Gå til innhold

Sliten småbarnsmor trenger tips til hudpleie


Stinejenta

Anbefalte innlegg

Jeg ser trøtt og sliten ut, og mistet gløden i huden. Jeg har fin nok hud , sånn sett har jeg ingen kviser eller hudormer.. og heller ikke fet hud. 

Huden er mer blass , noe tørr på denne årstiden og jeg ser jeg har fått flere rynker... 

Jeg skal kjøpe meg noen nye hudprodukter , men aner ikke hvilke??? Jeg kunne tenke meg en dagkrem, nattkrem /serum og eventuelt øyekrem /rynkekrem... 

Noen tips ? Jeg har lest litt om Clinique sine, og har prøvd dagkremen , nattkrem og øyekrem, men jeg klarer lissom ikke finne noe som er bedre enn noe annet .. Jeg har også prøvd Ole Henriksen sine..

Tips??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville sjekket ut merker MyChelle på iherb. De har mye bra! De selger også prøvesatt :)  

Anonymkode: 89a08...7e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Stinejenta skrev:

Jeg ser trøtt og sliten ut, og mistet gløden i huden. Jeg har fin nok hud , sånn sett har jeg ingen kviser eller hudormer.. og heller ikke fet hud. 

Huden er mer blass , noe tørr på denne årstiden og jeg ser jeg har fått flere rynker... 

Jeg skal kjøpe meg noen nye hudprodukter , men aner ikke hvilke??? Jeg kunne tenke meg en dagkrem, nattkrem /serum og eventuelt øyekrem /rynkekrem... 

Noen tips ? Jeg har lest litt om Clinique sine, og har prøvd dagkremen , nattkrem og øyekrem, men jeg klarer lissom ikke finne noe som er bedre enn noe annet .. Jeg har også prøvd Ole Henriksen sine..

Tips??

Hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg påspandert meg en time hos en dyktig hudpleier. Da får du en gjennomgang av huden din og hva den trenger. Produkter kan du for eksempel kjøpe hos Blivakker.no, det er billigere.

Anonymkode: f523b...135

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle ser herja ut i november, altså, eg berre minner om det. Eg ville tilrå å gjere det heile enkelt. Sjølv må eg vedgå at det d´huda mi likar aller best er faktisk Pattesalve (!) og Decubal si krukke med hudkrem. Eg har Dermalogica-produkt også, og har prøvd mange av dei, men Pattesalve og Decubal er det huda mi likar best! Det er mest litt pinleg. Poenget er: det treng ikkje å vere så fancy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

REN Skincare er bra for litt gusten og livløs hud. Du kan få prøvetuber på apoteket (Vitusapotek og Apotek1 tror jeg).

Anonymkode: 63281...10b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville prioritert grundig rens, kjemisk perling og masse fuktighet.

Rensen bør være mild og ikke skumme. La Roche posay har flere gode. Disse kan kjøpes på apotek.

Til peeling er salisylsyre og glykolsyre bra. Jeg bruker Paula's choice. Både en med lav konsentrasjon hver dag, og en med 10% aha et par ganger i uka.

Fuktighet: fuktighetskrem og hyaluronsyredråper fra the ordinary. Fås kjøpt på HM. 

Og solfaktor. Viktig når man bruker syrer.

Anonymkode: 88953...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...