Gå til innhold

Noen råd til en fortvilt dame?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du tatt imot rådene du har fått servert igjennom forumtråden din? eller er du fanget av internett, og klarer ikke å leve det virkelig liv utenfor internett syndromet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Egenskap skrev:

Har du tatt imot rådene du har fått servert igjennom forumtråden din? eller er du fanget av internett, og klarer ikke å leve det virkelig liv utenfor internett syndromet? 

Hva slags syndrom er det? 

Anonymkode: 43f42...428

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS, skjønner godt problemet ditt og sliter med det samme selv. Jeg er eldre enn deg da, så det med menn med barn er mer overstått for min del. Likevel er det jo vanskelig for meg også såklart. Man kan lett bli veldig oppgitt av nettdating. Jeg har tatt meg en pause nå, og det er deilig. Men jeg er enig med deg at for oss mer voksne damer så er det vanskelig å møte noen utenom nettdating. Kjenner meg igjen i det du sier at hvis man bare jobber og er med familie og venner er det vanskelig å finne noen. Derfor har man nesten ikke noe valg, hvis vi vil finne noen må vi bruke nettdating. Men det gjør meg også nysgjerrig på om noen her inne har funnet en mann utenom nettdating? Altså voksne damer som klarer å finne en mann for et varig forhold i det virkelige livet, altså ikke på nettdating. Noen som har erfaring med dette og har fått det til? Eller motsatt: Har prøvd og ikke fått det til?

Anonymkode: 1d7c3...36a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...