Gå til innhold

Dere som aldri lykkes med å finne den rette - jeg kan hjelpe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...eller har ivertfall noen interessante observasjoner og erfaringer.

Jeg hører/leser ofte om håpløse menn og damer. Rådene er ofte veldig svart-hvitt. H*n er ikke interessert - kom deg videre. Ja, for de fleste blir veldig frustrert og forvirret når man dater en person som sender blandede signaler...

Relasjon med mennesker er aldri svart/hvitt. Det er ikke kun - h*n liker deg eller ikke. Når man sjekker noen, er det så mange faktorer som spiller inn.....Alt fra hva slags dagshumør man er i, til  hva slags bagasje man bærer med seg. Samme hva slags agenda eller bagasje man har, tror jeg de fleste ville roet seg ned, om de finner den «rette».... For noen sier det «pang» med en gang, mens andre må gjennom en lang og forvirrende prosess, før man lander......Når man blir forvirret av forskjellige signaler flørten kommer med, tenker jeg at det kan være lurt å gi personen rom til å finne ut hva h*n vil. Ikke mas og stress - hva om den personen du er interessert i, ikke er akkurat der du er?

Å ikke stresse - er lettere sagt enn gjort. Men av erfaring, så vet jeg at følelsene kan svinge fra dag til dag og uke til uke. Det å få tid til å kjenne etter, tid til å bygge opp en interesse og følelser - kan resultere i at man finner den «rette»...Det er jeg hellig overbevist om. Det er ikke slik, at når noen tilsynelatende virker uengasjert - ikke er interessert. Følelser er ikke konstante....

...men når det er sagt - må man jo kjenne på hvor lenge det er riktig og jobbe for å skape noe. Ofte vil motparten konkludere seg til, at du dessverre ikke gir det som trengs...Da må man jo selvfølgelig komme seg videre...Dette må man gjøre en individuell vurdering på...

Litt råd her i nattetimene altså - i håp om å kunne være til hjelp.

Selv sitter/ligger jeg her med verdens beste kjæreste...Det tok minst ett år, før jeg kunne si at denna vil jeg ikke miste...Jeg er så glad for at h*n ga meg den tiden og rommet jeg trengte, for å finne ut av mine følelser. Hvis ikke, hadde vi aldri blitt ett par...

Anonymkode: bb6b8...23e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Drakan said:

Tviler. 
Jeg er en umulig person å finne type til 🙊

Uffda..Noen kan dessverre ikke hjelpes. Mye fine katter på finn.no nå da...

hehe..Neida...ordner seg nok til slutt❤️

Anonymkode: bb6b8...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råd nr1. Aldri les tips og råd på nett. Funker det ikke i det virkelige liv, så ikke søk råd på nett.

Anonymkode: f34c6...c95

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Råd nr1. Aldri les tips og råd på nett. Funker det ikke i det virkelige liv, så ikke søk råd på nett.

Anonymkode: f34c6...c95

..hvorfor?

Anonymkode: bb6b8...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

..hvorfor?

Anonymkode: bb6b8...23e

Fordi dere avslører dere som desperate og lite selvstendige.

Anonymkode: f34c6...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ja...Såpass...

Til og med på et hyggelig innlegg, hvor man bare vil godt - slenger dere drit. Hva alle dager er hensikten...?

Dere må ha et drittliv...

God bedring!

Hovedinnlegger

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Bra dere bare er ett par, da. 

Anonymkode: 95ea7...925

Tusen takk

🤗 Lå og ikke fikk sove grunnet en baby i natt. Tenker det er fint å dele sine erfaringer å komme med råd. For noen kan rådet være en selvfølge, men for andre kan det ha alt å si...

Lå å følte meg så lykkelig i natt, ville dele både tanker og erfaring, slik at man kanskje kunne gi andre en oppvekker også. Er jammen ikke lett å se klart - når man står midt i det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor er rådet? Jeg leste hovedinnlegget og klarte ikke se noe annet enn at "alle er forskjellige og det ordner seg sikkert for det gjorde det for meg". 

Anonymkode: d4429...afe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Cetus skrev:

Tusen takk

🤗 Lå og ikke fikk sove grunnet en baby i natt. Tenker det er fint å dele sine erfaringer å komme med råd. For noen kan rådet være en selvfølge, men for andre kan det ha alt å si...

Lå å følte meg så lykkelig i natt, ville dele både tanker og erfaring, slik at man kanskje kunne gi andre en oppvekker også. Er jammen ikke lett å se klart - når man står midt i det...

Var det meningen å bytte fra AB til brukeren din nå? 

Anonymkode: 4b422...911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

...eller har ivertfall noen interessante observasjoner og erfaringer.

Jeg hører/leser ofte om håpløse menn og damer. Rådene er ofte veldig svart-hvitt. H*n er ikke interessert - kom deg videre. Ja, for de fleste blir veldig frustrert og forvirret når man dater en person som sender blandede signaler...

Relasjon med mennesker er aldri svart/hvitt. Det er ikke kun - h*n liker deg eller ikke. Når man sjekker noen, er det så mange faktorer som spiller inn.....Alt fra hva slags dagshumør man er i, til  hva slags bagasje man bærer med seg. Samme hva slags agenda eller bagasje man har, tror jeg de fleste ville roet seg ned, om de finner den «rette».... For noen sier det «pang» med en gang, mens andre må gjennom en lang og forvirrende prosess, før man lander......Når man blir forvirret av forskjellige signaler flørten kommer med, tenker jeg at det kan være lurt å gi personen rom til å finne ut hva h*n vil. Ikke mas og stress - hva om den personen du er interessert i, ikke er akkurat der du er?

Å ikke stresse - er lettere sagt enn gjort. Men av erfaring, så vet jeg at følelsene kan svinge fra dag til dag og uke til uke. Det å få tid til å kjenne etter, tid til å bygge opp en interesse og følelser - kan resultere i at man finner den «rette»...Det er jeg hellig overbevist om. Det er ikke slik, at når noen tilsynelatende virker uengasjert - ikke er interessert. Følelser er ikke konstante....

...men når det er sagt - må man jo kjenne på hvor lenge det er riktig og jobbe for å skape noe. Ofte vil motparten konkludere seg til, at du dessverre ikke gir det som trengs...Da må man jo selvfølgelig komme seg videre...Dette må man gjøre en individuell vurdering på...

Litt råd her i nattetimene altså - i håp om å kunne være til hjelp.

Selv sitter/ligger jeg her med verdens beste kjæreste...Det tok minst ett år, før jeg kunne si at denna vil jeg ikke miste...Jeg er så glad for at h*n ga meg den tiden og rommet jeg trengte, for å finne ut av mine følelser. Hvis ikke, hadde vi aldri blitt ett par...

Anonymkode: bb6b8...23e

Ja! Ts, det du sier er helt korrekt. Om jeg får lov å "oversette" dine råd hvis jeg tolket de riktig: 

- gi en relasjon tid. Tid til å bli kjent og blomstre.

- ikke overtolke alt, daten kan ha hatt en dårlig dag/uke.

- hvis man ser tydeligere tegn på misinteresse, går man videre ja.

- ikke gi opp for lett eller forkaste en date for tidlig hvis det et potensial der.

- rett og slett stresse ned og ikke "låse seg fast" til en forventning om hva som må skje i hvilken rekkefølge, fordi vi er forskjellige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SÅ BRA SKREVET! TUSEN TAKK 😄❤️❤️ Jeg kjenner jeg selv er veldig rask med å konkludere, men jeg vet jo egentlig at verden ikke nødvendigvis er svart/ hvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvor er rådet? Jeg leste hovedinnlegget og klarte ikke se noe annet enn at "alle er forskjellige og det ordner seg sikkert for det gjorde det for meg". 

Anonymkode: d4429...afe

HELT enig!

Anonymkode: 87779...546

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...