Gå til innhold

Hvor er tråden, om kvinne anmeldt for overgep?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, hvor ble det egentlig av denne tråden? :P 

Det var en tråd her for ett par dager siden om en voksen kvinne som var anmeldt på grunn av seksuelle overgep mot en liten gutt. Jeg tror den tråden var under "generell diskusjon"-kategorien, eventuelt her på "Skråblikk"  

Ble denne tråden temmelig kjapt fjernet av moderator administrator fordi "kvinner ikke kan begå overgep" som minst en person påstod i den tråden? Dette vil isåfall ikke være første gang, at noen som styrer med forumet her velger å slette en tråd på gunn av innbilt "kvinne-hat" samtidig som klart mannehat faktisk får stå - helt uten risiko for å bli fjernet.  

Anonymkode: 42090...d49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slike tråder blir fjernet fordi det ikke er lov å  vise at kvinner er like ille som menn.

Anonymkode: 913c9...d3f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg inn spørsmålet på ris og ros, så får du svar fra de som styrer.

Anonymkode: 9f5bf...69f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpenbare tulletråder blir slettet. Og godt er det, ellers ville forumet vært fullt av tull og fanteri.

Anonymkode: 5a2b3...b1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åpenbare tulletråder blir slettet. Og godt er det, ellers ville forumet vært fullt av tull og fanteri.

Anonymkode: 5a2b3...b1c

Tulletråd? Det var en aktuell nyhetssak.

Anonymkode: eaef6...148

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konspirasjonsteorier blir sikkert fjernet også, så lenge den er ment å sverte feil side i politikken o.l.

Men her er saken jeg tror du sikter til. Jeg husker den lå på VG direkte's chat, tror jeg:

https://www.utdanningsnytt.no/nyheter/2018/november/kvinnelig-skoleansatt-siktet-for-voldtekt-av-gutt/

Her er en annen lignende sak:

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/8wK4p1/kvinne-doemt-for-overgrep-mot-gutt-14

Psykologtidsskriftet bekrefter at seksuelle overgrep utført av kvinner, foregår:

http://www.psykologtidsskriftet.no/index.php?seks_id=144379&a=3

Så får vi se om dette innlegget blir sensurert, da.

Endret av TrekStar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.11.2018 den 13.44, AnonymBruker skrev:

Slike tråder blir fjernet fordi det ikke er lov å  vise at kvinner er like ille som menn.

Anonymkode: 913c9...d3f

For noe tull. Det er fremdeles flest menn som driver med overgrep og voldtekt. Så den må du lenger ut på landet med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, OPIgirl skrev:

For noe tull. Det er fremdeles flest menn som driver med overgrep og voldtekt. Så den må du lenger ut på landet med. 

 

Mørketallet er nok ganske stort.

Anonymkode: 913c9...d3f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...