Gå til innhold

Føler meg brukt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Stakkars deg også❤️ Det høres ut som mange opplever dette, og at det rett og slett er blitt en trend. Jeg skjønner godt at mange der ute ser på tinder som en sex app og en lett måte å finne seg et bytte. Det er trist, for mange som tyder til tinder og andre dating apper er faktisk folk som er ensomme og som har problemer med å komme i kontakt med folk på vanlig måte. Og jeg er en slik person. Jeg har liten omgangskrets, så å si ingen mulighet for å komme meg ut for å treffe folk pga jobb og barn, men jeg savnet noen å dele hverdagen med og savnet noen å snakke med. Det er synd at folk bruker anledningen til å utnytte disse svakhetene. 

Anonymkode: a7ca7...8bb

Takk for medfølelse - det hjelper veldig å lese om andre i samme båt fordi man føler seg litt mindre håpløs og isolert på grunn av det. Samtidig syns jeg det er synd at dette hender med andre. Som du skriver, det har antagelig blitt en trend og denne trenden har blitt forsterket ved nettdating.  Jeg har også en liten omgangskrets, har vært singel lenge og får ikke til menn og forhold. Jeg bruker tinder fordi jeg ikke møter noen på vanlig måte. Dessverre er tinder mer et hinder (!) enn en mulighet, virker det som.. 

Håper virkelig det order seg for deg og dere andre. Syns dere virker åpne og sårbare med de dere har datet og det fortjener å bli håndtert med respekt ❤️ 

Anonymkode: 0cdb4...a43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Takk for medfølelse - det hjelper veldig å lese om andre i samme båt fordi man føler seg litt mindre håpløs og isolert på grunn av det. Samtidig syns jeg det er synd at dette hender med andre. Som du skriver, det har antagelig blitt en trend og denne trenden har blitt forsterket ved nettdating.  Jeg har også en liten omgangskrets, har vært singel lenge og får ikke til menn og forhold. Jeg bruker tinder fordi jeg ikke møter noen på vanlig måte. Dessverre er tinder mer et hinder (!) enn en mulighet, virker det som.. 

Håper virkelig det order seg for deg og dere andre. Syns dere virker åpne og sårbare med de dere har datet og det fortjener å bli håndtert med respekt ❤️ 

Anonymkode: 0cdb4...a43

Respekt er et nøkkelord. Jeg skulle ønske at folk kunne vis mer raushet ifht akkurat det. Det koster så lite, og gjør tross alt det meste lettere å håndtere. 

Anonymkode: a7ca7...8bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Respekt er et nøkkelord. Jeg skulle ønske at folk kunne vis mer raushet ifht akkurat det. Det koster så lite, og gjør tross alt det meste lettere å håndtere. 

Anonymkode: a7ca7...8bb

Det er vel det som har skjedd - respekten for hverandre har forsvunnet i dagens samfunn? Er kanskje en følge av bruk-og-kast-mentaliteten som rir oss for tiden..Trist er det. 

Anonymkode: 0cdb4...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Det er vel det som har skjedd - respekten for hverandre har forsvunnet i dagens samfunn? Er kanskje en følge av bruk-og-kast-mentaliteten som rir oss for tiden..Trist er det. 

Anonymkode: 0cdb4...a43

Veldig😓 hvordan skal det bli med samfunnet hvis det skal være allmenn akseptert å behandle folk på denne måten. Vi mister etterhvert alt som heter empati og sympati for andre. Verden har nok av elendighet om ikke ønske om å finne en partner også skal gjøres til skam. 

Anonymkode: a7ca7...8bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Veldig😓 hvordan skal det bli med samfunnet hvis det skal være allmenn akseptert å behandle folk på denne måten. Vi mister etterhvert alt som heter empati og sympati for andre. Verden har nok av elendighet om ikke ønske om å finne en partner også skal gjøres til skam. 

Anonymkode: a7ca7...8bb

Det siste du skriver der stakk meg i hjertet - det er jo akkurat det som har skjedd. At å finne en livspartner har blitt gjort til en vits. Jeg er helt lamslått over oppførselen til folk og hvor vanskelig slike ting skal være. 

Anonymkode: 0cdb4...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Det siste du skriver der stakk meg i hjertet - det er jo akkurat det som har skjedd. At å finne en livspartner har blitt gjort til en vits. Jeg er helt lamslått over oppførselen til folk og hvor vanskelig slike ting skal være. 

Anonymkode: 0cdb4...a43

Det stikker meg i hjertet hver gang jeg tenker på det. Det verste av alt er at disse simple mennesker bryr seg ikke og lever videre livets glade dager som om ingenting har skjedd, og ofrer sannsynligvis ikke sine utvalgte ofre en eneste tanke. Mens vi som bretta ut hele sårbarheten og som var ærlig og oppriktig med intensjonene våre, sitter igjen  med knust selvbilde og selvtillit, og et hjerte knatret i tusen biter. Som liten lærte jeg at det lønner seg å være ærlig, det lønner seg å vise empati og følelser. Men gang på gang er det dessverre vi med disse egenskapene som bli trakassert og misbrukt:( 

Anonymkode: a7ca7...8bb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Det stikker meg i hjertet hver gang jeg tenker på det. Det verste av alt er at disse simple mennesker bryr seg ikke og lever videre livets glade dager som om ingenting har skjedd, og ofrer sannsynligvis ikke sine utvalgte ofre en eneste tanke. Mens vi som bretta ut hele sårbarheten og som var ærlig og oppriktig med intensjonene våre, sitter igjen  med knust selvbilde og selvtillit, og et hjerte knatret i tusen biter. Som liten lærte jeg at det lønner seg å være ærlig, det lønner seg å vise empati og følelser. Men gang på gang er det dessverre vi med disse egenskapene som bli trakassert og misbrukt:( 

Anonymkode: a7ca7...8bb

Jeg har ikke opplevd det like sterkt som deg, men jeg har opplevd at min åpenhet og ærlighet ikke har vært godt tatt i mot på ulike måter. Enten ved taushet, misforståelse eller at det blir "misbrukt". Derfor har jeg begynt å stoppe opp litt når jeg for eksempel vil si noe fint til noen som aldri sier det tilbake, men så tenker jeg : Jeg vil være MEG med alle de følelser det innebærer. Jeg vil vise meg sårbar og empatisk selv om min motpart kanskje tenker at der der er bare rart. Dette har ført til at jeg ikke angrer på slikt lenger. Ok, kanskje er det perler for svinn, men det handler om min integritet og hvem jeg ser i speilet om morgenen. Jeg vet jeg er et godt menneske, så får de likegyldige og de slemme leve sine liv. Jeg kan absolutt bli skuffet og lei meg etter slike episoder, ettersom hvor mye jeg har gitt av meg selv uten å få noe igjen, men når jeg tenker tilbake så ville jeg ikke gjort det annerledes.
 

DU er et fantastisk menneske og den mannen som til slutt vinner deg fordi han er en god mann som ikke lurer deg, er veldig heldig! ❤️ 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Det siste du skriver der stakk meg i hjertet - det er jo akkurat det som har skjedd. At å finne en livspartner har blitt gjort til en vits. Jeg er helt lamslått over oppførselen til folk og hvor vanskelig slike ting skal være. 

Anonymkode: 0cdb4...a43

Dette viser seg på mange områder i samfunnet. Vi blir mere og mere egoistiske. Det er bare å lese kommentarfeltene, alt skal tåles. Trist. 

Anonymkode: adca2...8b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, McMary skrev:
 

Jeg har ikke opplevd det like sterkt som deg, men jeg har opplevd at min åpenhet og ærlighet ikke har vært godt tatt i mot på ulike måter. Enten ved taushet, misforståelse eller at det blir "misbrukt". Derfor har jeg begynt å stoppe opp litt når jeg for eksempel vil si noe fint til noen som aldri sier det tilbake, men så tenker jeg : Jeg vil være MEG med alle de følelser det innebærer. Jeg vil vise meg sårbar og empatisk selv om min motpart kanskje tenker at der der er bare rart. Dette har ført til at jeg ikke angrer på slikt lenger. Ok, kanskje er det perler for svinn, men det handler om min integritet og hvem jeg ser i speilet om morgenen. Jeg vet jeg er et godt menneske, så får de likegyldige og de slemme leve sine liv. Jeg kan absolutt bli skuffet og lei meg etter slike episoder, ettersom hvor mye jeg har gitt av meg selv uten å få noe igjen, men når jeg tenker tilbake så ville jeg ikke gjort det annerledes.
 

DU er et fantastisk menneske og den mannen som til slutt vinner deg fordi han er en god mann som ikke lurer deg, er veldig heldig! ❤️ 

Utolig mot du har som tør å vis de sidene selvom det kan bety at de kan føre til hva som helst. Jeg håper for din del at en dag møter en som setter pris på det❤️ og som viser tilbake de samme egenskapene. 

Anonymkode: a7ca7...8bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Dette viser seg på mange områder i samfunnet. Vi blir mere og mere egoistiske. Det er bare å lese kommentarfeltene, alt skal tåles. Trist. 

Anonymkode: adca2...8b5

Det er ikke rart det er så mye depresjoner og psykiske problemer ute og går. Folk går inn for å ødelegge andre. 

Anonymkode: a7ca7...8bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det stikker meg i hjertet hver gang jeg tenker på det. Det verste av alt er at disse simple mennesker bryr seg ikke og lever videre livets glade dager som om ingenting har skjedd, og ofrer sannsynligvis ikke sine utvalgte ofre en eneste tanke. Mens vi som bretta ut hele sårbarheten og som var ærlig og oppriktig med intensjonene våre, sitter igjen  med knust selvbilde og selvtillit, og et hjerte knatret i tusen biter. Som liten lærte jeg at det lønner seg å være ærlig, det lønner seg å vise empati og følelser. Men gang på gang er det dessverre vi med disse egenskapene som bli trakassert og misbrukt:( 

Anonymkode: a7ca7...8bb

Det er akkurat slik jeg har hatt det. Han har gått videre med sin nye kjæreste og sin perfekte tilværelse mens jeg sitter igjen med tap. Og må bygge meg selv opp igjen, sikkert bare for å bli revet ned på ny. Nå skjedde det igjen i vår og jeg føler meg fremdeles nedbrutt. Jeg vet ikke om jeg klarer å gi meg selv til en mann igjen og med det så får jeg jo heller ikke egen familie. Syns det er helt forferdelig at det skal være så ille. 

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke rart det er så mye depresjoner og psykiske problemer ute og går. Folk går inn for å ødelegge andre. 

Anonymkode: a7ca7...8bb

Du har så rett. Man blir nedbrutt. Og blir man nedbrutt mange nok ganger så kanskje man ikke kommer seg tilbake til sitt gamle seg igjen? Det er det jeg er redd for, at dette spillet har ødelagt meg på innsiden. 

Klem til dere ❤️

Anonymkode: 0cdb4...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn er artige dyr 😓

Du kan alltids trøste deg med at hans nåværende forhold sannsynligvis også ryker fordi han er en megastor drittsekk! Jeg vet at det ikke er lett å gå videre sånn på flekken, men dette klarer du! Vær glad du er kvitt søppelet før du ble enda mer investert i forholdet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Nappetass1 skrev:

Menn er artige dyr 😓

Du kan alltids trøste deg med at hans nåværende forhold sannsynligvis også ryker fordi han er en megastor drittsekk! Jeg vet at det ikke er lett å gå videre sånn på flekken, men dette klarer du! Vær glad du er kvitt søppelet før du ble enda mer investert i forholdet. 

Takk! Det er slik jeg prøver å tenke. Ettersom han er såpass avstumpet og selvsentrert syns jeg faktisk mer synd på dama hans. Om en stund har han sikkert brutt henne ned også, bare ti ganger hardere. 

Problemet nå er hvordan jeg skal klarer å komme rundt denne spill-kneika med tanke på videre dating. Jeg orker ikke mer sånt. 

Anonymkode: 0cdb4...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk! Det er slik jeg prøver å tenke. Ettersom han er såpass avstumpet og selvsentrert syns jeg faktisk mer synd på dama hans. Om en stund har han sikkert brutt henne ned også, bare ti ganger hardere. 

Problemet nå er hvordan jeg skal klarer å komme rundt denne spill-kneika med tanke på videre dating. Jeg orker ikke mer sånt. 

Anonymkode: 0cdb4...a43

Legg det på is en stund, så skal du se at «den rette» (iallfall én av de rette) dukker opp når du sist venter det; klisjé, men likevel sant. 

Lykke til og drit i den stakkars gnomen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 6.11.2018 den 23.47, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er menn så grusomme? Hvordan kan de leve med seg selv etter å ha behandlet noen på den måten? Hvorfor vil han meg så vondt? 

Anonymkode: a7ca7...8bb

 

På 7.11.2018 den 16.07, AnonymBruker skrev:

Fordi menn ER grusomme. De klarer ikke å forstå at vi kvinner også er levende mennesker som har følelser.

Anonymkode: a7ca7...8bb

Trist og syk historie. Men siden du med dine generaliseringer mot menn viser at du har en realitetsbrist, så blir det vanskelig å ta historien din på alvor. Når du fremstiller menn slik, må man lure på hva annet som er spunnet fra din egen fantasi.

Endret av Horten Market
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk! Det er slik jeg prøver å tenke. Ettersom han er såpass avstumpet og selvsentrert syns jeg faktisk mer synd på dama hans. Om en stund har han sikkert brutt henne ned også, bare ti ganger hardere. 

Problemet nå er hvordan jeg skal klarer å komme rundt denne spill-kneika med tanke på videre dating. Jeg orker ikke mer sånt. 

Anonymkode: 0cdb4...a43

Klart det er tungt, han bedrev jo ikke akkurat oppriktig reklame. Dating er ikke et spill og svik har nok eksistert lenge før tinder.

Her er mine råd: Gjør ting du liker og fokuser ei stund på å møte mennesker gjennom hobbyer og interesser. Så får du deg kanskje noen nye venner som i det minste er gode mennesker. På den måten får du øvd deg på å åpne opp og være sosial, og med mindre det er konkrete ting som holder deg tilbake fra å få kontakt med folk, regner jeg med at en mulig mann dukker opp litt sånn plutselig akkurat når du minst venter det og mens du i grunnen har det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/6/2018 at 11:47 PM, AnonymBruker said:

 

Hvorfor er menn så grusomme? Hvordan kan de leve med seg selv etter å ha behandlet noen på den måten?

Anonymkode: a7ca7...8bb

Ingen kvinne noe sted har noen sinne knust hjertet til en mann 🙄

Anonymkode: e0f65...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår godt hvordan du har det, har vært der selv. Men jeg tror at ettersom tiden går og du får dette på avstand så ser du annerledes på det.

En måned er ikke veldig lenge. Det er vanlig å bli betatt, men forelskelse skal man ta med en klype salt. Å snakke sammen hver eneste dag er også ganske intenst så raskt og så fort. Det er jo noe som heter "easy come, easy go". Du gikk nok fort inn med hele deg. I realiteten kunne det vært greit å lene seg litt mer tilbake, holde seg til håndfaste dater et par ganger i uken og ikke chatte hver dag. Det er heller ikke noe stort poeng i å ta seg av markedet. Man skal lengte litt etter kontakt også.

Og om det så er smertefullt å høre så er ikke "en del år yngre enn deg" et godt utgangspunkt. Det finnes unntak, men statistisk sett er det ikke det de fleste menn velger for et seriøst forhold.

Jeg forstår at du mener han burde gjort a, b og c annerledes. Men nå er det slik at vi kontrollerer ikke andre, vi kontrollerer oss selv. Og du kan kanskje identifisere et par ting du kan gjøre annerledes neste gang.

Anonymkode: 18720...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...