Gå til innhold

Vend dere om!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Jegskulleønskeat skrev:
 

Jeg er kristen, og for meg er relasjonen med Jesus viktig. Jeg tenker ingen mennesker er barn til djevelen. Gud har sagt at vi alle er hans barn, om vi er troende eller ikke. ❤️❤️

Jeg tror heller ikke helvete er et sted med flammer og pining. Jeg tenker som pappa, «Helvete tror jeg er et sted for alle mennesker som ikke har valgt Gud, et sted uten Gud- for Gud trenger seg ikke på dem som ikke vil ha han. Og et sted uten Gud, er et sted uten kjærlighet. Da vil det vokse hat som ødelegger mennesket, og kun ondskap vil gro». 

Dette er mer i retning av sannhet for de fleste kristne :) Synes ikke om denne trådens nedrakking av andre menneskers tro. Noen er mer ekstrem enn andre, ja!  Det går an å ignorere isteden for å latterliggjøre/provosere.

 

 

 

Anonymkode: ade6b...699

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Jegskulleønskeat skrev:
Jeg er kristen, og for meg er relasjonen med Jesus viktig. Jeg tenker ingen mennesker er barn til djevelen. Gud har sagt at vi alle er hans barn, om vi er troende eller ikke. ❤️❤️

Dere har djevelen til far, og dere vil gjøre etter deres fars lyster. Joh 8:44

Sitat

Jeg tror heller ikke helvete er et sted med flammer og pining.

Min forestilling om helvete er at det ikke er et sted, men død. Den evige død, i motsetning til det evige liv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Horten Market skrev:
 

Dere har djevelen til far, og dere vil gjøre etter deres fars lyster. Joh 8:44

Min forestilling om helvete er at det ikke er et sted, men død. Den evige død, i motsetning til det evige liv.

Halleluja bror! Guds velsignelse over deg i alle dine områder i livet. La Gud skjenke deg med overveldelse av det du enn måtte trenge i Jesu Kristi navn AMEN! 

Anonymkode: 6df08...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Horten Market skrev:
 

Dere har djevelen til far, og dere vil gjøre etter deres fars lyster. Joh 8:44

Hail Satan my dark lord and master.

Endret av Eugene Onegin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Eugene Onegin skrev:
 

Hail Satan my dark lord and master.

Gud velsigne deg @Eugene Onegin!

Herren være med deg! Jeg ber om. At du skal bli hans barn og leve i hans nåde i Jesu Kristi navn AMEN! 

Anonymkode: 6df08...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Gud velsigne deg @Eugene Onegin!

Herren være med deg! Jeg ber om. At du skal bli hans barn og leve i hans nåde i Jesu Kristi navn AMEN! 

Anonymkode: 6df08...abb

 

Jeg kan virkelig ikke fordra religiøse mennesker som deg.

Endret av Eugene Onegin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

42.jpg

Anonymkode: ee367...8e0

Les bibelen kjære deg! Merker du har liten kunnskap. Kunnskapen kommer fra Gud og den må søkes etter! 

Anonymkode: 6df08...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tipptoppi skrev:
 

Hvilken diagnose har du? 

Ingen! Jesu blod renser oss fra alt! 

Anonymkode: 6df08...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Eugene Onegin skrev:
 

Ja Jesus er virkelig en kjærlig Gud må jeg si.

Tro på meg ellers blir du pint i helvete i evig tid. 

 

 

 

Dette er skrevet ut av ingen ånd. Vend om. Hvorfor tror du at du må inn her og svare hele tiden? 

Jeg synes det er kjempe gøy at du gjør det! Du har en kamp inni deg! Takk far for det! Halleluja! 

Anonymkode: 6df08...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Ingen! Jesu blod renser oss fra alt! 

Anonymkode: 6df08...abb

Jøss! Hvordan går jeg frem for rensing fra influensa? Spør for en venn. 

Endret av Tipptoppi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Jegskulleønskeat skrev:
 

Jeg er kristen, og for meg er relasjonen med Jesus viktig. Jeg tenker ingen mennesker er barn til djevelen. Gud har sagt at vi alle er hans barn, om vi er troende eller ikke. ❤️❤️

Jeg tror heller ikke helvete er et sted med flammer og pining. Jeg tenker som pappa, «Helvete tror jeg er et sted for alle mennesker som ikke har valgt Gud, et sted uten Gud- for Gud trenger seg ikke på dem som ikke vil ha han. Og et sted uten Gud, er et sted uten kjærlighet. Da vil det vokse hat som ødelegger mennesket, og kun ondskap vil gro». 

Kjære søsken i Kristus! Takker Herren for deg! 

Du vet vel at våres kamp er å føre folk til Kristus? 

Ingen er barn til Djevelen direkte. Men man har kun en far. Enten Djevelen eller Gud. Om du tror på Gud er dette budskapet fra Herren Jesus Kristus. Om du ikke tror det må du sette deg ned med bibelen og søke kunnskap hos Gud. 

Kristne som deg er farlig for folk som ikke tror for du gjør ikke stort av Jesus. 

Ja helvete er er sted uten Gud (som er uten kjærlighet) men det er også demoner der som vil flærre menneskers kjøtt og folk vil skrike av pining uten stopp. 

Din oppgave som kristen er å leve som en disippel. Hva gjør dispplene i bibelen? 

Les i bibelen kjære deg! Ikke lev halveis, har du da olje på lampen? 

Anonymkode: 6df08...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Eugene Onegin skrev:
 

 

Jeg kan virkelig ikke fordra religiøse mennesker som deg.

Jeg forstår deg så utrolig godt! En gang i tiden forstod ikke jeg heller. Men ber for at du skal forstå at Gud er sannhetens Gud! 

Anonymkode: 6df08...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du.. 

Be gud ta turen til meg, adressen? Den har han vel (eller?) 🤔

Når jeg først får bevis på at det er noe å tro på, jo då skal jeg begynne å tro. 

Skal ha kjeks og melk/rømmegrøt klar jeg (eller er det julenissen som spiser det?) 🤔 

Men folkens, spre budskapet: "JEG HAR EN ENHJØRNING I GARASJEN" 🙄

Makan.. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, kflu skrev:
 

Du.. 

Be gud ta turen til meg, adressen? Den har han vel (eller?) 🤔

Når jeg først får bevis på at det er noe å tro på, jo då skal jeg begynne å tro. 

Skal ha kjeks og melk/rømmegrøt klar jeg (eller er det julenissen som spiser det?) 🤔 

Men folkens, spre budskapet: "JEG HAR EN ENHJØRNING I GARASJEN" 🙄

Makan.. 😂

Evangeliet etter Matteus 16 vers 4.

 4 En ond og utro slekt krever tegn, men den skal ikke få noe annet tegn enn Jona-tegnet.» Dermed gikk han fra dem og dro bort. 

Dere krever tegn hører jeg om og om igjen. Les bibelen. Her har du liten kunnskap. Krev ikke tegn. Tro!

Anonymkode: 6df08...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:
Halleluja bror! Guds velsignelse over deg i alle dine områder i livet.

Anonymkode: 6df08...abb

Seriøst spørsmål: tror du at ved å si dette, så kommer Gud til å velsigne denne personen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
På 7.11.2018 den 2.26, AnonymBruker skrev:
 

Kjære søsken i Kristus! Takker Herren for deg! 

Du vet vel at våres kamp er å føre folk til Kristus? 

Ingen er barn til Djevelen direkte. Men man har kun en far. Enten Djevelen eller Gud. Om du tror på Gud er dette budskapet fra Herren Jesus Kristus. Om du ikke tror det må du sette deg ned med bibelen og søke kunnskap hos Gud. 

Kristne som deg er farlig for folk som ikke tror for du gjør ikke stort av Jesus. 

Ja helvete er er sted uten Gud (som er uten kjærlighet) men det er også demoner der som vil flærre menneskers kjøtt og folk vil skrike av pining uten stopp. 

Din oppgave som kristen er å leve som en disippel. Hva gjør dispplene i bibelen? 

Les i bibelen kjære deg! Ikke lev halveis, har du da olje på lampen? 

Anonymkode: 6df08...abb

Nei, jeg er ikke farlig for andre kristne. 

Endret av Jegskulleønskeat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Horten Market said:
Men klarer du deg uten kjærlighet? Tenk om det du søker etter hele livet, som du aldri har funnet, nemlig ubetinget kjærlighet som aldri tar slutt, tenk om det finnes kun hos Jesus Kristus?

Det ville bare være innbilt kjærlighet siden jeg vet at ikke det finnes noen Jesus, og derfor ikke være noe verd.

Anonymkode: b91de...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...