Gå til innhold

Uhøflig å ikke svare på meldinger på nettdating?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Hadde du giddet å lese alt hadde du nå visst at jeg faktisk har svart dem som har skrevet en skikkelig melding.... Og svaret hos et par er: Kom gjerne tilbake hvis det ikke blir noe mer av han du driver med.

 

Anonymkode: 82722...fc3

Og gosh, du skjønte ikke? Nei? Du sier at du føler du ikke har lurt noen. Det er hva du tenker, det er ikke sikkert dem tenker det samme. Kanskje føler dem de kaster bort tiden sin når du har mange du ikke svarer, eller svarer sporadisk og bryter kontakten etterhvert.

 

Anonymkode: 7c9c7...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Føler fremdeles ikke at jeg har lurt noen eller kastet bort noens tid. Og leser du HI en gang til ser du at jeg er tvilende, men har aktivert profilen fordi jeg kanskje er klar igjen... Like mye som flere av mennene jeg har vært i kontakt med tidligere.

 

Anonymkode: 82722...fc3

Det var ikke slik jeg oppfattet HI, men ok. Du skriver jo tross alt at akkurat nå så bryr du deg ikke om å svare noen. Man virker ikke særlig klar da. Jeg har selv deaktivert mine datingprofiler på grunn av at jeg ikke er klar og det blir da meningsløst å bare være der for å chatte litt med noen. Klarte uansett ikke å engasjere meg i dem og derfor er det like greit å ikke kaste bort andres tid tenker jeg.

Anonymkode: 44b8c...33b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke slik jeg oppfattet HI, men ok. Du skriver jo tross alt at akkurat nå så bryr du deg ikke om å svare noen. Man virker ikke særlig klar da. Jeg har selv deaktivert mine datingprofiler på grunn av at jeg ikke er klar og det blir da meningsløst å bare være der for å chatte litt med noen. Klarte uansett ikke å engasjere meg i dem og derfor er det like greit å ikke kaste bort andres tid tenker jeg.

Anonymkode: 44b8c...33b

Enig😊

Anonymkode: 7c9c7...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke slik jeg oppfattet HI, men ok. Du skriver jo tross alt at akkurat nå så bryr du deg ikke om å svare noen. Man virker ikke særlig klar da. Jeg har selv deaktivert mine datingprofiler på grunn av at jeg ikke er klar og det blir da meningsløst å bare være der for å chatte litt med noen. Klarte uansett ikke å engasjere meg i dem og derfor er det like greit å ikke kaste bort andres tid tenker jeg.

Anonymkode: 44b8c...33b

Enig jeg også. 

Anonymkode: d17f6...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...