Gå til innhold

VikingLotto potten er på 285 millioner


Thyra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men hva er egentlig poenget med EN premie, som er så stor? 

Kunne de ikke ha trukket 100 forskjellige personer, slik at hver person kan vinne ett par millioner kroner hver? Da får dem delt godene litt. Det er jo fullstendig unødvendig at EN enkelt person skal vinne så mye penger helt alene... 

Anonymkode: 7e5cf...07d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Men hva er egentlig poenget med EN premie, som er så stor? 

Kunne de ikke ha trukket 100 forskjellige personer, slik at hver person kan vinne ett par millioner kroner hver? Da får dem delt godene litt. Det er jo fullstendig unødvendig at EN enkelt person skal vinne så mye penger helt alene... 

Anonymkode: 7e5cf...07d

Helt enig i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Thyra said:
 

Skulle gjerne ha vunnet den! Flere som håper på det samme? 

Klart det :) :heiajente:

7 minutter siden, AnonymBruker said:
 

Men hva er egentlig poenget med EN premie, som er så stor? 

Anonymkode: 7e5cf...07d

Den kan fordeles på flere personer, det er ikke nødvendigvis bare én person som vinner. Er det flere som har full pott blir ikke premien så stor som den vil bli hvis det er bare én

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt hat noe mer penger enn det jeg har. Men jeg kan ikke helt se hva jeg skal med 285 millioner.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker said:
Men hva er egentlig poenget med EN premie, som er så stor?

Poenget er å kaste blår i øynene på alle som ikke skjønner seg på statistikk, og derfor tror de har mye større sjanse til å vinne enn de egentlig har. I tillegg er ikke litt under 3 millioner så ekstremt mye penger i disse dager. Man får bare en knøttliten leilighet i Oslo for det.

Anonymkode: d5558...932

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser alt av fingre og tær for at jeg vinner, men har ikke noe tro på det akkurat. Hadde vært så sykt deilig. 

Da kan jeg kjøpe hus, få barn, kjøpe ny bil til faren min, og til broren min, donere litt til alle sakene jeg bryr meg om og leve litt mere komfortabelt. Kanskje tatt meg en tur til tannlegen eller frisøren også.

Anonymkode: 7b64b...f2e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen trenger 285 mill.!  De aller fleste av oss fatter ikke hvor mye penger det er,  og sjelden har så mye penger gjort noen lykkelige som ikke var det fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Men hva er egentlig poenget med EN premie, som er så stor? 

Kunne de ikke ha trukket 100 forskjellige personer, slik at hver person kan vinne ett par millioner kroner hver? Da får dem delt godene litt. Det er jo fullstendig unødvendig at EN enkelt person skal vinne så mye penger helt alene... 

Anonymkode: 7e5cf...07d

Dersom jeg hadde fått jackpotten hadde jeg nok sørget for å dele med andre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller kun på pantelotteriet så denne gevinsten har jeg ikke sjans på. :P

Anonymkode: 19394...d41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle nok ha delt en god del om jeg hadde vunnet (og det regner jeg jo med at jeg gjør).

Anonymkode: 724f4...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Men hva er egentlig poenget med EN premie, som er så stor? 

Kunne de ikke ha trukket 100 forskjellige personer, slik at hver person kan vinne ett par millioner kroner hver? Da får dem delt godene litt. Det er jo fullstendig unødvendig at EN enkelt person skal vinne så mye penger helt alene... 

Anonymkode: 7e5cf...07d

Det er profilen til det spillet: veldig stor førstepremie, og mikroskopisk sjanse for å vinne den. Vil du ha lavere gevinst og litt større sjanse for å vinne den (men fremdeles bitteliten sjanse) er det vanlig Lotto du skal velge.

Anonymkode: d050b...1a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Det er profilen til det spillet: veldig stor førstepremie, og mikroskopisk sjanse for å vinne den. Vil du ha lavere gevinst og litt større sjanse for å vinne den (men fremdeles bitteliten sjanse) er det vanlig Lotto du skal velge.

Anonymkode: d050b...1a4

Jeg spiller aldri vanlig Lotto heller.  

Fullstendig bortkastede penger... 

Anonymkode: 7e5cf...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel gratulerer til de som vant 😛 , og til de som ikke Bilderesultat for trollface

 

Satset 250 kroner på eurojackpotten n,å 855 millioner, om jeg vinner skal alle i tråden få 1 million hver ;) 

.... men ville ikke holdt pusten da 1/10millioner sannsynlighet🤣

 

LYKKE TIL

Anonymkode: 81c7c...ba4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg spiller aldri vanlig Lotto heller.  

Fullstendig bortkastede penger... 

Anonymkode: 7e5cf...07d

Det er livet også, men likevel spiller De det, DOBBELTMORALISME? 🤣

.

......neida, er enig, gjør aldri selv men kjedet meg så vannvittig nå at jeg ikke så noe annet alterntativ enn å trolle litt med lommeboken, hva annet har jeg å bruke penger på, lizzom

Anonymkode: 81c7c...ba4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:
 

Men hva er egentlig poenget med EN premie, som er så stor? 

Kunne de ikke ha trukket 100 forskjellige personer, slik at hver person kan vinne ett par millioner kroner hver? Da får dem delt godene litt. Det er jo fullstendig unødvendig at EN enkelt person skal vinne så mye penger helt alene... 

Anonymkode: 7e5cf...07d

Ett par millioner er ingenting i dag. Vinner du feks to millioner så får du nedbetalt litt på lånene dine og det er sånn ca det. Folk spiller lotto for sjansen til å faktisk bli rik, og ikke bare for sjansen til å få mindre lån.

Anonymkode: 55af2...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...