når det faktisk kan skje de aller fleste. Utmattelse, skader via jobb, sykdom som kan dukke opp med tiden. Skal partner, ektemann, kvinnen dere er gift med gjøre det slutt med dere da? 

Anonymkode: 9680a...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt rart hvordan dette blir sett ned på når det faktisk kan skje de aller fleste. Utmattelse, skader via jobb, sykdom som kan dukke opp med tiden. Skal partner, ektemann, kvinnen dere er gift med gjøre det slutt med dere da? 

Anonymkode: 9680a...e9d

Men jeg tror det er forskjell på å gå inn i et forhold med en som har en sykdom e.l. og allerede være i et forhold med en som blir syk. 

Anonymkode: f37b1...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...