Gå til innhold

De tristeste/grusomste filmene du har sett?


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

An American Crime

Hotel Rwanda

og enkelte scener fra Slumdog Millionaire klarte jeg ikke å glemme på mange mange år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Precious. Guud så trist og grusom. Angrer på at jeg så den. Bra film men ble alt for sterk kost for meg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Hverdagsfrue skrev:
 

An American Crime

Hotel Rwanda

og enkelte scener fra Slumdog Millionaire klarte jeg ikke å glemme på mange mange år.

American Crime 😰 Den gjør fryktelig vondt å bli påmint. For en grusom historie 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Human Centipede er vel den ekleste skrekkfilmen jeg har sett, ved siden av Saw.. og Hostel-filmene.. Haha, ser jeg kan fortsette en stund her. 

Signerer både Aurore, Eden Lake og Requiem for a Dream. Eden Lake er vel en av de veldig få skrekkfilmene der jeg får ordentlig vondt av hovedpersonene, pluss en gutt som på bunnen egentlig bare er snill og god men er på feil sted til feil tid. Requiem for a Dream er fantastisk, men grusom.  

Også er det Black Beauty. En dyster historie fortalt av en hest som har levd et hardt og til tider svært utakknemlig liv. Men den er så utrolig fin. Jeg klarer aldri å se den filmen uten å gråte. Skikkelig rørende er den. 

Anonymkode: da657...f68

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg er så sippete at jeg får tårer i øynene bare av å tenke på Titanic, så tror ikke jeg skal begi meg ut i det dere andre legger ut her 😂🙈

Anonymkode: 56dd0...85f

Me too ✌😄

Anonymkode: 83880...935

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gone baby gone.

I fars navn (in the name of the father)

Skumleste film: 

Så nettopp «herederery» og klarte ikke sove skikkelig på en uke... 😫

Endret av Raven.Writingdesk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foruten Requiem For a Dream som allerede er nevnt; I spit on your grave. 

Om man ikke har følt på hat, så er den filmen grei å se dersom man ønsker å vite hvordan det føles. Den er fullstendig grusom, du blir kvalm og får et enormt hat. kort fortalt; kvinne blir voldtatt, blir ikke trodd - deretter jaget, voldtatt igjen. Kvinnen får hevnen sin så det passer. Skal visstnok være en 2'er også, annen historie - den ble for grusom til at jeg orket å se mer enn 20 min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flere av de jeg skulle nevne er allerede nevnt.

Men det er i tillegg en jeg ikke husker navnet på. Den er ikke av de verste, men jeg synes den var ganske fæl da jeg så den.

Det handlet om ei tenåringsjente som ble tatt til fange av en familie. Husker at hun ble bundet fast i kjelleren og så kom moren ned og befølte og torturerte henne. Faren var en svett, ekkel, gris. På loftet hadde de bundet fast en utviklingshemmet datter, som gryntet og peste hver gang faren viste seg i døråpningen klar til å voldta henne. Noen som vet hvilken film dette er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Girl Next Door og Wild Child (Mockingbird don't sing).

Begge sanne historier.

Endret av Jerry Lee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Hachiko a dogs story. Basert på en sann historie om en hund som venter hver dag på togstasjonen i mange år på eieren (som døde på jobb). Jeg gråter svært sjeldent av filmer, men her strigråt jeg, med lyd 😭😭

The green mile er en veldig bra film, men trist. Gråt en skvett på slutten når han (husker ikke navnet) store svarte snille mannen ble henretta. 

Anonymkode: a43b5...2b8

Samme her! Kom på jobb dagen etter med kjempe hovne øyne - så ikke ut, men det var så trist. 

Filmer med hunder i "hovedrollen" gråter jeg alltid av. 

Marlow

Hunden Skip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...