Gå til innhold

FrK.Sanna’s lille hemelige spireskatt nr 5❤️


frk.Sanna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjekt å lese om en som er ca likt som meg i terrenget (jeg har termin 17 juli), og også har en ettåring! Jeg har mannen min hjemme da, så jeg har iallefall en å prate med om alt det som skjer, og skal skje fremover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Frostrose skrev:
 

Kjekt å lese om en som er ca likt som meg i terrenget (jeg har termin 17 juli), og også har en ettåring! Jeg har mannen min hjemme da, så jeg har iallefall en å prate med om alt det som skjer, og skal skje fremover. 

Ååh så koselig å jeg så i sted at du også har en 1 åring, så gøy😀 Jeg ser at appene jeg bruker sier 2 ulike datoer, så enten har jeg termin 13 eller 15 juli... Men jeg går alltid over termin uansett😅 Hvordan er formen din? Misunner dere som har mannen hjemme❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag må jeg bare få ut litt av følelsene mine. Jeg er en person som er blitt ganske god på å takle alt av følelser selv, men innimellom kjenner jeg at det hadde vært godt å pratet skikkelig ut og spes med mannen min. Jeg er sammen med en mannen mann, så han er ikke så god på sånnt. Jeg har en helt fantastisk mann, så jeg har innsett at man kan ikke få alt i en mann☺️ Jeg er flink til å ikke fortelle hvor kjipt jeg har det på kjipe dager. Jeg ønsker ikke være den som klager og når jeg først prater med venner ønsker jeg ha en hyggelig samtale. Flere som er sånn som meg?☺️

Uansett i dag kjente jeg at det bikket litt over her. Det går mot 3 helga jeg er aleine og mannen vet ikke når han får komt seg hjem. At jeg er nygravid gjør no følelsene ekstra sterke akkurat nå. Har en liten som har vært våken ca 1-2 timer midt på natta i det siste, så det hjelper heller ikke på. Jeg er flink til å legge bort ting og ikke stresse over ting når jeg ikke har sovet så godt. Jeg er lite effektiv og trening utgår, men jeg har det mye bedre når jeg får trent. Når minsten sover faller jeg helt i do på sofaen☺️ Jeg er nok innerst inne litt redd for å miste igjen, tenker over hvordan det kommer til å bli med 2 tette attpåklatter med en tøff jobb og en mann som er veldig travel...  Som dere skjønner mye tanker og følelser om dagen, men det er nok vanlig i starten av en graviditet. Jeg pleier ikke spre dårlig stemning til mannen min heller, men i dag klarte jeg ikke å unngå å klage litt😜☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sille4 skrev:
 

Gratulerer så mye ❤️ og så moro om du forteller det på farsdag 😃

Tusen takk😍, nå spørst det om pappaen kommer seg hjem til farsdagen da men🙈😅 Kjenner det er vanskeligere for hver dag som går å unngå fortelle han det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, frk.Sanna skrev:

Tusen takk😍, nå spørst det om pappaen kommer seg hjem til farsdagen da men🙈😅 Kjenner det er vanskeligere for hver dag som går å unngå fortelle han det!

Skjønner godt det er vanskelig! Når kommer han hjem evt? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sille4 skrev:

Skjønner godt det er vanskelig! Når kommer han hjem evt? :) 

Vet ikke🙄 Han skulle komt hjem senest i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, frk.Sanna skrev:

Ååh så koselig å jeg så i sted at du også har en 1 åring, så gøy😀 Jeg ser at appene jeg bruker sier 2 ulike datoer, så enten har jeg termin 13 eller 15 juli... Men jeg går alltid over termin uansett😅 Hvordan er formen din? Misunner dere som har mannen hjemme❤️

Du får vel ny på OUL uansett hva du forholder deg til 😛 Jeg har lagt inn etter EL. Det var det som var nærmest sist. Da får jeg samme i alle de norske appen (i USA har de et par dager kortere svangerskap. 

Formen er grei. Litt småkvalm innemellom. Ganske trøtt, men det er sikkert litt pga. datteren min (som også er våken 1-2 timer på natten). Håper mannen din får seg hjem i helgen! Gleder meg til å høre hvordan han reagerer på nyheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Frostrose skrev:

Du får vel ny på OUL uansett hva du forholder deg til 😛 Jeg har lagt inn etter EL. Det var det som var nærmest sist. Da får jeg samme i alle de norske appen (i USA har de et par dager kortere svangerskap. 

Formen er grei. Litt småkvalm innemellom. Ganske trøtt, men det er sikkert litt pga. datteren min (som også er våken 1-2 timer på natten). Håper mannen din får seg hjem i helgen! Gleder meg til å høre hvordan han reagerer på nyheten. 

Ah har ikke tenkt oå å legge inn etter El☺️ Så jenta di holder fest på nettene om dagen🎉😴 Er hun også bare urolig?  For trøste oss med at alle tegn er bra, selv om det kan være tøffe dager med en aktiv 1 åring etc i tilleggg☺️ Jeg må bare klare holde meg med å fortelle noe til mannen, men det er jammen ikke enkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det fredag og mannen vet fortsatt ingenting om hjemreise😭 Det ser ut som jeg blir alene 3 helga på rad nå! Jaja må bare gjøre det beste ut av det, men kjenner jeg er veldig sliten nå siden minsten krever ekstremt mye om dagen/natta. Kvalmen er begynnt å komme, heldigvis ikke kjempe kvalm enda. Jeg har helt angst med tanke på å bli gravid med tvillinger! Kvalmen har komt rundt uke 6 med de andre, men det kan  jo variere fra svangerskap til svangerskap. Jeg testet positiv veldig tidlig, men det har jeg gjort før og det har ikke vært tvillinger☺️ 

Jeg kjenner jeg er nervøs som snart skal starte i ny jobb. Har veldig dårlig samvittighet rundt dette, men vi kunne jo ikke ta prøvepause 1-2 år heller pg ikke visste jeg at jeg nå skulle få drømmejobben! My tanker og føleser om dagen, men mest av alt gode følelser heldigvis❤️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen kommer plutselig hjem i natt🙏🏻😍 Nå MÅ jeg bare klare å holde meg med å fortelle han om vår store hemelighet til søndag🙈😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra 😍 

At kvalmen kommer tidligere er kanskje ikke så rart med en liten som krever sitt og som dy har vert mye alene med i det siste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, lillemeg90 skrev:

Så bra 😍 

At kvalmen kommer tidligere er kanskje ikke så rart med en liten som krever sitt og som dy har vert mye alene med i det siste :)

Ja, men jeg har så lyst å fortelle det til

han i dag!!!😜☺️😅 Nei det er jo sant. Er nok ekstra sliten om dagen pga det☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, TeamWP skrev:

Åhhh så spennende😃 vært gøy å fortalt det på farsdag da🤭hviis du klarer å holde deg så lenge😁

Vet du jeg klarte ikke holde meg lenger, så vi har startet farsdags feiringen litt i forkant😅❤️ Jeg gav han en pakke og kort da vi satt rundt spisebordet etter lunsj. Hadde pakket inn en body der det står storebror på. Det tok litt tid før han tog an, men han ble faktisk veldig glad😍 Var litt redd han ble litt stresset av det hele siden vi har så mye som skjer i livet om dagen! Godt å kunne prate med han om ulike ting...Jeg har jo visst om graviditeten helt siden sist tirsdag😜☺️ (Han har alltid ønsket seg 2 barn) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂hadde en følelse av det ja,oog det skjønner jeg godt🤭hadde ikke klart å holde meg selv...det er jo rimelig svære nyheter😂❤ så bra han ble så glad!🤗🌹 ha en fin helg videre med dine😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...