Gå til innhold

Sextreff på nett


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Har noen erfaring med sextreff fra nett? Jeg har profil på en typisk sex side, men har ikke vært intr i treff, da jeg har hatt en fast fuck friend. Nå er vi ferdig å leke med hverandre og jeg er kåt. Jeg vurderer derfor å treffe noen for kun å ha sex. Men hvordan foregår sånne treff? Møtes man i forkant for å snakke litt, eller er det hjem til den ene og gå rett på?

Anonymkode: 55e8a...cd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta for all del en kopp kaffe først. Møt vedkommede på et sted du kan ombestemme deg uten at det blir krise.

Jeg er mann og har invitert jenter rett hjem og har faktisk ikke fått nei takk så lenge vi har hatt en god tone på nett over noe tid.  

Anonymkode: bb8cd...0b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en gang møtt noen på et hotellrom etter noen meldinger, og en annen ved treff på en parkeringsplass i baksetet. ;)

Anonymkode: 8d1a0...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvor dere kommer i kontakt med de dere treffer? 

Kunne tenkt meg en ff ordning nå mens jeg leter etter ny kjæreste. Har ikke planer om å ha ff relasjon når jeg treffer en jeg liker. Er bare sånn nå litt i mellomtiden.

 

Anonymkode: ce160...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treff dem for all del for en kaffe eller lignende først. 

Da jeg var singel lette jeg etter en FF. Hadde god tone med flere på nettet, men det var noe helt annet å treffe dem. Bilder lyver ofte mye, og det er face to face man trenger en god tone. 

Jeg droppet ene etter den andre etterhvert som jeg traff dem. Skuffet gang på gang. "Merkelig" nok syntes alle mennene at treffet hadde vært full klaff, og ville gjerne gå videre. Jeg var dame, det holdt visst. :P

 

Anonymkode: d46fc...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som kvinne har jeg alltid møtt de først på et offentlig sted for en kaffe eller drink. Så har jeg som regel dratt hjem til de. En venninne har alltid beskjed om hvor jeg er (adressen) og jeg sender alltid mld til avtalt tid med henne så hun vet jeg er trygg. Man vet jo aldri hvem man egentlig møter. 

Skal sies at jeg kun møter de jeg har kjemi med over chat/telefonsamtale. Jeg er også ærlig med de at jeg ikke ønsket forhold og var kun ute etter sex. 

Anonymkode: eec8b...9c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Sexdating i Norge - https://finnsex.no Er man ute etter en seriøs side så kan jeg faktisk anbefale Finnsex! Jeg kan si jeg hadde vel en bra erfaring der.

Endret av sleppooooo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sleppooooo skrev (29 minutter siden):

Jeg er dame og lurer litt på det samme. 

Jeg er litt "prippen" av meg, så er egentlig ikke for ons eller noe. Vet alke sier det er lett for oss damer å få seg noe, men ikke så lett å være "dydig" og "prippen" og samtidig ønske seg uforpliktende sex uten "hemninger". 

Jeg vil gjerne finne en "renslig" mann til slikt bruk. Hvor finner jeg han?

Jeg tror du er nødt til å bruke litt tid på å bli kjent, før du trenger å møte dem. Alternativt holde deg til bekjentskapskretsen, slik at du vet hvordan de er fra før.

Hun som kommer og besøker meg av og til, bor et stykke unna,  så det ble flere uker chatting, før hun kom hjem til meg på første forsøk.  Det funket seksuelt, men jeg er jo litt bekymret for at hun ønsker seg mer, siden hun trenger en ganske tett kommunikasjon, for å føle seg trygg. 

Anonymkode: d2bf8...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sleppooooo skrev (47 minutter siden):

Jeg er dame og lurer litt på det samme. 

Jeg er litt "prippen" av meg, så er egentlig ikke for ons eller noe. Vet alke sier det er lett for oss damer å få seg noe, men ikke så lett å være "dydig" og "prippen" og samtidig ønske seg uforpliktende sex uten "hemninger". 

Jeg vil gjerne finne en "renslig" mann til slikt bruk. Hvor finner jeg han?

På nettet finner du de opptatte mennene. De er ikke vanskelig å finne. Er kjekke og renslige. Og VELDIG klare for sex. Viss du vil ha en singel mann, skal du lete lenger, de er skjeldnere.

Anonymkode: cfb97...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sleppooooo skrev (40 minutter siden):

men ikke så lett å være "dydig" og "prippen" og samtidig ønske seg uforpliktende sex uten "hemninger". 

Det høres også veldig likt ut som hun jeg møter. Veldig selvbevisst, og redd for hva jeg tenker om henne, som kommer kjørende, kun for å dele kroppslig nytelse, et par timers tid.

En normal mann ser ikke ned på deg, eller ønsker å bringe skam på deg,  av den grunn. Det er nok greit å plukke en, som er på ditt nivå, når det gjelder behov og tidsbruk. Du ønsker neppe å være en del av et harem med ff'er. 

Anonymkode: d2bf8...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Viss du vil ha en singel mann, skal du lete lenger, de er skjeldnere.

Det tror jeg ingenting på. De opptatte er bare bedre på å vise seg frem, og forteller uten blygsel hva de er ute etter. De har lite å tape på å være pågående.  

Anonymkode: d2bf8...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
sleppooooo skrev (På 18.7.2022 den 11.52):

Sexdating i Norge - https://finnsex.no Er man ute etter en seriøs side så kan jeg faktisk anbefale Finnsex! Jeg kan si jeg hadde vel en bra erfaring der.

Beklager å dra opp en gammel tråd, men har du fortsatt god erfaring? Nysgjerrig på siden men etter å ha følt meg lurt av falske profiler og vanskelig å melde seg ut av victoriamilan er jeg blitt skeptisk til å melde meg inn på slike sider. Men har lyst. Er det overkommelig å komme seg bort fra siden om en ønsker uten å bli svindlet? Og hva er nivået av falske kvinneprofiler?

Anonymkode: aa90c...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller kanskje noen andre har erfaringer med finnsex.no?

Anonymkode: aa90c...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Eller kanskje noen andre har erfaringer med finnsex.no?

Anonymkode: aa90c...460

Nei, men jeg har god erfaring i å se når folk reklamerer for egne sider på KG, og å legge merke til fake nettsteder, og naive mannfolk. 

 

Anonymkode: d2bf8...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...