Gå til innhold

Reklamefilmen du syns er mest morsom/gøy


LoneWolf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er en stund siden den har gått, men jeg hadde sans for Finn reklamen hvor det er en gutt som skal sparke en fotball inn i et mål, og bommer fullstendig, samtidig som vi hører stemmen: "En dag kommer (glemt navnet) til å bli veldig, veldig god.... på saksofon..." :P 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en til som jeg synes er artig, og som de har dratt frem igjen. Den reklamen for OneCall, med de tre gutta som kjøper billig kebab, og blir sittende på do mens de egentlig skulle ha vært på kamp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Telenor reklamen som går om dagen, hvor han litt snåle fyren inviterer naboen inn  i familien deres (abonnementet). Teit, jeg veit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DNB. Den babyen som mamma prøver å få til å rape.... og det klarer han til de grader når han blir tenåring! 😂

Anonymkode: fed88...ca8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse til Canal Digital. Kanskje fordi jeg husker så altfor godt 70 og 80 talls filmsjargong 😂

 

 

norsk 70 talls sosial realisme 😂

Endret av miss summers
La til link
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

DNB. Den babyen som mamma prøver å få til å rape.... og det klarer han til de grader når han blir tenåring! 😂

Anonymkode: fed88...ca8

"Ærlig talt!" :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, FrankDrebin skrev:

"Ærlig talt!" :laugh:

Ja, hahaha!

Anonymkode: fed88...ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, hahaha!

Anonymkode: fed88...ca8

Helt klart en av de bedre reklamene. ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Den reklamen om en liten julenisse / fjøsnisse som ikke er fornøyd med hvor mye grøt han har fått. Så han kommer på besøk til en familie for å klage over grøtensnakker om at de ikke skal stresse så mye i juletiden, og så ønsker han dem "God Jul" før han går sin vei igjen...    

:nissevink:    

Anonymkode: dece6...d73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke norsk reklame...

 

Anonymkode: bec87...a13

Den så jeg i går! Den gjorde meg veldig glad! Han ser godt ut, og samme kulissene som i filmen!

Anonymkode: b0476...cd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den så jeg i går! Den gjorde meg veldig glad! Han ser godt ut, og samme kulissene som i filmen!

Anonymkode: b0476...cd7

Gjorde meg også glad 😄 Er en av de beste reklamefilmene jeg har sett

Anonymkode: bec87...a13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den så jeg i går! Den gjorde meg veldig glad! Han ser godt ut, og samme kulissene som i filmen!

Anonymkode: b0476...cd7

Er det samme person? Veldig hyggelig i såfall. Så ut som et vrak før. 

Anonymkode: e21e0...244

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det samme person? Veldig hyggelig i såfall. Så ut som et vrak før. 

Anonymkode: e21e0...244

Det er samme skuespilleren som spilte Kevin i Home Alone filmene 😄

Anonymkode: bec87...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker veldig godt den flaksreklamen med det søte paret som våkner til ødelagt snømann, bikkja river i stykker julestrømpene, treet faller overende, bilen kruker, ribba brenner, samme hund rev i stykker gavene, og så vant de 😊

Anonymkode: 4c3a4...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

denne lo jeg høyt av første gangen jeg så den! Ler litt fremdeles, selv om jeg har sett den ganske mange ganger 😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2018 den 10.13, LoneWolf skrev:

Jeg fikk inspirasjon til å lage en tråd som motpart til reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)

Reklamen jeg liker aller best for tiden er den med han "bananer" fyren fra Lendo. Jeg småler hver gang den kommer på tv

 

Hvilke reklamer syntes dere er skikkelig gode/morsome og som får dere i godt humør?

Denne reklamen liker jeg også best! :fnise: Men jeg ser den aldri på TV lengre, håper ikke de har sluttet med den allerede :( Flirer godt hver gang han mannen snur seg utenfor heisen og banan-mannen skriker "BANANA!!" rett bak han :hoho:

Endret av Moondance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

En ganske gammel reklame for VG eller hva det nå var. Ekstremt pratesyk, og holder bare kjeft når hun er opptatt med å lese i avisen. 

Jeg skravler og skravler og skravler! hele tiden. Til buss-sjåføren, kassadsmen og alle andre. De produserer vel ikke slike reklamer nå lenger. :ninuskapus:    

Anonymkode: dece6...d73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...