Gå til innhold

Helt sjokkert over hvor mange som er utro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært singel i over 2 år nå. Jeg mister troen på kjærligheten når jeg ser hvor mange menn som bedrar dama si. Jeg har drivd med nettdating lenge, og jeg er sjokkert over hvor mange av mennene jeg har pratet med har dame. Dem utgir seg for å være singel, fører meg bak lyset. Vi blir bedre kjent, og etterhvert så søker jeg dem opp på facebook (så nysgjerrig person som jeg er). Så blir jeg like skuffa, sint, oppgitt hvergang jeg ser den fyren har dame. Dette har skjedd så ofte at det iallefall er 50/50 % sjanse. Er ikke det bare helt grusomt? Også blir da min neste jobb å måtte screenshotte meldinger, datingprofilen hans, og andre evt bevis det skulle være. Så må jeg fortelle dama deres alt. 

 

Så igjen, er det virkelig så vanlig å bedra partneren sin? Jeg blir så kvalm. Ja, det er ikke min sak hva andre gjør i et forhold, men det er jo ikke bare jeg som blir lurt? Jeg trodde dem var single helt til jeg på egenhånd finner ut dem er i et forhold. Jeg blir ført bak lyset selv, jeg har overhode ikke lyst på en mann som ikke er singel og ikke en som er utro heller... MAKAN for en verden...!

 

Noen som kjenner seg igjen?

Anonymkode: ac7eb...630

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil bare si takk for at du informerer dama! 

Anonymkode: 9a645...851

Må jo nesten det. Hadde satt pris på om jeg selv fikk vite. Ikke faen at jeg vil leve i et forhold med løgn og svik, da vil jeg heller vite sannheten slik at jeg kan få dumpet drn dritten. Det fortjener vo sterke kvinner. Om en mann ikke behandler oss riktig, så kvitt deg med han!

TS 🥰

Anonymkode: ac7eb...630

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette er vanlig. Exen min drev med det og. Og en hel haug på tinder driver med det. Trist men sant

Anonymkode: c783f...e15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg er gift med har vært utro i en årrekke, og det er visst «helt normalt» i Guttegjengen hans 😢 så ja virker som ALLE er utro, selvføgelig én liten prosentandel som tydeligvis ikke er det, men dog... veldig bra at du sier ifra til dama!!! 👍👍❤️ Jeg skulle ønske noen sa ifra til meg for 8 år siden før barn etc.. 

Anonymkode: eff61...512

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt du sier i fra til dama deres så de vet hvem de er sammen med. Lei selv av menn som later som de er interessert, og så viser det seg for at de er i et forhold. Er det ingen som har verdier lenger?

Anonymkode: d25a4...8ed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han jeg er gift med har vært utro i en årrekke, og det er visst «helt normalt» i Guttegjengen hans 😢 så ja virker som ALLE er utro, selvføgelig én liten prosentandel som tydeligvis ikke er det, men dog... veldig bra at du sier ifra til dama!!! 👍👍❤️ Jeg skulle ønske noen sa ifra til meg for 8 år siden før barn etc.. 

Anonymkode: eff61...512

Om min mann hadde vært utro i en årrekke hadde jeg dratt barn eller ei..varm klem 💙

Anonymkode: 02799...7a8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du sier i fra! 👍 Du redder liv. Eksen min var utro lenge, men ingen sa i fra. Hvis min nåværende kjæreste er utro håper jeg noen har hjerte til å si i fra, slik at jeg kan gå fra ham i stedet for å kaste bort flere år.

Anonymkode: b3604...142

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann holder ikke på sånn og ikke jeg not han heller. Vi kunne ikke tenke oss å gjøre noe sånt mot hverandre. 

Blir trist på deres vegne! Er ikke sånn det skal være. 

Man skal jo elske hverandre så mye at bare tanken på å være utro mot sin partner blir man kvalm av. 

Jeg kunne aldri ha gjort noe slikt og miste det fantastiske vi har sammen ❤️ vi har vært sammen i 10 år nå og kjærligheten mellom oss blir bare sterkere og sterkere for hver dag som går.

Stakkars dere som opplever dette! Dere fortjener også et så fint forholdt ❤️

Anonymkode: 19a84...540

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i voksen alder får man med seg hvor mange som er utro mot partneren sin. Menn OG kvinner. Men det medfører jo også et litt annet syn på utroskap i seg selv. Jo yngre man er jo, jo mer "sort hvitt" er tingene. Med tiden så ser man mer nyansene. Ikke at utroskap ikke er ille, men at det bare er en av mange ting folk gjør i forhold som ikke er bra, eller er symptom på at noe er galt. Det er ikke slik at den bedratte part sitter fullstendig feilfri, og det er heller ikke slik at det alltid er til alles beste at man vet alt. 

Jeg vet om en håndfull affærer på arbeidsplassen min, men det er klart at det er noe miljøavhengig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette har skjedd så ofte at det iallefall er 50/50 % sjanse. 

Ironien her er vel at damene velger også bort den 50 prosenten av mennene som oppfører seg ok. 

Anonymkode: b18b6...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært singel i over 2 år nå. Jeg mister troen på kjærligheten når jeg ser hvor mange menn som bedrar dama si. Jeg har drivd med nettdating lenge, og jeg er sjokkert over hvor mange av mennene jeg har pratet med har dame. Dem utgir seg for å være singel, fører meg bak lyset. Vi blir bedre kjent, og etterhvert så søker jeg dem opp på facebook (så nysgjerrig person som jeg er). Så blir jeg like skuffa, sint, oppgitt hvergang jeg ser den fyren har dame. Dette har skjedd så ofte at det iallefall er 50/50 % sjanse. Er ikke det bare helt grusomt? Også blir da min neste jobb å måtte screenshotte meldinger, datingprofilen hans, og andre evt bevis det skulle være. Så må jeg fortelle dama deres alt. 

 

Så igjen, er det virkelig så vanlig å bedra partneren sin? Jeg blir så kvalm. Ja, det er ikke min sak hva andre gjør i et forhold, men det er jo ikke bare jeg som blir lurt? Jeg trodde dem var single helt til jeg på egenhånd finner ut dem er i et forhold. Jeg blir ført bak lyset selv, jeg har overhode ikke lyst på en mann som ikke er singel og ikke en som er utro heller... MAKAN for en verden...!

 

Noen som kjenner seg igjen?

Anonymkode: ac7eb...630

Dette forundrer jeg meg sånn over! En ting er at man faller for en annen og det er vanskelig å stoppe osv, men å oppsøke fremmede damer på nett for å være utro med... Jeg fatter ikke at de tør! Det er jo skikkelig gambling! Sjangsen er utrolig stor for å treffe noen som kjenner dama, i tillegg til sånne som deg som sier i fra (bra forresten!).

Dette er den mest arrogante og respektløse måten å være utro på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo bedre jeg blir kjent med dating og hvordan kvinner og menn forholder seg til hverandre, jo mer går det opp for meg: å finne en livspartner og familie har jo blitt en vits i samfunnet vårt. Brått tror jeg at jeg forstår hvorfor tradisjonelle samfunn er så drittstrenge med å straffe utroskap, barn utenfor ekteskap osv. Det er jo sånt det hele holdes i sjakk. 

Anonymkode: 3a64b...13f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo bedre jeg blir kjent med dating og hvordan kvinner og menn forholder seg til hverandre, jo mer går det opp for meg: å finne en livspartner og familie har jo blitt en vits i samfunnet vårt. Brått tror jeg at jeg forstår hvorfor tradisjonelle samfunn er så drittstrenge med å straffe utroskap, barn utenfor ekteskap osv. Det er jo sånt det hele holdes i sjakk. 

Anonymkode: 3a64b...13f

Hvordan straffer de utroskap og det å få barn utenfor ekteskap? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Hvordan straffer de utroskap og det å få barn utenfor ekteskap? 

Tradisjonelle samfunn; fortidige samfunn i Europa (før den moderne verden slapp til) og ellers i den tredje verden. Du kan lese deg opp selv dersom du ikke fatter hva jeg sikter til. 

Anonymkode: 3a64b...13f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært singel i over 2 år nå. Jeg mister troen på kjærligheten når jeg ser hvor mange menn som bedrar dama si.

Du er klar over at kvinner og menn er omtrent like mye utro?

Anonymkode: 0f025...818

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tradisjonelle samfunn; fortidige samfunn i Europa (før den moderne verden slapp til) og ellers i den tredje verden. Du kan lese deg opp selv dersom du ikke fatter hva jeg sikter til. 

Anonymkode: 3a64b...13f

Det hadde jo vært mer realt av deg å bare svare fremfor å be meg google opp. Du skriver noe du fint kan svare på, men forventer at jeg skal bruke tiden min på å undersøke hva du mener? Jeg syns det er ganske frekt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har alltid vært kraftig imot utroskap, inntil en kjæreste og en samboer var utro mot meg.
etter dette har jeg hatt sex med gifte kvinner, kvinner som har samboere og kvinner som har kjærester.
det er ikke mitt ansvar at de ikke greier å holde trusene sine på. jeg er singel og vi er alle voksne.

det mest imponerende var hun som var utro mot kjæresten sin, og som beskyldte meg for voldtekt dagen derpå. Alt for å lyve seg unna å ha vært utro.

Endret av herremann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om alle informerte partneren til den som er utro/ later som at hn er singel så kanskje færre tørr å ta sjansen! bra du informerer! Jeg har også blitt «ført» bak lyset der opptatte menn har latt som at de er single uten at de er det! Jeg har forelsket meg også! Også føler man seg dårlig selv etterpå, brukt og «løs»... men så visste man det ikke, også føler man dårlig samvittighet overfor dama selv om man ikke visste det! Og enten man vil tro det eller ei, er man bare et knull/ oppmerksomhet/egoboost for mannen som er utro med seg, man betyr ingenting for fyren ift. damen han lever livet med. Man er lite verdt som nr 2. 

Anonymkode: 0ff0b...f22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...