AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #1 Del Skrevet 12. november 2018 Jeg har en bil som jeg skulle hatt fraktet fra A til B. Ca. 25min kjøring om det kjøres utenom rush. Bilen har ikke vært til EU-godkjenning. Har også varsel om avskilting på grunn av dette. Bilen skal fra A til B for å fikses hos en bekjent. Han kan ikke hente den selv. Den er kjørbar, bare ikke godkjent (og varselet om avskilting). Har lurt litt på å legge dette ut som en jobb på en facebook-gruppe som vi har i området jeg bor. Men hvor mye skal jeg betale for å få dette gjort? For den "villige" så kan jo bilen kjøres slik den er, men det er jo fare for å bli stoppet i f.eks kontroll. Evt. må den taues eller tas på henger for biltransport. Tenker jo selvsagt at dersom det skal lønne seg å la en privatperson hjelpe så må det være billigere enn å ringe et firma for å hente. Anonymkode: e1e8c...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #2 Del Skrevet 12. november 2018 Prøv også FINN småjobber. Mange ubrukte bilhengre eundt omkring. Har du kjørbar bil med hengerfeste og kan låne en tilhenger, så skal dette være lett å få gjort billig. Anonymkode: 01043...9e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #3 Del Skrevet 12. november 2018 Hva med å kjøpe prøveskilt? Anonymkode: 6a22d...e0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #4 Del Skrevet 12. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva med å kjøpe prøveskilt? Anonymkode: 6a22d...e0d Er det lov når bilen ikke er godkjent? Anonymkode: e1e8c...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
engern Skrevet 12. november 2018 #5 Del Skrevet 12. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det lov når bilen ikke er godkjent? Anonymkode: e1e8c...40e Ja. Det var iallefall det. Kjøpte en ikke godkjent bil, leide prøveskilt og kjørte den hjem. Fikset den, leide nye skilt og godkjente den og ordnet med skilt. Men nå har du jo skilt, så jeg er usikker på om de må leveres inn først eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #6 Del Skrevet 12. november 2018 2 minutter siden, engern skrev: Ja. Det var iallefall det. Kjøpte en ikke godkjent bil, leide prøveskilt og kjørte den hjem. Fikset den, leide nye skilt og godkjente den og ordnet med skilt. Men nå har du jo skilt, så jeg er usikker på om de må leveres inn først eller ikke Jeg får ringe statens vegvesen i morgen. Dumt å måtte komme seg ens ærend for å hente/kjøpe prøveskilt om jeg kan bruke de jeg har. Anonymkode: e1e8c...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiemonster Skrevet 12. november 2018 #7 Del Skrevet 12. november 2018 Du får ikke kjøpt prøveskilt til en bil som allerede er skiltet.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå