Gå til innhold

"Kvinneguidens venner"


Blekkulf

Anbefalte innlegg

Har dere hørt den nye podcasten til Linnéa Myhre og Stine Melbø? De diskuterer Kvinneguiden og kommenterer forskjellige tråder og svar her inne.

Jeg likte den, enn dere?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Blekkulf skrev:
 

Har dere hørt den nye podcasten til Linnéa Myhre og Stine Melbø? De diskuterer Kvinneguiden og kommenterer forskjellige tråder og svar her inne.

Jeg likte den, enn dere?

Jeg får bare opp en som varer i 1 min? Hva gjør jeg feil ?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, ARima skrev:
 

Jeg får bare opp en som varer i 1 min? Hva gjør jeg feil ?

Det var en teaser bare som de la ut for litt siden. Det kom en hel episode ut i dag.

Ligger i podcast-appen blant annet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:
 

Link er alltid en bra ting i slike tilfeller.  ;) 

Er vel rimelig grei skuring å skrive «kvinneguidens venner» i søkefeltet ? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner den ikke. 

Hvis de ikke har gjort det bør de ta for seg titlene på gravid-dagbøkene. Det er kjempeundeholdning bare å lese nedover tittellisten. De gravide overgår hverandre i nusselighet, varme og kreativitet, og akkurat når man tror man har sett alt dukker det jammen opp en som topper det hele :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:
 

Ja....eller rett og slett være så hyggelig at en legger ved en link?
Her er det flere muligheter skjønner du. Å være grei og på tilbudssiden blir aldri feil. :) 

Det er ikke så enkelt med podcast da, det kommer jo helt an på hvilken podcastspiller du bruker.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gøy å diskutere en podcast som diskuterer KG her i en tråd på KG 😆 men jeg likte podcasten! 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg likte første episode og ser frem til neste. 

Det var interessant å høre hva de mente om CBE-tråden og dens innhold, og jeg lurer på om det påvirker på noen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffet over at Linnea dekker over for CBE, fordi hun liker henne. Kan godt like henne som person! Men ikke eksponeringa av ungene. 

Ikke imponert over at Linnea ønsker søndagsåpne butikker for å ha muligheten til å shoppe i stedet for å gå på kino, eller at hun ikke ønsker aldersgrense på energidrikker. Her var Stina den fornuftige. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Ok, jeg er ikke en podcast-lytter i utgangspunktet, men fordi temaet var innenfor interessefeltet så gav jeg første episode en sjanse. Med mitt svært dårlige sammenlikningsgrunnlag så blir blir vurderingen noe sjangeruavhengig. 

Jeg kjedet meg. Det ble for mange ord, for lite innhold. Podcasterne virket uforberedt og særlig de lange og tildels usammenhengende setningene gjorde at det ble kjedelig. Her var heller ingen snert eller humor. 

Som sagt, jeg kan ikke vurdere opp mot andre podcastere, men en slik langdryg samtale ala venninneskravlings på rommet strever jeg med å se samfunnsnytten av. Litt som dagboka til bloggere som skal være av almenn interesse. 

Sorry, Linnea, det skriftlige ordet har du i din makt, men savner struktur på den muntlige bruken av språket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt podcasten. Dessverre ikke imponert...

KG er jo en utømmelig kilde til humor, skråblikk og rariteter. Skuffa over hva de klarte å lage ut av det.

Endret av Hummingbird2
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...