Gå til innhold

En skikkelig god mascara?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skulle ønske dere brukte mascara fra merker som ikke er testet fra dyr ❤️ Physicians formula på i iherb har mange gode! Spesielt den der man tar på fiber først 

Anonymkode: 822cf...28b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Boombastic frå Gosh er veldig bra, den gir veldig lange og tydelege vipper. Kjøpte den i sommar i Danmark til 120,- kr. Syns den var betre enn Chanel Le Volume, som eg brukar no, og som kosta 325,-...! Kjøper denne gjerne igjen, trur Vita fører Gosh, dei pleide i hvertfall å ha det merket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min favoritt nå er HMs High and Mighty. Den gir naturlige vipper uten klumper og er lett å fjerne. 

Alle de dyre mascaraene nevnt i tråden synes jeg er overprisede og ikke spesielt bra. 

 

Anonymkode: f4ac9...5d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.11.2018 den 19.40, AnonymBruker skrev:

Har dere noen tips til en skikkelig god mascara? 

En som ikke lager edderkopp bein av vippene, som ikke drysser etter bare to timer og som heller ikke smitter av sånn at man ser ut som en panda. 

Den siste jeg kjøpte nå begynner å smitte av under øynene i løpet av den første timen - det syns jeg var litt vel drøyt! 

Anonymkode: 87705...153

Den eneste mascaraen som holder (har tunge øyelokk), er den røde og hvite til Loreal; Double extension. Går av i varmt vann. Alle mascaraer (også de som tåler vann) gir meg pandaøyne (t.o.m dyre som Chanel osv) eller drysser, men denne holder!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei desvere, ingen av de jeg har hatt i hus smaker godt :( 

Anonymkode: 7aa36...e0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...