AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #1 Skrevet 6. november 2018 Jeg studerer på 3. året med en mann som er gift og har barn. Vi har vel vært litt betatt av hverandre disse årene, men pga situasjonen har det selvfølgelig ikke skjedd noe mellom oss. Det har stort sett vært på fylla at han har erklært at han er forelsket i meg og at han er ekstremt glad for at han møtte meg osv. Jeg har vært åpen om at jeg er betatt av han også. Jeg vet at han elsker kona si over alt på denne jord, men hver gang han er på fylla legger han ut om at han skulle ønske det kunne vært meg og han og slike ting. Jeg har jo følelser og syntes dette er veldig vanskelig å høre. Dagen derpå later han alltid som ingenting. Sist vi møttes i festlige lag så gikk han rundt å fortalte alle på festen at jeg var forelsket i han og at jeg ikke turte å innrømme det.. jeg ble dødsforbanna og såret. Han skylder på alkoholen og at det bare var ment som kødd. «Problemet» er at vi i utgangspunktet skal skrive flere eksamensoppgaver sammen før jul og i tillegg skrive bachelor etter jul. Jeg vet vi jobber bra sammen faglig, men nå aner jeg ikke om jeg bare bør trekke meg fra samarbeidene eller bare putte på et smil å late som ingenting? Føler han elsker å sole seg i glansen av å vite at han fortsatt har draget, samtidig som jeg oppriktig tror det er noe mellom oss, og at det er best å holde så god avstand som mulig:( ikke fordi han ville vært utro, men for å spare følelsene fra å kjenne på det Anonymkode: 530dc...a3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå