Gå til innhold

Ting du misliker, men som «alle» andre liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg drikker verken kaffe eller te. Er ikke få ganger jeg har blitt sittende tørst da det rett og slett ikke er tatt høyde for at noen ikke drikker de tingene. 

Andre ting: Farmen og Jakten (hvor mange sesonger trengs egentlig)? Temperaturer over 20 grader, for ikke å snakke om 30. Konserter med høy basslyd. Hvorfor må konsertgjengere lide for at alle lydteknikere er døve? Alkohol. 

Anonymkode: 78883...058

Hm, har ikke folk vann engang? Det er enkelt å finne frem et glass med vann. Jeg bare synes det er rart å ikke tilby folk noe annet om de ikke drikker kaffe eller te og vann har jo alle i springen.

Jeg drikker ikke kaffe selv og stort sett har folk bare det, men stort sett får jeg noe annet. Trodde egentlig at det var begynt å bli ganske så normalt å ikke drikke kaffe, men det virker ikke alltid sånn.

Endret av Elaine Marley
Fjernet spørsmålstegn.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er generelt skeptisk til vellykkede, populære mennesker. 

Anonymkode: 5f8b5...05e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker ikke å gå på konserter. Mye bedre å høre på musikken på Spotify... Konserter er bråkete, fulle mennesker og live musikk er svært sjelden på høyde med den artistene har spilt inn i studio.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ahaha, dette synes jeg er kjempegøy:) Eller, kommer seff an på spillet, Ludo er jo ikke akkurat hysterisk morsomt:P Men Smallworld eller noe slikt:)

Ja, jeg tilhører nok en minoritet ved at jeg ikke er interessert i å spille spill. Jeg har mange rundt meg som liker det, så jeg føler meg litt sær og kjip. 

Det kommer selvsagt litt an på hva slags spill det er. Ofte synes jeg brettspill er bedre enn kortspill, men alt i alt synes jeg det er kjedelig. Den eneste typen spill som jeg kan like, er quiz-spill som Geni eller Trivial Pursuit. 

Jeg tror hovedgrunnen til at spill ikke interesserer meg, er at jeg har lite konkurranseinstinkt. Generelt synes jeg konkurranser er uinteressant, det gjelder både å delta selv eller se på andre. Av samme grunn bryr jeg meg også lite om sport.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkohol.

Kaffe.

Å "henge" med venner ofte. Liker best Å møtes hver 3.måned kanskje... Jeg har ikke så mye som skjer i livet, ikke mine venner heller. Vi finner alltid noe å prate om men det gir meg svært lite med hverdagspjatt. 

Å sitte barnevakt for venners barn. Har ikke barn selv, for en grunn.

Store sammenkomster som lønningspils, julebord, vennersvennermiddager, brylluper, dåp, konfirmasjon osv...

Mizzoni-håndkler.

Baderomsplater.

Fargerikt "personlig" interiør.

Komedier.

Ribbe.

Gaver. Julegaver, bursdagsgaver og gaver gaver gaver. Jeg hater å få ting jeg ikke har bruk for/ kan bruke opp. Jeg vil heller at du kommer tomhendt enn å drasse med deg noe krimskrams. Kan vi ikke bare finne på noe du og jeg? 

Å reise dit alle turister reiser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli. Jeg hater å kjøre bil å tar heller bussen dit jeg skal. 

Anonymkode: 6fc53...4e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bli. Jeg hater å kjøre bil å tar heller bussen dit jeg skal. 

Anonymkode: 6fc53...4e2

Jeg synes det virker så gøy å kjøre bil. Har ikke lappen da men gleder meg til den.

Buss er jo kjempe greit. Og veldig greit at det finnes for de som absolutt ikke liker bil 😀

Anonymkode: 19ab3...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Familiesammenkomster. Finnes virkelig ting jeg heller vil bruke en søndag ettermiddag på. Ikke noe i mot å besøke en bestemor en gang i blant, det gjør jeg gjerne, men når halve slekta skal samles i timesvis når jeg heller vil sitte hjemme å se en fotballkamp eller to, da finner jeg gjerne en grunn til å droppe det.

- Julemat. Skal jeg først spise noe usunt, spiser jeg heller noe jeg faktisk synes er godt.

- Talentkonkurranser på TV. Å høre på 18-åringer synge surt på lørdagskvelden har jeg meg frabedt.

- Møter på jobb. Når halve møtet går ut på å diskutere møtestruktur, referater o.l. har jeg mye annet jeg heller vil gjøre på jobb. Jeg innser at kanskje møter ikke akkurat er "noe alle andre liker".

- Babybilder på sosiale medier. Hyggelig med venner som får barn, men bilde nummer 298 for året er ikke noe mer spennende enn det første.

- Haloween, farsdag, morsdag, valentinsdag (heldigvis har min kjære bursdag denne dagen) og andre kommersielle "dager".

- Kaffe.

- Skiturer. Dårlige minner fra barndommen med ukentlige skiturer i vinterhalvåret. Siste gang jeg hadde ski på beina var siste skidagen på videregående. Neste gang blir vel sannsynligvis neste gang jeg tvinger mine egne barn ut i løypa..

-

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familiemiddager

Høytider [Liker nyttårsaften da 😄 ] Ikke noen spesiell grunn, har bare gått litt lei etterhvert som jeg har blitt eldre.

Kaffe

Familieliv

Alkohol

Julemat

Facebook

Friends

Diverse talentshow på TV

Reality-serier [selv om Kardashians er veldig underholdende, hehe]

Te

Anonymkode: 6bf0b...427

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer på om enkelte har misforstått spørsmålet mitt😅 Ser mange nevner ting som nesten ingen liker. Dere skal si ting dere misliker som så og si alle andre liker da, overvurderte ting

Anonymkode: 7015c...071

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...