Gå til innhold
pøbelsara

Fjernet hyggelig skryt om meg?

Anbefalte innlegg

pøbelsara

I tråden om CBE var det en bruker som skrev en hyggelig melding til meg - om at jeg var saklig i debatten. Det ble slettet som brukerdebatt? Hvorfor? Den var vennlig, den disset ingen, den kritiserte ikke den preosnen som tråden handler om,  men roste meg. Den var hyggelig. Jeg ble glad. 

Og så slettet dere? hvorfor i all verden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sideburn

Oisann, er det så strengt her? Kan man ikke være hyggelig engang?? 

Jeg må innrømme at jeg ikke leste hele den laaange listen med regler før jeg registrerte meg. Får vel bruke resten av uka til det da. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Zeitgeist

Rart at det er greit å komme med ros og smiger til moderatorer, men ikke til brukere, jf.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Horten Market

Venter i spenning på svar her. Den tråden hvor mod blir roset, må jo slettes og medføre advarsel. 🤣

Håper og antar at dette er en feil. Ellers er det så firkantet at selv en robot kunne moderert bedre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Max Potente

Seriøst!?

Rosen til @pøbelsara er virkelig velfortjent, så hvorfor ble innlegget fjernet? Hvilket grovt overtramp var dette, og vil innlegget havne i mappa til brukeren som skrev det? 

Slettes slike innlegg også for å balansere debatten? Dette forumet begynner å ligne et minefelt, og enkelte brukere later til å ha fått en målskive på ryggen i tillegg. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Raven Emerald

Hei.

Det ble fjernet som en del av ryddingen, dessverre. Jeg la merke til det, men i og med at det også henviste til et innlegg som ble slettet, gikk det med i dragsuget. Hadde det stått alene, hadde jeg selvsagt ikke slettet det.

Raven Emerald, mod.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Vitting
5 timer siden, Max Potente skrev:

og vil innlegget havne i mappa til brukeren som skrev det? 

Ingen svar på dette? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Raven Emerald
9 minutter siden, Vitting skrev:

Ingen svar på dette? 

Nei, vi diskuterer ikke brukere med andre brukere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Vitting
Akkurat nå, Raven Emerald skrev:

Nei, vi diskuterer ikke brukere med andre brukere.

Jo, nøyaktig slike ting diskuterer dere: 

Krenkelsen har ikke blitt lagret, kun ryddet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Raven Emerald

Såvidt jeg kan se, har Papirfly svart brukeren det gjaldt. Det er ikke tilfelle her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Vitting

Så det har ingen ting med at alle kan lese det, men at bruker selv må spørre om det? I tråden jeg linket til ble det ikke etterspurt, det ble sagt uoppfordret. Som menneske er det ganske åpenbart at de fleste har interesse av det, og det er jo ikke til pøbelsaras skade å spørre. Da lener vi oss godt bak i båten og venter på det åpenbare, da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
pøbelsara
50 minutter siden, Raven Emerald skrev:

Hei.

Det ble fjernet som en del av ryddingen, dessverre. Jeg la merke til det, men i og med at det også henviste til et innlegg som ble slettet, gikk det med i dragsuget. Hadde det stått alene, hadde jeg selvsagt ikke slettet det.

Raven Emerald, mod.

Den siterte jo ikke det innlegget du slettet en gang, den bare henviste til noe jeg hadde skrevet. Den kunne helt fint stått alene.

Nå er jeg skikkelig furten. Når man får hyggelig og konstruktiv ros, så blir det slettet. :jolie::grine:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Catalina Culès

Kan dere ikke legge ut innlegget igjen? Dere har vel en slags backup fil, som dere kan gå tilbake til, og angre en sletting ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Raven Emerald

Det er dessverre ikke mulig å gå tilbake til backup på et enkelt innlegg. Da må vi gjøre det på hele forumet, det vil si å stille forumet tilbake til det tidspunktet før innlegget ble slettet. Da vil alle tråder og innlegg skrevet i perioden i mellom forsvinne. Brukeren som postet skrytet må gjerne legge ut innlegget på nytt.

Raven Emerald, mod.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Aricia

Synes det er fascinerende med dette "dragsuget" som tydeligvis opererer helt på egenhånd og øyensynlig fritar individer for ansvaret for handlinger/feil som er begått.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Winza
2 timer siden, pøbelsara skrev:

Den siterte jo ikke det innlegget du slettet en gang, den bare henviste til noe jeg hadde skrevet. Den kunne helt fint stått alene.

Nå er jeg skikkelig furten. Når man får hyggelig og konstruktiv ros, så blir det slettet. :jolie::grine:

Jeg vet ikke hva som ble sagt men jeg er i hvert fall enig i at du er en god debattant og du skriver mye bra :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
pøbelsara
4 minutter siden, Winza skrev:

Jeg vet ikke hva som ble sagt men jeg er i hvert fall enig i at du er en god debattant og du skriver mye bra :)

:kyss:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Niriluna

Var det kanskje mitt innlegg @pøbelsara? Jeg skrev at jeg gjerne ville ta en kaffe med deg fordi jeg syns du skriver interessante og reflekterte innlegg. Og at du alltid holder deg stramt på rett side av saklighetslinja. 

Da jeg skrev det tenkte jeg faktisk at det var et konkret innspill i debatten. På samme måte som jeg har utfordret andre brukere på deres argumenter så tenkte jeg det måtte være rom for å rose deg for dine. Men jeg ser jo at det kanskje var litt lite konkret. Var litt lei meg for at du Pøbelsara kanskje ikke fikk lese det jeg skrev og ble positivt overrasket da jeg tilfeldigvis så denne tråen.

Uansett, håper du fortsetter å skrive på tross av frustrasjonen, jeg er helt sikker på at det er mange som setter pris på dine kloke refleksjoner.😃

Har jeg noe i mappa mi @Raven Emerald?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
pøbelsara
3 minutter siden, Niriluna skrev:

Var det kanskje mitt innlegg @pøbelsara? Jeg skrev at jeg gjerne ville ta en kaffe med deg fordi jeg syns du skriver interessante og reflekterte innlegg. Og at du alltid holder deg stramt på rett side av saklighetslinja. 

Da jeg skrev det tenkte jeg faktisk at det var et konkret innspill i debatten. På samme måte som jeg har utfordret andre brukere på deres argumenter så tenkte jeg det måtte være rom for å rose deg for dine. Men jeg ser jo at det kanskje var litt lite konkret. Var litt lei meg for at du Pøbelsara kanskje ikke fikk lese det jeg skrev og ble positivt overrasket da jeg tilfeldigvis så denne tråen.

Uansett, håper du fortsetter å skrive på tross av frustrasjonen, jeg er helt sikker på at det er mange som setter pris på dine kloke refleksjoner.😃

Takk, @Niriluna ! Jeg satt stor pris å å lese det. :blomst: Jeg ble litt lei meg når det var fjernet. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Raven Emerald
8 timer siden, Niriluna skrev:

Hvis du vil hente ut informasjon om hva vi eventuelt har lagret på deg, må du ta kontakt med @HanneMari Egmont.Innlegget jeg slettet, ble ikke lagret.

Raven Emerald, mod.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her