Gå til innhold

Skogbrannen i California


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er dybt bekymret for folk jeg kjenner. Nå har brannen spredt seg langt. Hva tror dere skal til for å slukke den nå? Må det komme regn ditt? Regntiden starter jo i utgangspunktet i November, men har ikke startet enda. Kan en hel brannmannskap klare å slukke den store brannen? 😕

 

Anonymkode: c6812...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man får håpe at de får flere brannfly og mer mannskap fra andre steder/stater. Regn kan man ikke håpe på nå. som nevnt er det nok ikke bare et brannmasnkap i gang der, men flere. Det er alrede 11 tragiske dødsfall og mange mister sine hjem.

Så regjeringen burde gjort noe, men det ser ikke ut til at de gjør så mye enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brannene i USA viser at noen holder sannheten skjult.
Dette har vært tema for lignende branner de siste månedene.
Selvfølgelig er dette en katastrofe, men hvem står bak?

Reportasjen her viser bl.a. ei helt utbrent tomt med gjenstående grønne og fine trær/vegetasjon tett inntil.
Eksemplene på slike usannsynlige branner er blitt utallige.
Kall meg konspi.teoretiker, det gjør dere uansett, men det biter ikke på, for dette kan ikke forklares naturlig.

Over alt snakkes det nå om at det er brukt laservåpen (DEW) for å starte denne enorme brannkatastrofen. Og samme påstander virker sannsynlig for de andre storbrannene denne høsten/sommeren, hvor utallige biler har fått felgene smeltet.....noe man ikke klarer ved å legge en alu-felg i et bål en gang).

 

 

Endret av slask
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malibu - fire
Ei stålbru med asfalt kan ikke skades på denne måten av en normal spredt brann.
(at tittelen er "melting" medfører ikke riktighet, men her ligger uansett noe annet bak).

 

Endret av slask
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Slask ass 😄

Anonymkode: 48c22...b66

Nei, ikke meg - sjekk ut selv hva som sies.
Forsøk å få med deg hva som forklares i videoene.....eller kanskje ikke, det er muligens fånyttes. Gå tilbake til skjemen din.

California fire dew (=directed energy weapon)
https://duckduckgo.com/?q=california+fire+dew&iar=videos

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, slask skrev:

Malibu - fire
Ei stålbru med asfalt kan ikke skades på denne måten av en normal spredt brann.
(at tittelen er "melting" medfører ikke riktighet, men her ligger uansett noe annet bak).

 

Merkverdig. Nå er ikke jeg noen ekspert på brann, men kanskje det er noen der ute som kan noe om det som kan svare på om det der er vanlig?

Høres uansett rart ut at noen skulle brukt strålevåpen. Hva i all verden skulle man oppnådd med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...