Gå til innhold

FrK.Sanna’s lille hemelige spireskatt nr 5❤️


frk.Sanna

Anbefalte innlegg

2 timer siden, frk.Sanna skrev:

Ja man blir jo helt satt ut av den der kvalmen! Tusen takk❤️

 

:hjerte::hjerte: Her gikk det over ved uke 12. Jeg håper du også slipper å ha det lenger enn ut første trimester. Hvor mange uker+dager er du nå i følge menstruasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

45 minutter siden, kvinne35+ skrev:

:hjerte::hjerte: Her gikk det over ved uke 12. Jeg håper du også slipper å ha det lenger enn ut første trimester. Hvor mange uker+dager er du nå i følge menstruasjonen?

Takk jeg har blitt kvitt kvalmen med de andre i uke 10-12🙏🏻 Jeg er 7+1 i dag (da har jeg ført inn at jeg har 31 dagers syklus) Når skal du på TUL?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, frk.Sanna skrev:

Takk jeg har blitt kvitt kvalmen med de andre i uke 10-12🙏🏻 Jeg er 7+1 i dag (da har jeg ført inn at jeg har 31 dagers syklus) Når skal du på TUL?

neste uke :) Gleder meg. Jeg håper det er liv og at alt er bra. Det er fryktelig nervepirrende. Når er din TUL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, kvinne35+ skrev:

neste uke :) Gleder meg. Jeg håper det er liv og at alt er bra. Det er fryktelig nervepirrende. Når er din TUL?

Spennnde og det går nok kjempefint❤️ 2 jan skal vil på ekstra kontroll med duotest + UL etc☺️ Får se om jeg tar en til privat før jul☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

På tide med en liten update. Dagene går og jeg er alene med barna igjen. Formen er overraskene ok om dagen. Nesten litt skummelt, men er kveldskvalm innimellom og småuggen på morningen. Jeg var lik da jeg ventet jenta mi, så er fryktelig spent på om det er en jente denne gangen. Det hadde vært koselig med en jente siden jeg har 3 gutter fra før, men en gutt er så klart like velkommen🥰 Ekstra spennende å se om det med kvalmen faktisk kommer av et bestemt kjønn for min del. Jeg var kvalm døgnet rundt med gutta de første mnd🤢 I morgen går jeg inn i uke 10. Jeg har bestilt UL 21.12, så det blir spennende!

Endret av frk.Sanna
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk se en perfekt liten bumpibjørn på TUL i går. Jordmor målte den lille på dagen etter min egen termib, så i dag er jeg 9+5. Den lille vinket til meg å viftet med beina🤩 Tenk det ligger en mini baby inni magen min. Like ubirkelig hver gang dette her🥰

Formen min er mye bedre nå. Nesten ikke kvalm og jeg funger greit, men gleder meg til få mannen hjem etter en del våkenetter den siste uka... Jeg fikk vært med på jentejulebord en stund i går kveld. Det var koselig og det var så godt med pinnekjøtt😋

F71DE81A-7C95-4998-88B9-629A5BEA4084.jpeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
På 15.12.2018 den 9.32, bondekone skrev:

Så koselig❤❤

Fikk ikke opp varsel på kommentaren din, så så den først nå❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg snart 12 fullgåtte uker og det nærmer seg duotest/Ul med stormskritt! Kvalmen kom tilbake og det gjør at jeg ikke orker så mye om dagen. Har knapt bevegt meg i jula. Håper jeg snart er kvitt kvalmen sånn at jeg fungerer igjen🤢Jeg har ikke fått trent siden positiv test, så ser frem til å komme meg på trening etter gammelt. Orker ikke trene så lenge jeg er kvalm! Vi måtte ufrivillig fortelle ang graviditeten til familien i jula pga noen av de så det på meg🙈 Jeg var sikker på at jeg klarte skjule magen i løse klær, men tydeligvis ikke! De største barna vet det ikke enda og vi håpte vente lengst mulig med å fortelle det til de andre også😜☺️ Ellers er det godt å ha mannen hjemme som tar minsten en del om dagen, men han skal snart tilbake på jobb igjen..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt så bra ut på ultralyden på Haukeland i går. Termin 17.07. Alle målene var perfekt og alt så bra ut så langt med den lille🙏🏻❤️ Det blir noen lange ca 14 uker å vente på det endelige resultatet når blodprøvene er klar🤞🏻☺️

DACEAD10-69FD-4BC0-A5B7-D87E7D6C09A7.jpeg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi skal få en lillesøster💕😍 Jenta mi hadde aldri trodd hun skulle oppleve å få en søster, så dette er stas. Gutta er også veldig glad💕

D4A7B4ED-EFF5-4266-9AD0-4B441B49BDA6.jpeg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, TeamWP skrev:

Så koselig med en lillesøster😍👏🏻👏🏻👏🏻

Ja veldig💕☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, frk.Sanna skrev:

Vi skal få en lillesøster💕😍 Jenta mi hadde aldri trodd hun skulle oppleve å få en søster, så dette er stas. Gutta er også veldig glad💕

D4A7B4ED-EFF5-4266-9AD0-4B441B49BDA6.jpeg

Gratulerer :)
Skal si du fikk vite skjønnet tidlig :) ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.1.2019 den 18.34, kvinne35+ skrev:

Gratulerer :)
Skal si du fikk vite skjønnet tidlig :) ?

Tusen takk. Ja 13+4 var jeg. De er ekstremt flinke der jeg tar privat UL og helt nytt utstyr😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, frk.Sanna skrev:

Tusen takk. Ja 13+4 var jeg. De er ekstremt flinke der jeg tar privat UL og helt nytt utstyr😄

Veldig kjekt når de finner det ut så tidlig :) Jeg fikk ikke vite skjønn sikkert før uke 19+ hehe.. Det er jo kjekt å vite når man skal finne et navn og kjøpe inn ting ;) Her har vi det meste fra før trenger bare ei søskenvogn, ei til babydyne og en til voksipose. Enn der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 timer siden, kvinne35+ skrev:

Veldig kjekt når de finner det ut så tidlig :) Jeg fikk ikke vite skjønn sikkert før uke 19+ hehe.. Det er jo kjekt å vite når man skal finne et navn og kjøpe inn ting ;) Her har vi det meste fra før trenger bare ei søskenvogn, ei til babydyne og en til voksipose. Enn der da?

Ja jordmor var 97% sikker, så jeg har fått vært å kjøpt en del klær på jan salget. Jeg har også funnet frem en del klær etter minstemann som planen er å prøve å få solgt. Veldig greit når de kan arve det meste. Var det 3 gutten dere får?😀  Vi trenger vogn + baby bilsete. Ellers har vi det meste😃👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 15.1.2019 den 14.11, frk.Sanna skrev:

Ja jordmor var 97% sikker, så jeg har fått vært å kjøpt en del klær på jan salget. Jeg har også funnet frem en del klær etter minstemann som planen er å prøve å få solgt. Veldig greit når de kan arve det meste. Var det 3 gutten dere får?😀  Vi trenger vogn + baby bilsete. Ellers har vi det meste😃👍🏻

Hei :)
Hvordan går det, hvor langt på vei er du, hva symptomer har du, hvordan fungerer det å jobbe og hva er alderen på de andre pr nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, kvinne35+ skrev:

Hei :)
Hvordan går det, hvor langt på vei er du, hva symptomer har du, hvordan fungerer det å jobbe og hva er alderen på de andre pr nå :)

Hei hei. Takk det går fint. Er fortsatt småkvalm innimellom ut over dagen, men det er til å leve me. Føler heller ikke at jeg har komt ovenpå med tanke på energi enda, men det kan være pga jeg er ekstremt mye alene og har vært syk☺️ Hva med deg? Jeg er 18+2 i dag. Tiden flyr. Minstemann er 16 mnd. De andre er 11, 13 og 15 år enn så lenge😀 Blir det 3 barn under 3.5 år på dere? Er det gutter du har fra før?

Endret av frk.Sanna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var OUL over. Termin ble flyttet 2 dager tilbake, men det stemmer ganske bra siden jeg har 31 dagers syklus☺️ Jordmor var 100% sikker på at vi venter en jente🥰💝 Hun var veldig aktiv og i starten lå hun helt feil, men plutselig snudde hun seg og ble samarbeidsvillig. Fotogen er hun også allerede🤩 Tenk at mitt 5 barn også virker helt frisk og perfekt. Alt var som det skulle og kroppen min trives nok som vanlig å gå gravid☺️😅 

CC4D2A3B-DDC8-4736-B3F1-45492CD78365.jpeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...