Gå til innhold

Helt sjokkert over hvor mange som er utro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, herremann skrev:

jeg har alltid vært kraftig imot utroskap, inntil en kjæreste og en samboer var utro mot meg.
etter dette har jeg hatt sex med gifte kvinner, kvinner som har samboere og kvinner som har kjærester.
det er ikke mitt ansvar at de ikke greier å holde trusene sine på. jeg er singel og vi er alle voksne.

det mest imponerende var hun som var utro mot kjæresten sin, og som beskyldte meg for voldtekt dagen derpå. Alt for å lyve seg unna å ha vært utro.

Bare hold deg unna slike kvinnfolk! Skumle og «gale» ... Men forstår at man mister litt respekt for  kvinner, forhold og troskap når man har blitt bedratt selv! MEN det er ikke verdt det å skitne seg til selv- det er veldig mange kvinner der ute som er trofaste og samvittighetsfulle:) 

Anonymkode: 0ff0b...f22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å si det litt mer nyansert her da - så er vell kanskje gifte damer det letteste  å få med seg hvis man bare vil ha et knull. De tar gjerne en gift mann - da blir det ikke mer snakk i etterkant. Så gir de seg hen, knuller som kaniner og lar deg få prøve både det ene og det andre... Når du får av den kjolen, så er det ikke sjelden at det er det fineste undertøyet, stay ups og hele pakka... tydelig hatt en baktanke når de har klargjort seg for kurset, seminaret, venninneturen.. mulig det er mangel på mat hjemme - men å skylde bare på mennene her... se dere i speilet..   

Anonymkode: 9c1ff...280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Tror ikke damer er noe bedre sånn generelt når det kommer til å være utro. Har opplevd flere som har prøvd seg selv om de har vært i forhold, og statistikken viser vel at menn og kvinner er like mye utro? Mulig det var kvinner som var mest utro, husker ikke. Jeg tror likevel at det er mer vanlig at en del damer søker spenning gjennom å flørte med andre menn (Istedenfor at de trår over grenser, og er utro) selv om de er i forhold. Jeg har i alle fall opplevd at det skjer oftere enn at noen har prøvd seg direkte. 

Jeg tror at folk er mer utro enn før mye pga av at menneskene i samfunnet beveger seg vekk fra kristendommen. Ekteskapet er ikke en gang det det var, og det er ikke like mye skam forbundet med det å være utro. En annen konsekvens av å bevege seg vekk fra kristendommen er at selvrealisering kommer foran kjernefamilien. Egen lykke blir viktigere enn å holde familien samlet, og da blir automatisk terskelen for å være utro lavere. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For å si det litt mer nyansert her da - så er vell kanskje gifte damer det letteste  å få med seg hvis man bare vil ha et knull. De tar gjerne en gift mann - da blir det ikke mer snakk i etterkant. Så gir de seg hen, knuller som kaniner og lar deg få prøve både det ene og det andre... Når du får av den kjolen, så er det ikke sjelden at det er det fineste undertøyet, stay ups og hele pakka... tydelig hatt en baktanke når de har klargjort seg for kurset, seminaret, venninneturen.. mulig det er mangel på mat hjemme - men å skylde bare på mennene her... se dere i speilet..   

Anonymkode: 9c1ff...280

Du har rett, dette er ikke kjønnsavhengig men personavhengig.

Jeg har blitt bedratt selv, vil aldri være utro selv. Men har blitt såpass herdet at det har null sjokkfaktor for meg nå.

Anonymkode: c783f...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...