Gå til innhold

Hårfjerning og økonomi?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Laser for bruk hjemme. Jeg har også mye hår og med regelmessig bruk har alle mine hår blitt helt borte. Du må barbere de første gangene, men det blir mindre og mindre hår for hver gang til de blir borte. De koster 2000-3000 hvis du følger med og kjøper på tilbud men da har du den «evig». Viktig å kjøpe en som er bra da. Klarna tilbyr betaling på avdrag og hvis du klarer å bruke 500-600kr på avbetaling noen mnd så har du betalt den ned i løpet av noen mnd. Ellers får du ønske deg penger til den til jul/bursdag. Syns ærlig talt du lager et for stort problem utifra «ingenting»

Anonymkode: fd122...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

@Fresiaa Hvor mye har du betalt så langt, eventuelt hva koster en behandling?

Anonymkode: 51db5...dd2

Det kommer helt an på hvor du vil ta laser. Jeg kjørte på med brazilian (alt nedentil hele veien bak på rumpa) og med magestripe. Fant tilbud på 3000kr for brazilian: 3 behandlinger for prisen av 1, på letsdeal. Også fortsatte jeg å kjøpe flere behandlinger når de var på 50%. Så har vel betalt minst 10-12k totalt hittil. Men for meg var det verdt det. Endelig kan jeg bruke bikini om sommeren uten å bruke 1time på badet først med shaving og bleiking av mørkt hår.

Et annet tips forresten, jeg bleker «barten» min (får noen mørke hår over leppene på vinteren) med ansikstsbleking. Koster kanskje 150kr på Vita ish. Lyseblå pakning. Funker bra det og! En pakke varer lenge. Så det kan man bruke på enkelte steder (men ikke nedentil). Også varer det kanskje 3-4 uker før man må bleke igjen:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Fresiaa skrev:

Det kommer helt an på hvor du vil ta laser. Jeg kjørte på med brazilian (alt nedentil hele veien bak på rumpa) og med magestripe. Fant tilbud på 3000kr for brazilian: 3 behandlinger for prisen av 1, på letsdeal. Også fortsatte jeg å kjøpe flere behandlinger når de var på 50%. Så har vel betalt minst 10-12k totalt hittil. Men for meg var det verdt det. Endelig kan jeg bruke bikini om sommeren uten å bruke 1time på badet først med shaving og bleiking av mørkt hår.

Et annet tips forresten, jeg bleker «barten» min (får noen mørke hår over leppene på vinteren) med ansikstsbleking. Koster kanskje 150kr på Vita ish. Lyseblå pakning. Funker bra det og! En pakke varer lenge. Så det kan man bruke på enkelte steder (men ikke nedentil). Også varer det kanskje 3-4 uker før man må bleke igjen:)

 

10-12K er ingenting om det har de resultatene du har opplevd. Mye penger, men det ville vært et helt nytt liv.
Jeg kan nok gange det opp noen ganger da jeg bor langt ute på landet og Letsdeal og andre tilbud ikke eksisterer. Eller laser i det hele tatt.

En time på badet for å gå i bikini høres ut som en drøm. Shorts krever en time annenhver dag, jeg tør ikke lenger tenke på hva bikini vil bety av tidsbruk.

Ansiktsbleking - det hjelper vel bare på myke, mørke hår?
Når man har strie, harde mørke hår, type bart og skjegg, gjør det vel ikke håret mykere, kun lysere?

Anonymkode: 51db5...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns ærlig talt du lager et for stort problem utifra «ingenting»

Anonymkode: fd122...976

Du aner åpenbart ikke hva du snakker om. Ikke uttal deg om hvordan andre opplever noe du selv ikke har problemer med, er du grei. Du får komme tilbake når du vet hvordan det er å leve som en menneskelig Chewbacca. - TS 

Anonymkode: ca61d...f7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

En time på badet for å gå i bikini høres ut som en drøm. Shorts krever en time annenhver dag, jeg tør ikke lenger tenke på hva bikini vil bety av tidsbruk. 

Anonymkode: 51db5...dd2

Mener du sånn opp i ræva-shorts? Vanlig shorts krever bare at man barberer leggene. 

Anonymkode: 8c414...4b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan alltids finne en mann som har fetish for kroppshår. Vet vi har pleid å ha minst en lurkende på kg

Anonymkode: a72c0...117

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mener du sånn opp i ræva-shorts? Vanlig shorts krever bare at man barberer leggene. 

Anonymkode: 8c414...4b2

For hårete knær og lår er så veldig digg?

Anonymkode: 51db5...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kraftig hårvekst. Ingen hormonforstyrrelser eller sykdommer. Nordisk attpåtil. Har også små, lyse hår på innsiden av kjønnsleppene så behandler "bretter ut" når hun tar brasiliansk. Hun gjør det automatisk, så jeg er ikke den eneste (til de som 'krangler' på dette med hvor man kan ha hår).

Synes det er håpløst at bransjen opererer med såpass prissamarbeid at man ikke kommer under 500 kr. Jeg har droppet månedskort og spist nudler til middag bare så jeg kan ta meg råd til det. Når man har hår øverst på lårene også så er det ikke et alternativ å la det gro. Sliter nok med inngrodde hår ved voksing, langt verre er det med barbering.

Anonymkode: 8c40d...555

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...