Gå til innhold

Stigmatiserende budsjett forskjell innen fotballklubber


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ingen tvil om at det er å drive herrefotball er stigmatiserende siden enkelte klubber kan sløse bort mer penger enn andre, ikke minst når man kniver om spillere. 

Hvor stigmatiserende er det når det er så stor forskjell på budsjett hos klubber? hvilke regler bør finnes?

og hvor fortvilende er det vel ikke at det taktiske smutthull klubber operer med ved overkjøre regler for enhver pris. 

Hva handler egentlig fotball om?

Anonymkode: f5db1...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen tvil om at det er å drive herrefotball er stigmatiserende siden enkelte klubber kan sløse bort mer penger enn andre, ikke minst når man kniver om spillere. 

Hvor stigmatiserende er det når det er så stor forskjell på budsjett hos klubber? hvilke regler bør finnes?

og hvor fortvilende er det vel ikke at det taktiske smutthull klubber operer med ved overkjøre regler for enhver pris. 

Hva handler egentlig fotball om?

Anonymkode: f5db1...ca0

Jeg tror først du bør stille deg selv spørsmålet: Hva betyr egentlig ordet "stigmatiserende"?

Anonymkode: 9ba0d...36d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fotball ligaer fungerer med forskjellig budsjett, bør ikke budsjettene være like for å ha lik utgangspunkt?

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror først du bør stille deg selv spørsmålet: Hva betyr egentlig ordet "stigmatiserende"?

Anonymkode: 9ba0d...36d

regler og ligaer bør omdefinere hva lik linje egentlig er. 

Og her operer klubber, da mener jeg i andre ligaer mye dypere ved å drive systematisk fotball utvikling som er langt utenfor alle gråsoner som finnes. Hva er rettferdighet i fotball, og hvordan tror noen at fotballkamp kan skape fred på jorda? 

Anonymkode: f5db1...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

fotball ligaer fungerer med forskjellig budsjett, bør ikke budsjettene være like for å ha lik utgangspunkt?

regler og ligaer bør omdefinere hva lik linje egentlig er. 

Og her operer klubber, da mener jeg i andre ligaer mye dypere ved å drive systematisk fotball utvikling som er langt utenfor alle gråsoner som finnes. Hva er rettferdighet i fotball, og hvordan tror noen at fotballkamp kan skape fred på jorda? 

Anonymkode: f5db1...ca0

Men hva er det med alt dette som er stigmatiserende? Det er derfor jeg lurer på om du vet hva det ordet betyr. 

Anonymkode: 9ba0d...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror først du bør stille deg selv spørsmålet: Hva betyr egentlig ordet "stigmatiserende"?

Anonymkode: 9ba0d...36d

Nå humret jeg for meg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri hørt at det er stigmatiserende. Hvorfor mener du det?

Anonymkode: 58ce2...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

budsjett bør vær lik for alle. At noen opererer med større budsjett er feigt og dårlig sportsånd.

Anonymkode: f5db1...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...