Gå til innhold

Elena Belle, hva har hun gjort med utseendet sitt?


Ariannah

Anbefalte innlegg

Jeg syns hun virker veldig morsom og søt, men hun ser jo helt annerledes ut nå enn hva hun gjorde før. Hva i alle dager er det hun har gjort med munnen sin og rett under nesa? Noen som vet? Håper det er lov å diskutere dette, siden det er så strenge regler på KG så er jeg jo livredd for å skrive noe som helst galt. Er IKKE ment hetsende eller slemt i det hele tatt, jeg bare lurte på om noen vet.

Her er bilder av henne:

https://www.hant.se/elena-belle-darfor-bytte-jag-namn-fran-natacha-peyre/ 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lurt på det samme for leppene går ikke «opp» sånn i midten av å ta Restylane/Juverderm etc.  

Nesa er operert. Men det forårsaker heller ikke den looken hun har nå, så må være noe mer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ariannah skrev:

Jeg syns hun virker veldig morsom og søt, men hun ser jo helt annerledes ut nå enn hva hun gjorde før. Hva i alle dager er det hun har gjort med munnen sin og rett under nesa? Noen som vet? Håper det er lov å diskutere dette, siden det er så strenge regler på KG så er jeg jo livredd for å skrive noe som helst galt. Er IKKE ment hetsende eller slemt i det hele tatt, jeg bare lurte på om noen vet.

Her er bilder av henne:

https://www.hant.se/elena-belle-darfor-bytte-jag-namn-fran-natacha-peyre/ 

Bare å google det ekte navnet hennes (Natacha Peyre) så ser mans selv at det meste er endret på.

Stusser mer på at eskorte er noe av det første som popper opp ves navnesøk..

At hun har vært glamourmodell og med i PH er gammelt nytt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, J.. skrev:

Bare å google det ekte navnet hennes (Natacha Peyre) så ser mans selv at det meste er endret på.

Stusser mer på at eskorte er noe av det første som popper opp ves navnesøk..

At hun har vært glamourmodell og med i PH er gammelt nytt.

Jeg gjorde det men finner ikke noe om det inngrepet hun har gjort over munnen. Hvorfor vil noen gjøre noe så stygt? Hun var jo så søt fra før av. Kan se ut som det er satt inn noe implantat og at kinnene er gjort større med fillers, men jeg aner ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier ikke at denne personen har gjort dette, men det finnes et kirurgsk inngrep som heter "Upper Lip Lift" - google det :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener å huske Britt Ekland (svenske Hollywoodfruer) sa ett eller annet om at hadde hennes lege gjort noe slik med henne, så ville han vært sparket med et stort erstatningskrav etter seg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...