Gå til innhold

Ting du misliker, men som «alle» andre liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

«Jentekvelder med vin og tapas» 😷

Det er liksom så «jentete» og bloggeraktig, jeg vet ikke, men jeg får litt fnatt av slikt. Sånn sitte pent med beina i kryss og vinglasset i hånda, spise alle de standard typiske nordmenn-som-spiser-tapas-rettene, selfies og intetsigende pjatt. Det hele blir så pertentlig og tilgjort, pluss at jeg ikke liker å være med bare masse jenter, vil ha med litt gutter også så blir det en litt annen stemning. Generelt så går jeg bedre overens med gutter, får fort fnatt av typiske jentegjenger..

 

 

Anonymkode: 0c48f...ca2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts igjen! Glemte å ta med flere ting jeg misliker som mange andre liker 😛 

 

Kaffe!! Smaker ikke godt og det får man uansett brune tenner av. For meg holder det å stå opp, ta en kald dusj og spise god mat for å få meg våken :) 

Øl.. Takler det ikke og blir dårlig

Shoppingmarked. For det meste bare gamle og brukte klær, hva skal jeg med det?

 

Anonymkode: 7015c...071

Loppemarked* mente jeg :pp 

ts

Anonymkode: 7015c...071

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Loppemarked* mente jeg :pp 

ts

Anonymkode: 7015c...071

Var akkurat på vei til å sitere "shoppingmarked" for å spørre om hva det er. :)

Enig med deg og mange andre her når det gjelder 17 mai.

Anonymkode: ff1ee...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker ikke kaffe, noe de aller fleste synes er kjemperart. Svart, usukret kaffe er jo noe "alle" voksne drikker her i landet, så man blir automatisk sett på som sær (og kanskje litt vanskelig) når man heller vil ha te. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

«Jentekvelder med vin og tapas» 😷

Det er liksom så «jentete» og bloggeraktig, jeg vet ikke, men jeg får litt fnatt av slikt. Sånn sitte pent med beina i kryss og vinglasset i hånda, spise alle de standard typiske nordmenn-som-spiser-tapas-rettene, selfies og intetsigende pjatt. Det hele blir så pertentlig og tilgjort, pluss at jeg ikke liker å være med bare masse jenter, vil ha med litt gutter også så blir det en litt annen stemning. Generelt så går jeg bedre overens med gutter, får fort fnatt av typiske jentegjenger..

 

 

Anonymkode: 0c48f...ca2

Du får bli med på våre jentekvelder! Godt mulig det er tapas og vin, men vi har også joggebukser, øl og samtaler fra levra. 👍😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tipptoppi skrev:

Du får bli med på våre jentekvelder! Godt mulig det er tapas og vin, men vi har også joggebukser, øl og samtaler fra levra. 👍😁

Nå DET høres bra ut, joggebukser og øl kan jeg lett gå med på 👍🏼😃 

Anonymkode: 0c48f...ca2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonymus Notarius skrev:

Liker ikke kaffe, noe de aller fleste synes er kjemperart. Svart, usukret kaffe er jo noe "alle" voksne drikker her i landet, så man blir automatisk sett på som sær (og kanskje litt vanskelig) når man heller vil ha te. 

Liker ikke kaffe selv. Er 21 år og om noen synes jeg rar og sær pga det får de nå mene det. Jeg driter i om folk måtte mene det om meg👍🏼 Dessuten er ikke koffein spesielt bra for kroppen og man får brunere tenner av kaffe!

Anonymkode: 7015c...071

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man skal være så "proaktiv", "sosial", "fremoverlent" og "utadvendt" hele tiden. Så da sitter man der på jobbintervju og lyver så det renner. :roll: 

Feste og dra på byen

Sushi og røkelaks, og alskens retter med lammekjøtt

Halloween

Small talk

Idol og Skal vi danse

Alt dette krydderet som folk skal ha på maten. Vik fra maten min. Jeg vil ikke ha salt, pepper eller krydder på maten. *Bort med seg*

Fjellturer. Dørgende kjedelig.

Kaffe, øl og te. Og vin. I grunn alkohol generelt. Blæh.

"Ost- og vinkveld". NEI.

Stand up med sånne nye komikere på f.eks Latter. Grusomt pinlig. Vil synke gjennom jorda. Grøss.

Folk som skal "gi av seg sjæl", reiser seg opp og synger/gjør "ablegøyer". Har en slik kollega. Helt forferdelig. 

Snus

Endret av SPOCA
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Gasellen skrev:

Dubbede "sitcoms" på Disneychannel som alltid står på drithøyt volum når jeg er på besøk til folk med barn 

OMG! Ja! Jeg hatet de selv da jeg var barn!

Anonymkode: 6c6ea...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hytteturer. Nordmenn skal liksom elske hytteturer i primitive omgivelser. Ingen dusj, utedass og furu overalt.

Jeg hater det. Ikke er jeg glad i å gå på ski heller. Har ikke eid ski siden jeg vokste opp.

Jeg kan ikke fordra lamme- og fårekjøtt heller. Æsj. for en bismak det er på det ekle kjøttet.

Endret av Million
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Norske strikkemønstre, altså kofter og diverse ting i Marius-mønster og alle andre lignende mønstre. Liker heller ikke rosévin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

«Jentekvelder med vin og tapas» 😷

Det er liksom så «jentete» og bloggeraktig, jeg vet ikke, men jeg får litt fnatt av slikt. Sånn sitte pent med beina i kryss og vinglasset i hånda, spise alle de standard typiske nordmenn-som-spiser-tapas-rettene, selfies og intetsigende pjatt. Det hele blir så pertentlig og tilgjort, pluss at jeg ikke liker å være med bare masse jenter, vil ha med litt gutter også så blir det en litt annen stemning. Generelt så går jeg bedre overens med gutter, får fort fnatt av typiske jentegjenger..

 

 

Anonymkode: 0c48f...ca2

Denne kan jeg også signere på, tenkte jeg, men det var før jeg kom til å komme bedre overens med menn. Det gjør ikke jeg. Jeg synes menn flest er gørrkjedelige for å være ærlig. Jeg liker kvinner og jeg liker å treffe venninner, men jeg kan likevel ikke fordra de såkalte jentekveldene. Det blir akkurat som du beskriver. Selv damer som er kjempekule når man treffer dem på tomannshånd blir rare når det er mange andre kvinner til stede. Da ender man opp med det vanlige prektige snakket og alle skal toppe hverandre i prektighet. Jeg treffer dem heller hver for seg. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Anonymus Notarius said:

Liker ikke kaffe, noe de aller fleste synes er kjemperart. Svart, usukret kaffe er jo noe "alle" voksne drikker her i landet, så man blir automatisk sett på som sær (og kanskje litt vanskelig) når man heller vil ha te. 

Jeg drikker verken kaffe eller te. Er ikke få ganger jeg har blitt sittende tørst da det rett og slett ikke er tatt høyde for at noen ikke drikker de tingene. 

Andre ting: Farmen og Jakten (hvor mange sesonger trengs egentlig)? Temperaturer over 20 grader, for ikke å snakke om 30. Konserter med høy basslyd. Hvorfor må konsertgjengere lide for at alle lydteknikere er døve? Alkohol. 

Anonymkode: 78883...058

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karpe Diem. Har skjønt at veldig mange synes det er kjempebra, og mange venner snakker om hvor "genialt" det er, men jeg har rett og slett aldri klart å like den musikken, og tar meg selv i å ofte synes det er noe kleint med det hele. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...