Gå til innhold
AnonymBruker

Er dette forholdet dødfødt? Avstand😩

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi elsker begge hverandre høyere enn himmelen, men problemet vårt er at vi bor på ubestemt tid i to forskjellige land. 

Jeg tenker litt sånn at for at et avstandsforhold skal fungere må det ha en tidsramme. Man kan greie et år eller to, men «ubestemt tid» vil alltid være en dødsdom. Uten en tidsramme vil det bare bli tull og noen kommer til å være utro. Hva tenker dere? 

Anonymkode: 0d8f6...4c8

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

EvaLena

Jeg skjønner ikke at folk gidder å ha avstandsforhold. Du binder deg opp til denne personen hele den perioden og etter en lang tid så kanskje den partneren gjør det slutt. Da har du brukt opp den tiden til ingen nytte.

Hadde du gjort det slutt, så kunne du kanskje funnet en du vil leve resten av livet med istede og en du attpåtil kan treffe flere ganger i uka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg hadde tatt en "pause" og tatt opp tråden igjen hvis dere bor nærmere hverandre etterhvert. Avstandsforhold er så vanskelig!

Anonymkode: 4128d...968

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Og jeg er helt uenig med de to over. Det kan funke hvis man virkelig elsker hverandre. Ja, fint å ha en tidsramme, men det går uten også. Planlegg ferier sammen, vit når dere møtes neste gang, det hjelper mye. 

Men det viktigste er at dere stoler fullt og helt på hverandre. Hvis ikke er det dødfødt. 

Anonymkode: 9884c...68c

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg og min gubbe startet forholdet med avstand i 2.5 år. Har snart vært sammen i 4 år og har vært gift i et år :)

Anonymkode: 9f63e...eeb

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Tidsramme var viktig for meg i hvert fall. Jeg klarte 3 måneder i slengen uten å møtes, men det var 3 fæle måneder. Man glir fort fra hverandre. Her var det ganske ekstremt, da han var i Australia, og tidsforskjellen på det verste var 8 timer. Sykt dyrt å reise til Australia, så vi møttes i Bali et par ganger også, til halve prisen. Hvor ofte kan dere møtes? 

Anonymkode: c6514...362

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hva er grunnen til at dere på ubestemt tid bor i forskjellige land?

Anonymkode: 55a9f...84c

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg er i et avstandsforhold. Ble sammen med han da vi bodde på samme sted, men jeg flyttet for å studere. Skal bo i hver vår landsdel i minst 5 år. Kanskje opp mot 7 år. Har gått 3 år nå. 

Trikset er kommunikasjon. Snakk som om dere ikke er langt fra hverandre. Send melding innimellom hver dag. Da føles ikke avstanden stor og savnet blir mindre. 

Anonymkode: c4132...4ba

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
19 timer siden, EvaLena skrev:

Jeg skjønner ikke at folk gidder å ha avstandsforhold. Du binder deg opp til denne personen hele den perioden og etter en lang tid så kanskje den partneren gjør det slutt. Da har du brukt opp den tiden til ingen nytte.

Hadde du gjort det slutt, så kunne du kanskje funnet en du vil leve resten av livet med istede og en du attpåtil kan treffe flere ganger i uka.

Avstandsforhold er drømmen. Der får en sjekket styrken. 

Og så må dere slutte å garantere at han hun virkelig faller for ville dukket opp om hun ga slipp på han her. Det er ikke slik at jeg blir forelsket i noen i nærheten bare pga jeg gir slipp på en jeg liker på avstand.

Og hele livet er egentlig til ingen nytte..

Anonymkode: c0480...b8a

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
6 hours ago, AnonymBruker said:

Avstandsforhold er drømmen. Der får en sjekket styrken. 

Og så må dere slutte å garantere at han hun virkelig faller for ville dukket opp om hun ga slipp på han her. Det er ikke slik at jeg blir forelsket i noen i nærheten bare pga jeg gir slipp på en jeg liker på avstand.

Og hele livet er egentlig til ingen nytte..

Man får teste styrken og ofte oppleve utroskap. 

Anonymkode: 961fe...1fa

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man får teste styrken og ofte oppleve utroskap. 

Anonymkode: 961fe...1fa

Synes folk opplever utroskap om det ikke er avstand og jeg. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her