Gå til innhold
AnonymBruker

Hvorfor har menn så behov for å ha flere damer på si?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

ikke det at jeg opplever det, og det er ikke hverdagsobservasjon. Men jeg har inntrykk av at man som kvinne er veldig naiv dersom man tror man er den eneste. særlig om det er en man er forelsket i. Derfor tør jeg faktisk ikke å håpe for mye for kjærligeten. For den fører ekstremt mye vondt med seg.
Jeg liker en nå, som jeg ikke ser noen grunn til å bli sammen med. Det gjelder både alderen min og avstanden. Vi er ganske like gamle, men vi er i 20-årene så jeg tenker at vi kommer bare til å skilles likevel.
Jeg bare tenker at selv om han skriver til meg av og til , til tross for at jeg gav uttrykk for at jeg ikke ville møte han, så bare spør han hvordan det går og hva sm er mine planer. Så tenker jeg at det er umulig at han ikke skriver med andre kvinner også.. 
Men jeg har ikke dette behovet for å ha mange menn på si..

Anonymkode: 34981...14e

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dette gjelder både menn og kvinner. 

Med holdningen din, så er det ikke vits å leve for vi kommer uansett til å dø. Det kan godt hende at kjæresten min er utro i fremtiden, ikke at det finnes noen tegn på det nå, men om det skjer så skjer det. Til da har jeg i hvertfall hatt det veldig fint med han. 

Anonymkode: c250b...276

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kaffefrøken

Det var da en voldsom påstand. Hvor får du dette inntrykket fra? Det er hverken noe du selv har opplevd eller observert. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Macro

Kjenner både kvinner og menn godt som har folk på si. Ganske vanlig tror jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
FruRaeder

Hvorfor har kvinner behov for andre menn på si? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Kan de egentlig forelske seg? Hva skjer da? Ser jo så mange her som mener at noen som er slik er bare slik. At de har prøvd å kapre personen, men så har det vist seg at han ikke var annerledes mot de heller. Eller har de bare hatt et for stort håp det? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Og når en kvinne ikke er naiv, blir hun beskyldt for å være paranoid og gal.

Anonymkode: a3555...d33

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
wintergirl

Det er mange fine menn det ute ts. Ikke alle er utro. Kvinner er da ikke noe bedre dem. Mange menn har blitt bedratt av dama si, eller lurt av en dame som driver på med flere, som det er menn som bedrar og lurer kvinner. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Når du sier "på si", refererer du til utroskap? Det høres litt ut som om du mener at man rett og slett bare dater flere samtidig.

Det er det flere som gjør, og det gjør jeg som kvinne også. Jeg har erfart med alderen at det er forskjell på å være forelsket og det å være betatt, og at det krever tid sammen å bli godt nok kjent for å vite om denne personen er rett for deg. Det å snakke med flere tar også litt av brodden av datingen og forhindrer at jeg blir besatt av en mann jeg egentlig ikke kjenner godt nok.

Etter min mening burde flere kvinner være litt mer gjerrige med både tid og følelser. Og droppe menn som ikke bor i nærheten eller ikke passer dem av andre årsaker om de vil sitt eget beste.

Anonymkode: a38a8...5b1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Tenker det samme, ikke om alle men om mange siden jeg vet om såå mange som har hatt damer på si. Kjenner en mann som har dame, ikke bor de sammen, ikke har de barn sammen, ingen forpliktelser, og de har bare vært sammen 1 år. Likevel er han ofte utro, og det med god samvittighet (det vet jeg for jeg har spurt og han sa ja). HVORFOR er det ikke nok med dama som han elsker og snart skal skape et fremtid med?

Anonymkode: 24cd1...36c

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

:) 

Anonymkode: 7aeb8...b11

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Duftavsommerregn
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg har ikke dette behovet for å ha mange menn på si..

Det har heller ikke de fleste menn, så du har nok valg feil en del ganger om du har opplevd dette som standard.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Duftavsommerregn
11 minutter siden, wintergirl skrev:

Det er mange fine menn det ute ts. Ikke alle er utro. Kvinner er da ikke noe bedre dem. Mange menn har blitt bedratt av dama si, eller lurt av en dame som driver på med flere, som det er menn som bedrar og lurer kvinner. 

Forskningen sier som du, forskjellen blir mindre og mindre på kvinner og menn i slike tilfeller.  Men det er jo ikke flertallet som er slik, derfor må man faktisk velge en partner med omhu, ikke bare kaste seg inn i forhold og håpe på at det går bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker det samme, ikke om alle men om mange siden jeg vet om såå mange som har hatt damer på si. Kjenner en mann som har dame, ikke bor de sammen, ikke har de barn sammen, ingen forpliktelser, og de har bare vært sammen 1 år. Likevel er han ofte utro, og det med god samvittighet (det vet jeg for jeg har spurt og han sa ja). HVORFOR er det ikke nok med dama som han elsker og snart skal skape et fremtid med?

Kjenner du dama hans da? Noen har åpne forhold. Har han andre ting hun vil ha? Trygg økonomi osv? Noen finner seg mann fordi han gir trygghet, ikke følelser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
DominantHr

Menn er nok fra naturen sin side grunnleggende polyamorøse, mens kvinner er mer monogame. Det er selvfølgelig unntak begge veier, men dette er nok hovedregelen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjenner du dama hans da? Noen har åpne forhold. Har han andre ting hun vil ha? Trygg økonomi osv? Noen finner seg mann fordi han gir trygghet, ikke følelser.

Nei, kjenner bare han sånn halvveis, og de har ikke åpent forhold for han har også prøvd seg på meg, og ba meg holde kjeft om det. Han har sikkert ting hun vil ha, men etter hva jeg vet er det bare han som er utro, og jeg forstår ikke hvorfor når de ikke en gang bor sammen. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
wintergirl
10 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Forskningen sier som du, forskjellen blir mindre og mindre på kvinner og menn i slike tilfeller.  Men det er jo ikke flertallet som er slik, derfor må man faktisk velge en partner med omhu, ikke bare kaste seg inn i forhold og håpe på at det går bra.

Det er sant. Viktig å få pent frem. Hastverk er lastverk. Både menn og kvinner må unne seg å være litt kresen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her