Gå til innhold

Vend dere om!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vend dere om til Herren Jesus Kristus før det som skal komme! Noe vil ramme landet hardt og dere vil lide om dere ikke vender dere om! 

Gi deres liv til Jesus. Ikke bare for din del men for din neste! 

Gud har armene åpne nå. Det er på tide og jeg vet flere kjenner på hans kall! 

Noe kommer til å ramme landet men det vil rammes mindre om flere vender om å ber til vår Herre Jesus Kristus som har kjærligheten til oss. 

Anonymkode: 6df08...abb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du tror bare på Jesus fordi du tilfeldigvis har blitt født inn i en kristen kultur. Hadde du vært født i f.eks Iran ville du vært muslim og fulgt muhammed. Om du hadde vært født i India ville du vært Hindu og fulgt Krishna, Vishnu eller en av de andre Hinduistiske gudene.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:
 

Vend dere om til Herren Jesus Kristus før det som skal komme! Noe vil ramme landet hardt og dere vil lide om dere ikke vender dere om! 

Gi deres liv til Jesus. Ikke bare for din del men for din neste! 

Gud har armene åpne nå. Det er på tide og jeg vet flere kjenner på hans kall! 

Noe kommer til å ramme landet men det vil rammes mindre om flere vender om å ber til vår Herre Jesus Kristus som har kjærligheten til oss. 

Anonymkode: 6df08...abb

Helvete blir det, men jeg tviler sterkt på at det har noe som helst med Jesus Kristus å gjøre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Eugene Onegin skrev:
 

Du tror bare på Jesus fordi du tilfeldigvis har blitt født inn i en kristen kultur. Hadde du vært født i f.eks Iran ville du vært muslim og fulgt muhammed. Om du hadde vært født i India ville du vært Hindu og fulgt Krishna, Vishnu eller en av de andre Hinduistiske gudene.

Du tar feil. Jeg er ikke vokst opp kristen. Jeg har vært ute for lidelser du ikke kan tenke deg en gang. Men Jesus har fridfmeg ut og helbredet meg. Jeg ble så overveldet av hans kjærlighet. 

Du har enten Gud til far eller Satan. Du har Satan til far. Ikke la han lure deg. Han ønsket mennesker ned i Helvete men det gjør ikke Gud. Vend seg om før det er for sent. For mange er det for sent. Noen dør i morgen uten å vendt om. Og de aner ikke hva mareritt som ventet. Vend om og Gud skal øse ut sin kjærlighet over deg i kveld. Ta sjansen. Det er verdt det! 

Anonymkode: 6df08...abb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Du tar feil. Jeg er ikke vokst opp kristen. Jeg har vært ute for lidelser du ikke kan tenke deg en gang. Men Jesus har fridfmeg ut og helbredet meg. Jeg ble så overveldet av hans kjærlighet. 

Du har enten Gud til far eller Satan. Du har Satan til far. Ikke la han lure deg. Han ønsket mennesker ned i Helvete men det gjør ikke Gud. Vend seg om før det er for sent. For mange er det for sent. Noen dør i morgen uten å vendt om. Og de aner ikke hva mareritt som ventet. Vend om og Gud skal øse ut sin kjærlighet over deg i kveld. Ta sjansen. Det er verdt det! 

Anonymkode: 6df08...abb

Ja det er fordi du tilfreldigvis bor i et kristen land

Anonymkode: 15b26...7f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Catalina Culès skrev:
 

Ellers takk du, klarer meg fint, uten Jesus :)

Det samme sier jeg til deg! Vend deg om fra egoismen din som Satan forer deg med! Du tror du er god. Men ingen er god uten Jesus. For de som har tatt mot Jesus er det Jesus som lever igjennom oss som gjør at vi mennesker kan utføre ekte kjærlighet. 

Jeg skal ikke overbevise deg. Du har et valg men ikke mer en det. Jeg skriver dette for Jesus elsker deg og ikke jeg. De neste dagene må du ta et valg. 

Anonymkode: 6df08...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Eugene Onegin skrev:
 

Du tror bare på Jesus fordi du tilfeldigvis har blitt født inn i en kristen kultur. Hadde du vært født i f.eks Iran ville du vært muslim og fulgt muhammed. Om du hadde vært født i India ville du vært Hindu og fulgt Krishna, Vishnu eller en av de andre Hinduistiske gudene.

Det finnes kristne og muslimer i India, Japan, Kina osv. Så du tar selvsagt feil som vanlig.

Anonymkode: 75994...088

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, jabx skrev:
 

Jesus var en psykisk syk nutcase som fikk folk rundt seg med på vrangforestillinger. Nice!

Tolerante ateister i et nøtteskall😆

Anonymkode: 75994...088

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Ja det er fordi du tilfreldigvis bor i et kristen land

Anonymkode: 15b26...7f8

Jeg tror du skal lese kommentaren din en gang til. Men uansett du treffer ikke meg for jeg har troens skjold oppe. 

Anonymkode: 6df08...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Det finnes kristne og muslimer i India, Japan, Kina osv. Så du tar selvsagt feil som vanlig.

Anonymkode: 75994...088

Av de 1.2 milliarder mennesker i India er ca 1 milliard av dem Hinduister. Er du født i India er det størst sanysynlig at du er hinduist akkurat som det er størst sansynlig at du er kristen om du er født i Norge og Muslim om du er født i Iran.

Så på hvilken måte tok jeg feil `?

Er det feil at om du er født i India med ca 1 milliarder hinduister så vil du mest sanysnlig bli født som hinduist?

Forklar meg nøyaktig hva som er feil her ?

Ca 80% av Indias befolkninger hinduister- Så igjen forklar meg hvordan jeg tar feil når jeg sier at om man er født i India så vil man mest sannsynlig være Hinduist.

 

Men jeg antar at du er en av dem som tror fordi jeg har dysleksi og har skrivefeil og grammatikk feil så vet jeg ingenting.

Endret av Eugene Onegin
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Du tar feil. Jeg er ikke vokst opp kristen. Jeg har vært ute for lidelser du ikke kan tenke deg en gang. Men Jesus har fridfmeg ut og helbredet meg. Jeg ble så overveldet av hans kjærlighet. 

Du har enten Gud til far eller Satan. Du har Satan til far. Ikke la han lure deg. Han ønsket mennesker ned i Helvete men det gjør ikke Gud. Vend seg om før det er for sent. For mange er det for sent. Noen dør i morgen uten å vendt om. Og de aner ikke hva mareritt som ventet. Vend om og Gud skal øse ut sin kjærlighet over deg i kveld. Ta sjansen. Det er verdt det! 

Anonymkode: 6df08...abb

Kjenner at jeg nesten får litt grøsninger av det du skriver. Jeg vet nemlig at det er mennesker som får psykiske problemer av sånt du skriver her. Om ikke her på dette forumet nå, så i virkeligheten faktisk. Ungdom blant annet. Har selv vært vitne til det. At mennesker som selv sliter uten å være seg det bevisst, som har tippet over fordi de selv sitter inne med så mye frykt, selv sprer denne frykten. Nå vet jeg ikke om du er en av de som har tippet over, eller om du bare tuller. Det er ikke godt å vite. Det som er skremmende er at det er mennesker som deg som klarer å påvirke skjøre sinn. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Eugene Onegin

Gud vil ha deg. Jeg kjenner det. Ikke la din stolthet stoppe deg. Uansett hva du skulle svare meg på dette har det ingen betydning for meg for jeg har allerede evig liv. 

Det eneste betydningen her er ditt liv og hva du velger å gjøre. Søk han og gå på hans rette stier. Jeg skjønner at du tror Jesus er en spøk. 

Jeg håper for din del at du får ta del i hans rike. 

Anonymkode: 6df08...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? skrev:
 

Kjenner at jeg nesten får litt grøsninger av det du skriver. Jeg vet nemlig at det er mennesker som får psykiske problemer av sånt du skriver her. Om ikke her på dette forumet nå, så i virkeligheten faktisk. Ungdom blant annet. Har selv vært vitne til det. At mennesker som selv sliter uten å være seg det bevisst, som har tippet over fordi de selv sitter inne med så mye frykt, selv sprer denne frykten. Nå vet jeg ikke om du er en av de som har tippet over, eller om du bare tuller. Det er ikke godt å vite. Det som er skremmende er at det er mennesker som deg som klarer å påvirke skjøre sinn. 

Gud vil ha deg!

Det handler ikke om å få grøssninger eller noen som helst følelser. Om du velger Gud i kveld og fortell meg da skal jeg skal be han overfylte deg om noe du aldri før har opplevd. 

Men da er det viktig at du ber frelse bønnen først. Så skal han gi deg en overnaturlig opplevelse! 

Anonymkode: 6df08...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, jabx skrev:
 

Jesus var en psykisk syk nutcase som fikk folk rundt seg med på vrangforestillinger. Nice!

I Bibelen står det at Jesus sørget. Han ble rasende. Han viste kjærlighet og var ikke så verst 🙂 men ikke ett sted står det noe om at han ler eller har humoristisk sans. Spesielt egentlig. Men han var jo ellers en ålreit fyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Gud vil ha deg!

Det handler ikke om å få grøssninger eller noen som helst følelser. Om du velger Gud i kveld og fortell meg da skal jeg skal be han overfylte deg om noe du aldri før har opplevd. 

Men da er det viktig at du ber frelse bønnen først. Så skal han gi deg en overnaturlig opplevelse! 

Anonymkode: 6df08...abb

Du. Nå tror jeg på Gud jeg da. En mer human utgave enn han du tydeligvis tror på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

@Eugene Onegin

Gud vil ha deg. Jeg kjenner det. Ikke la din stolthet stoppe deg. Uansett hva du skulle svare meg på dette har det ingen betydning for meg for jeg har allerede evig liv. 

Det eneste betydningen her er ditt liv og hva du velger å gjøre. Søk han og gå på hans rette stier. Jeg skjønner at du tror Jesus er en spøk. 

Jeg håper for din del at du får ta del i hans rike. 

Anonymkode: 6df08...abb

Jeg tror Jesus var en historisk person som har levd. Det er alt jeg tror om Jesus.

Og si Gud vil ha meg. Ja det betyr like mye for meg som om jeg skulle si til deg Zeus vil ha deg.

Mer har jeg ikke å si i denne tråden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Eugene Onegin skrev:
 

Jeg tror Jesus var en historisk person som har levd. Det er alt jeg tror om Jesus.

Og si Gud vil ha meg. Ja det betyr like mye for meg som om jeg skulle si til deg Zeus vil ha deg.

Mer har jeg ikke å si i denne tråden.

Jeg har så forståelse for din svake tro! 

Men Gud kommer til å overaske deg og har en plan for deg som er større enn det vanlige livet. Så vend om før det er for sent. 

Guds fred hvile over deg! 

Anonymkode: 6df08...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Det samme sier jeg til deg! Vend deg om fra egoismen din som Satan forer deg med! Du tror du er god. Men ingen er god uten Jesus. For de som har tatt mot Jesus er det Jesus som lever igjennom oss som gjør at vi mennesker kan utføre ekte kjærlighet. 

Jeg skal ikke overbevise deg. Du har et valg men ikke mer en det. Jeg skriver dette for Jesus elsker deg og ikke jeg. De neste dagene må du ta et valg. 

Anonymkode: 6df08...abb

Hvordan god er du som vil skremme folk til å tro? Kan du forklare meg det? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...