Gå til innhold

1+1 ble jammen 3 😍


Memira

Anbefalte innlegg

Hei! Da tenkte jeg å opprette min egen lille dagbok. Etter å ha fulgt med inne på forumet utålmodig i påvente av å starte prøving kan jeg endelig melde meg inn her selv! 

Jeg er 24 år og har endelig flyttet inn sammen med kjæresten gjennom mange år, vi har begge stabile jobber og har bestemt oss for å begynne å prøve på første barnet. 

Jeg sluttet på pillen i juni, og vi har vært aktive prøvere siden. 08.november 12dpo satt jeg med en digital test som lyste «GRAVID» 

Jeg hadde ganske lange og ustabile sykluser etter pilleslutt, så vi hadde forberedt oss på lange og mange prøveperioder. Men vi stresset ikke, og vi koste oss med prøvingen!  

Ellers ønsker jeg deg hjertelig velkommen til å følge reisen mot min første spire gjennom denne dagboken 🌱 

pp3: positiv digital 12dpo 🌱

xMemira

 

Endret av Memira
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forøvrig er jeg nå 11dpo og venter mens på søndag, dersom denne syklusen blir lik den forrige på 38 dager. Jeg er rimelig sikker pga EL-slim og smerter lørdag 27.okt. 

På mandag tok jeg første test, altså bare 8dpo. Altfor tidlig, men jeg tror jeg er bitt av teste-basillen. Jeg tok en RFSU tidlig, og vi syntes kanskje vi kunne skimte en strek om vi la godviljen til. La testen fra oss og tenkte , vi tester igjen om noen dager. 

2 timer senere ser jeg tilfeldig på testen igjen. Der var det en tydelig strek med farge. Har den kommet før eller etter fristen? Rimelig sikker på at den er kommet etter fristen og regnes som ugyldig. Tok deretter to nye tidlig tester dagen etter (tirsdag). Blendahvite, ingen strek på noen av de. Heller ikke etter fristen. 

Nå har jeg tenkt å vente til i morgen, 12dpo, med å ta ny test. Og jeg kjenner litt at forhåpningene er høye pga strek på første testen og at jeg blir skikkelig skuffet om vi ikke har klart det denne måneden.. 

legger v bilde av ugyldig test med strek

1AACF54A-421A-4DA5-8290-AFDDACAA0104.jpeg

D5B3D74C-1336-4074-8A79-CFF1D64B761B.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers har også symptomjakten startet for fullt. De jeg har så langt er 

▪️Ekstremt såre brystvorter

▪️Mye luft i magen, oppblåst

▪️Uvel, uten at jeg helt klarer å forklare hva det er som plager. 

▪️Støl i korsryggen

▪️Svake mensmurringer, spesielt ved sex

▪️Strekk i lysken og nedover låret på venstre siden

 

ellers kan jeg jo også føye til at både såre brystvorter og mensmurringer er vanlig pms for meg hver mnd. Men mensmurringene har vært annerledes denne gangen. Veldig svake og blir sterke og vonde under sex. 

Endret av Memira
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en sterk «følelse» nå tidligere i kveld så brente jeg av en ny test. På kveldsurin. Etter ca 30 sekunder kunne jeg skimte en strek nummer to. Etter 5 minutter var den sterkere, etter 10 minutter var det farge i den og den var like tykk som kontrollstreken. Etter 15 minutter sa jeg det til samboeren. 

Jeg tror jeg hvisker høyt: VI ER GRAVIDE ❤️ 

Ny test i morgen tidlig får bekrefte og digital på søndag (ikm) før jeg lar det gå ordentlig opp for meg. Men herregud. Denne testen er ikke til å ta feil av 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelig babystrek i dag tidlig 😍 både på a1 og på RFSU test ofte! 

Rakk ikke ta bilde av a1 før jeg måtte løpe ut døren til jobb. 

Jeg tror ikke det har gått helt opp for meg, men jeg kjenner at det skjer noe i kroppen. Noe er på fære, og det er min lille spire 🌱

7EDE3156-1490-4AE7-9785-59BDDFEDE6F9.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv digital på kveldsurin i dag ❤️ Da begynner det faktisk å gå litt opp for meg at noe skal vokse og gro inni magen min 😍 

1DFDD3AB-3FEC-4D68-BBBB-84889A95F1F6.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, bondekone skrev:

Gratulerer :) 

Tusen takk 🌱❤️ Nå håper jeg bare at lille holder seg fast her inne og vokser fint i 9 mnder 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...