Gå til innhold

Føler meg brukt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtte en fyr på tinder, og vi pratet hver dag sammen i over en måned. Han er riktig nok en god del år yngre enn meg, men han forsikret meg om at det var et slikt forhold han ønsket. Vi visste hvem hverandre var fra før.

Han visste meg enormt interesse hver eneste dag. Han ga meg forhåpninger til de grader, og fikk meg til å føle meg veldig spesiell. Jeg åpnet mer og mer opp til han, og følte at vi hadde noe veldig spesielt sammen. Jeg ble naturligvis forelsket, og fikk tilbakemelding om at han også var forelsket i meg. Jeg stilte han mange ærlige spørsmål underveis og ga tydelig beskjed om at jeg ikke ønsket at han skulle ha uærlige intensjoner, fordi jeg ikke ønsket å bli såret, og han bedyret at han ikke var en slik mann. Det kunne ikke falle ham inn å leke med noens følelser fordi han veit så inderlig godt hvordan det føltes.  Han sa han var oppriktig interessert og ønsket det skulle bli oss to. 

Så var det en liten periode der jeg følte at han var mindre opptatt av meg, og det tok lengre tid før han besvarte mine meldinger. Igjen ga jeg tydelig beksjed om at hvis det var noe galt, måtte jeg få beskjed. Men på nytt forsikret han meg om at det slettes ikke var noe galt, snarere tvert imot ,og han var veldig interessert i meg. 

Jeg falt virkelig for ham, og ble oppriktig glad i ham. (Og for ordens skyld, så nevner jeg at jeg vanligvis ikke har lett for å bli glad i noen. Men denne gangen var det akkurat som jeg ikke kunne kontrollere mine egne følelser fordi jeg følte han var meget unik)

Plutselig en kveld, som lyn fra klar himmel, fikk jeg en melding der det sto at han har fått seg kjæreste. (Senest dagen før sendte han kjærlige meldinger til meg) Jeg forsto rett og slett ingenting. Han ga meg ingen forklaring eller unnskyldning. Jeg var naturligvis helt knust, og gråt og gråt. I frustrasjon skrev jeg en lang melding til han om hva jeg følte for han, og at jeg var skuffet over at han ikke tok hensyn til mine følelser og at jeg følte meg brukt. Han måtte da ha holdt på med noen andre mens han fortsatte foret meg med forhåpninger om at det skulle bli oss to. Han skrev tilbake om at han var sjokkert over at en voksen dame ikke tålte å få høre sannheten, og han kunne da ikke gi meg noe beskjed før han visste at det var slik det ble mellom han og den andre dama. Og det var da ingenting å ta på vei for. 

Jeg føler meg dum som la så mye i de tingene han sa til meg, og er naturligvis såret for å bli dumpet på en slik måte. Itillegg forstår jeg rett og slett ikke hvordan noen som virket så hyggelig og forståelsesfull plutselig kan bli så avvisende på en så ekkel og brutal måte. 

Jeg ser han har slettet meg fra snap, sikkert for å unngå at nydama ser vi har hatt god forbindelse, og stengt av aktivstatus på messenger.  Men han følger meg på facebook og insta, en retrett mulighet hvis han ombestemmer seg? Jeg tok det vanskelige steget og slettet han som venn overalt. Men følelsene klarer jeg dessverre ikke å slette. Jeg savner ham hver dag, hver time, hvert sekund. Og jeg aner rett og slett ikke hvordan jeg skal overvinne denne sorgen. 

Hvorfor er menn så grusomme? Hvordan kan de leve med seg selv etter å ha behandlet noen på den måten? Hvorfor vil han meg så vondt? 

Anonymkode: a7ca7...8bb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man blir verken forelsket eller kjent via meldinger. Man må møtes.

Anonymkode: 2ebf6...3cf

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette var ganske trist. Sender deg en klem 😁

Anonymkode: 706b0...093

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Man blir verken forelsket eller kjent via meldinger. Man må møtes.

Anonymkode: 2ebf6...3cf

Vi har møttes mange ganger før vi begynte å melde. Vi kjenner til hverandre. 

Anonymkode: a7ca7...8bb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Uff, dette var ganske trist. Sender deg en klem 😁

Anonymkode: 706b0...093

Takk

Anonymkode: a7ca7...8bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist! Det er alltid vanskelig å føle på svik og skuffelse. Men han hadde i hvertfall anstendighet til å gi deg beskjed, selv om det kom som lyn fra klar himmel. 

 

Anonymkode: 8a427...a10

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg opplevde det samme et par år tilbake. Hadde ikke forundret meg om dette er "eksen" min 😅 

Men uff, det der er vondt altså! Du er ikke alene om det.. nå fikk du i alle fall sett hvilken samvittighetsløs fyr han er!

Anonymkode: 5236a...1f6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, på en måte, så er det bedre enn at han bare lot vær å si noe. Men med lovnader om ærlige intensjoner og alt, så vet jeg ikke om jeg synes det var så anstendig av ham å skrive kjærlig den ene dagen, for så å dumpe meg dagen etter. 

Anonymkode: a7ca7...8bb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stedet for å sitte å føle at han har brukt deg, så kan du være glad for at du ikke ble sammen med han, dette er da tydeligvis ikke en bra mann, han har vel bare lovet gull og grønne skoger.

Jeg hadde også følt at det var dårlig gjort å holde på med noen andre samtidig som dere ble kjent. Hadde dere pratet om at dere skulle bare være med hverandre, ingen andre dater osv?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg opplevde det samme et par år tilbake. Hadde ikke forundret meg om dette er "eksen" min 😅 

Men uff, det der er vondt altså! Du er ikke alene om det.. nå fikk du i alle fall sett hvilken samvittighetsløs fyr han er!

Anonymkode: 5236a...1f6

😂😂 Nå ble jeg litt nysgjerrig på hvem eksen din er

Anonymkode: a7ca7...8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ardenus skrev:
 

I stedet for å sitte å føle at han har brukt deg, så kan du være glad for at du ikke ble sammen med han, dette er da tydeligvis ikke en bra mann, han har vel bare lovet gull og grønne skoger.

Jeg hadde også følt at det var dårlig gjort å holde på med noen andre samtidig som dere ble kjent. Hadde dere pratet om at dere skulle bare være med hverandre, ingen andre dater osv?

Vi var klar på at det ikke skulle involveres noen andre ja. Og han sa også at han ikke hadde noen andre. 

Anonymkode: a7ca7...8bb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Vi var klar på at det ikke skulle involveres noen andre ja. Og han sa også at han ikke hadde noen andre. 

Anonymkode: a7ca7...8bb

Er du ikke litt glad for at du slapp å bli sammen med han da? Når han viser seg å være uærlig drittsekk. You dodged a bullet

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor møttes dere ikke under denne perioden? Det virker jo veldig rart. Ble du ikke mistenksom da? 

Anonymkode: 76f5e...93f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

😂😂 Nå ble jeg litt nysgjerrig på hvem eksen din er

Anonymkode: a7ca7...8bb

Hans navn begynner ikke tilfeldigvis på D? 😂

Anonymkode: 5236a...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ardenus skrev:
 

Er du ikke litt glad for at du slapp å bli sammen med han da? Når han viser seg å være uærlig drittsekk. You dodged a bullet

Jeg skulle ønske at jeg klarer å tenke sånn. Jeg savner han fryktelig

Anonymkode: a7ca7...8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvorfor møttes dere ikke under denne perioden? Det virker jo veldig rart. Ble du ikke mistenksom da? 

Anonymkode: 76f5e...93f

Vi var begge opptatt på hver vår kant med jobb prosjekt. 

Anonymkode: a7ca7...8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Hans navn begynner ikke tilfeldigvis på D? 😂

Anonymkode: 5236a...1f6

😂😂 eh...nei. Ikke samme fyr

Anonymkode: a7ca7...8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg skulle ønske at jeg klarer å tenke sånn. Jeg savner han fryktelig

Anonymkode: a7ca7...8bb

Selvsagt savner du han, men jo flere oppdagelser i den negative retningen jo mer ser du at han ikke var noe for deg likevel.

Håper du føler det litt mer annerledes jo mer du tenker på det, håper det ordner seg for deg. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Vi var begge opptatt på hver vår kant med jobb prosjekt. 

Anonymkode: a7ca7...8bb

Ok. Jeg må bare si som andre her at du skal være glad for å bli kvitt ham. Mulig det var en eks av ham som brått dukket opp, eller ei han hadde et godt øye til før dere begynte å skrive meld. Ikke sikkert han hadde særlig kontakt med henne før det. Så tenkte han vel at han ville satse på deg. Skjønner jo at det ikke oppleves bra i det hele tatt. 

Anonymkode: 76f5e...93f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...