Gå til innhold

Vend dere om!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Vend om før det er for sent. Virkeligheten er skjult for dem som har Satan til far. 

Og flere ganger har jeg tenk. Hvorfor prøver de ikke bare å leve for Gud? Bare for å se om det er sannhetens vei? 

Jeg utfordrer deg. Jeg tror du kunne vært en sann soldat og jeg vet Gud trekker deg til seg. Han vil du skal skinne! Han vil bare elske deg! Slipp han inn! 

Anonymkode: 6df08...abb

Jeg har nå aksepter Satan som min far siden du maser sånn om at jeg ikke skal gjøre det.

Jeg er nå Satans sønn, Lucifer er min far

HAIL LUCIFER

Endret av Eugene Onegin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Kvinne87Rogaland skrev:
 

Hvordan vet du det? Har du vært der?

Tipper djevelen gjør det skikkelig koselig for oss. Hvorfor skal han pine oss hvis vi er hans folk? Ulogisk. Alt handler om markedsføring.

Nei nei nei kjære deg! Kjære deg! Satana smil betyr latterliggjøring av våres pining. Satan kommer ALDRI til å gjøre det koselig for noen mennesker. Englene som ble med på hans side i himmelen som nå er demoner. I helvete er det så varmt at kjøttet på kroppen din kommer til å bli stekt. Demonene kommer til å ta deg ut fra sellen og hive deg rundt til kjøttet flerres av. Hva er du da? 

Uten Jesus er det dette som ventes. Ikke for å skremme men jeg elsker dere sånn igjennom Jesus Kristus at jeg ønsker at dere skal ha evig liv i hærlighet og kjærlighet. 

Anonymkode: 6df08...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, SoWhat? skrev:
 

I Bibelen står det at Jesus sørget. Han ble rasende. Han viste kjærlighet og var ikke så verst 🙂 men ikke ett sted står det noe om at han ler eller har humoristisk sans. Spesielt egentlig. Men han var jo ellers en ålreit fyr. 

Jesus var en bra fyr. Men jeg er litt mer tvilende til enkelte av fanskaren hans. :P

Anonymkode: 96f8f...973

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Helvete blir evig pining. Det blir ikke et liv men KUNN pining. Vær vis min venn og velg Jesus Kristus. 

Piningen i helvete er ikke lik Piningen som finnes på jorden men så utrolig verre. 

Anonymkode: 6df08...abb

Ja Jesus er virkelig en kjærlig Gud må jeg si.

Tro på meg ellers blir du pint i helvete i evig tid. 

 

 

 

Endret av Eugene Onegin
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Eugene Onegin skrev:
 

Ja Jesus er virkelig en kjærlig Gud må jeg si.

Tro på meg ellers blir du brent i helvete for så å bli pint i evig tid.

 

Nei vet du om jeg må velge mellom en slik psykopat eller Lucifer så velger jeg Lucifer.

 

 

Da velger du død. Men ingenting er umulig for Gud så jeg skal be for deg. At du får ta del i hans Herredømme. 

Les bibelen nøye og søk han av hele ditt hjerte så skal du får se. Jeg kan ikke overbevise deg og det var ikke meningen heller. Overbeviseren er Gud. Men om du bare sitter på ræven og ikke søker blir du ikke overbevist. 

Anonymkode: 6df08...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Nei nei nei kjære deg! Kjære deg! Satana smil betyr latterliggjøring av våres pining. Satan kommer ALDRI til å gjøre det koselig for noen mennesker. Englene som ble med på hans side i himmelen som nå er demoner. I helvete er det så varmt at kjøttet på kroppen din kommer til å bli stekt. Demonene kommer til å ta deg ut fra sellen og hive deg rundt til kjøttet flerres av. Hva er du da? 

Uten Jesus er det dette som ventes. Ikke for å skremme men jeg elsker dere sånn igjennom Jesus Kristus at jeg ønsker at dere skal ha evig liv i hærlighet og kjærlighet. 

Anonymkode: 6df08...abb

Wow, høres ut som om du og Satan har et nært forhold, siden du kjenner han så godt. Er du en dobbeltagent?

Du kan ihvertfall ikke jobbe for gud når du skremmer og sprer frykt og angst på denne måten. Ikke noe Jesus ville gjort.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jesus var en bra fyr. Men jeg er litt mer tvilende til enkelte av fanskaren hans. :P

Anonymkode: 96f8f...973

Akkurat det er jeg også. Noen blir ekstreme fordi det faktisk er farlige mennesker som bla kan lede menigheter. Det er faktisk tilfelle at blant yrkesgrupper hvor det er flest psykopater, er predikanter. Eller så skal en ikke se bort fra at enkelte dytter i seg ting en helst ikke bør 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Da velger du død. Men ingenting er umulig for Gud så jeg skal be for deg. At du får ta del i hans Herredømme. 

Les bibelen nøye og søk han av hele ditt hjerte så skal du får se. Jeg kan ikke overbevise deg og det var ikke meningen heller. Overbeviseren er Gud. Men om du bare sitter på ræven og ikke søker blir du ikke overbevist. 

Anonymkode: 6df08...abb

 

Heller død en den psykopatiske Gud du tilber.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dere alle nydelige skapninger av Gud. Han ser på oss og elsker oss alle. Jeg skriver ut av kunnskap fra Gud. Satan hater meg slik som han hater alle dere. Han vil villede dere så dere ikke lommer til Gud. Ikke la Satan villede dere sånn! 

Søk Gud av hele deres hjerte og dere vil se at han er den sanne Gud. 

Profetene har sett hva som vil ramme dette landet. Og profetier fra gammelt av har allerde skjedd i dette landet. Så jeg ber dere ydmykt om å søke Herren Jesus. Han er den eneste som kan redde dere og forhindre rammelse av dette landet. 

Bønn er så sterk. Be til vår Herre Jesus om å bevare dette landet for at den rammelse som skal skje skal bli minsket. 

Det er det jeg prøver å formidle. 

Jesus er ekte og den eneste som kan redde dere fra evig fortapelse. 

Ikke bli som de kristne dere ser og tror at det skal være. Bli soldater av Herren og la han lede dere. 

Mye missforkynnelse har blitt talt. Jesus er ikke mennesker handlinger. Jesus er kjærlighet. 

Jeg har så forståelse for at dere ikke tror. Og jeg vet at kristne folk kommer med mye rare ting. Men Gud er ikke dette. Gud er kjærlighetens Gud og han vil vise dere selv hvem han er. Ikke hør vilt på andre kristne. Kristne er et ord for oss som tror på Gud men det betyr ikke at alle har rett i det de sier. 

Jeg forstår så godt at dere blir forvirret av dem. Men Gud kommer til å vise seg hvem han er for deg som søker han. 

Anonymkode: 6df08...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Det finnes kristne og muslimer i India, Japan, Kina osv. Så du tar selvsagt feil som vanlig.

Anonymkode: 75994...088

 

2 timer siden, Eugene Onegin skrev:
 

Av de 1.2 milliarder mennesker i India er ca 1 milliard av dem Hinduister. Er du født i India er det størst sanysynlig at du er hinduist akkurat som det er størst sansynlig at du er kristen om du er født i Norge og Muslim om du er født i Iran.

Så på hvilken måte tok jeg feil `?

Er det feil at om du er født i India med ca 1 milliarder hinduister så vil du mest sanysnlig bli født som hinduist?

Forklar meg nøyaktig hva som er feil her ?

Ca 80% av Indias befolkninger hinduister- Så igjen forklar meg hvordan jeg tar feil når jeg sier at om man er født i India så vil man mest sannsynlig være Hinduist.

 

Men jeg antar at du er en av dem som tror fordi jeg har dysleksi og har skrivefeil og grammatikk feil så vet jeg ingenting.

 

Som forventet er du ikke i stand til å fortelle meg hvor jeg tok feil. 

Men det er nok fordi du vet at når et land består av 80% hinduister så vil du mest sannsynligvis bli hinudist. 

Men du skal ha for forsøket. Fakta er fakta og fakta er at er du født i India blir my mest sansynlig hinduist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg vender meg om blir jeg sittende og glo i veggen. Man lærer ikke så mye nytt av det.

Anonymkode: b91de...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat

Jeg er kristen, og for meg er relasjonen med Jesus viktig. Jeg tenker ingen mennesker er barn til djevelen. Gud har sagt at vi alle er hans barn, om vi er troende eller ikke. ❤️❤️

Jeg tror heller ikke helvete er et sted med flammer og pining. Jeg tenker at helvete tror jeg er et sted for alle mennesker som ikke har valgt Gud, et sted uten Gud- for Gud trenger seg ikke på dem som ikke vil ha han. Og et sted uten Gud, er et sted uten kjærlighet. Da vil det vokse hat som ødelegger mennesket, og kun ondskap vil gro.

Endret av Jegskulleønskeat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Kjære dere alle nydelige skapninger av Gud. Han ser på oss og elsker oss alle. Jeg skriver ut av kunnskap fra Gud. Satan hater meg slik som han hater alle dere. Han vil villede dere så dere ikke lommer til Gud. Ikke la Satan villede dere sånn! 

Søk Gud av hele deres hjerte og dere vil se at han er den sanne Gud. 

Profetene har sett hva som vil ramme dette landet. Og profetier fra gammelt av har allerde skjedd i dette landet. Så jeg ber dere ydmykt om å søke Herren Jesus. Han er den eneste som kan redde dere og forhindre rammelse av dette landet. 

Bønn er så sterk. Be til vår Herre Jesus om å bevare dette landet for at den rammelse som skal skje skal bli minsket. 

Det er det jeg prøver å formidle. 

Jesus er ekte og den eneste som kan redde dere fra evig fortapelse. 

Ikke bli som de kristne dere ser og tror at det skal være. Bli soldater av Herren og la han lede dere. 

Mye missforkynnelse har blitt talt. Jesus er ikke mennesker handlinger. Jesus er kjærlighet. 

Jeg har så forståelse for at dere ikke tror. Og jeg vet at kristne folk kommer med mye rare ting. Men Gud er ikke dette. Gud er kjærlighetens Gud og han vil vise dere selv hvem han er. Ikke hør vilt på andre kristne. Kristne er et ord for oss som tror på Gud men det betyr ikke at alle har rett i det de sier. 

Jeg forstår så godt at dere blir forvirret av dem. Men Gud kommer til å vise seg hvem han er for deg som søker han. 

Anonymkode: 6df08...abb

Kanskje en burde be for de som bor i land som allerede er rammet av lidelser? Er ikke det en bedre idé? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bekjent fortalte meg historien om de gamle bygningene her. Hun sa: i mitt hus har det vært samlingslokale for pinsemenigheten. Ditt hus var lensmannskontor med fengsel i kjelleren. Da sa jeg at det nok har vært verre skjebner i ditt hus enn i mitt...  

Anonymkode: 71399...35d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet da vitterlig hvem min far er. 

Står det så dårlig til med kristendommen at at man skal frelses gjennom frykt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Eugene Onegin skrev:
Du tror bare på Jesus fordi du tilfeldigvis har blitt født inn i en kristen kultur.

Det stemmer nok helt presist. Derfor er vi så velsignet vi som er født inn i den kristen kulturen. En grønn oase er vi, i en verden av ørken og nød, et land som overstrømmes av flyktninger fra ukristelige verdensdeler.

3 timer siden, Catalina Culès skrev:
Ellers takk du, klarer meg fint, uten Jesus :)

Men klarer du deg uten kjærlighet? Tenk om det du søker etter hele livet, som du aldri har funnet, nemlig ubetinget kjærlighet som aldri tar slutt, tenk om det finnes kun hos Jesus Kristus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Vend dere om til Herren Jesus Kristus før det som skal komme! Noe vil ramme landet hardt og dere vil lide om dere ikke vender dere om! 

Gi deres liv til Jesus. Ikke bare for din del men for din neste! 

Gud har armene åpne nå. Det er på tide og jeg vet flere kjenner på hans kall! 

Noe kommer til å ramme landet men det vil rammes mindre om flere vender om å ber til vår Herre Jesus Kristus som har kjærligheten til oss. 

Anonymkode: 6df08...abb

Ahhh, dommedagsprofetier ❤️

Ikke rart folk som har vokst opp i strenge trossamfunn ofte har symptomer på ptsd...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Kjære dere alle nydelige skapninger av Gud. Han ser på oss og elsker oss alle. Jeg skriver ut av kunnskap fra Gud. Satan hater meg slik som han hater alle dere. Han vil villede dere så dere ikke lommer til Gud. Ikke la Satan villede dere sånn! 

Søk Gud av hele deres hjerte og dere vil se at han er den sanne Gud. 

Profetene har sett hva som vil ramme dette landet. Og profetier fra gammelt av har allerde skjedd i dette landet. Så jeg ber dere ydmykt om å søke Herren Jesus. Han er den eneste som kan redde dere og forhindre rammelse av dette landet. 

Bønn er så sterk. Be til vår Herre Jesus om å bevare dette landet for at den rammelse som skal skje skal bli minsket. 

Det er det jeg prøver å formidle. 

Jesus er ekte og den eneste som kan redde dere fra evig fortapelse. 

Ikke bli som de kristne dere ser og tror at det skal være. Bli soldater av Herren og la han lede dere. 

Mye missforkynnelse har blitt talt. Jesus er ikke mennesker handlinger. Jesus er kjærlighet. 

Jeg har så forståelse for at dere ikke tror. Og jeg vet at kristne folk kommer med mye rare ting. Men Gud er ikke dette. Gud er kjærlighetens Gud og han vil vise dere selv hvem han er. Ikke hør vilt på andre kristne. Kristne er et ord for oss som tror på Gud men det betyr ikke at alle har rett i det de sier. 

Jeg forstår så godt at dere blir forvirret av dem. Men Gud kommer til å vise seg hvem han er for deg som søker han. 

Anonymkode: 6df08...abb

Jeg har alltid stusset på at mange religiøse klarer å få Guds ubetingede kjærlighet til å passe med troen på et brennende helvete eller total utslettelse av både såkalte syndere og folk som i utgangspunktet er gode mennesker, men som velger å ikke tro på Bibelens budskap.

Siden du, TS, er fullstendig overbevist om at du er en av de ytterst få her i verden som tolker Bibelen på riktig vis: Hvordan vet du at din tolkning er riktig? (At du bare VET det i hjertet osv er ikke noe gyldig argument.) Hvorfor skal vi ikke høre "vilt"(?) på andre kristne? Hvem er det som tar feil? Kan du peke på eksempler i Bibelen som du tolker riktig men som andre tolker feil?
Har du utdannelse på dette området?

(Jeg vil gjerne tro at du er et troll, TS, men av erfaring vet jeg at det finnes alt for mange av sånne som deg.)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...