Gå til innhold

Snart kan personer med penis dusje i damegarderoben.


kat-e

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil ikke ha en fysisk mann damergarderoben uansett hva de sier de føler seg som. 
Jeg er ikke komfortabel med å dusje naken med en mann i felles dusjer. 
Det er bedre med de små dusjene alle anlegg i dag har, med egne dører, som uansett kjønn kan bruke. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Drakan said:
 

Vil ikke ha en fysisk mann damergarderoben uansett hva de sier de føler seg som. 
Jeg er ikke komfortabel med å dusje naken med en mann i felles dusjer. 
Det er bedre med de små dusjene alle anlegg i dag har, med egne dører, som uansett kjønn kan bruke. 

Hva er en fysisk mann for deg? Går det bare på penisen?

Hvis det kommer inn ei med dameformer, pupper og som alle trur en en dame inntil hun tar av seg trusa, hva da?

Eller hvis det kommer inn en kraftig kar med skjegg og dyp stemme men som ser ut mellom beina som deg, hva da?

Hvem vil du dusje med?

Dette er en del av realiteten. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bag skrev:
 

Hva er en fysisk mann for deg? Går det bare på penisen?

Hvis det kommer inn ei med dameformer, pupper og som alle trur en en dame inntil hun tar av seg trusa, hva da?

Eller hvis det kommer inn en kraftig kar med skjegg og dyp stemme men som ser ut mellom beina som deg, hva da?

Hvem vil du dusje med?

Dette er en del av realiteten. 

ingen av delene. 
De kan dusje i dusjene som er ment for dem. Er to eller tre i alle anlegg. 
Jeg vil ikke ha en penis nær meg av en fremmed i dusjen. ._.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært helt greit for meg om ei kvinne i mannekropp dusjet i kvinnegarderoben. Det er jo bare kropp.. 

 

 

mvh kvinne 29

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic

Her må det settes en grense. Regner med at om en som er fysisk mann dusjer i damegarderoben så kommer det aktuelle stedet til å miste mesteparten av sine badegjester. Vil de gå konk, så får de tillate dette.

Transer får ha egne skifterom siden de ikke er hverken mann eller dame. Som nevnt over så finnes det to-tre sånne rom på alle steder. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest theTitanic

Jeg skjønner egentlig ikke greia. En homse eller lesbe har da alltid dusjet med det kjønn de fysisk tilhører. Så det må gå for transene også, men mindre de er fysisk både kvinne og mann. Da kan de ha et eget skifterom. Selv om nå noen vil hyle om diskriminering for vi er jo i de forulempedes år 2018, så er det ikke til å stikke under en stol at mennesker som fysisk tilhører to kjønn virker svært forvirrende på andre, og kan gjøre andre utrygge og ukomfortable. Det vil være til alles beste at disse har egne rom. Hvor gøy vil det feks være for transene når alle ungene i garderoben påpeker unormaliteten og det spesielle ved dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Peonjenta skrev:
 

Hvordan kan en mann være juridisk kvinne når han har penis og baller?

Ja det lurer jeg på og. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Drakan said:
 

ingen av delene. 
De kan dusje i dusjene som er ment for dem. Er to eller tre i alle anlegg. 
Jeg vil ikke ha en penis nær meg av en fremmed i dusjen. ._.

Hva hvis det er en maskulin og skjeggete mann med dame mus?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bag skrev:
 

Hva hvis det er en maskulin og skjeggete mann med dame mus?

samme sak. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, kat-e said:
 

Det er faktisk en del transer (født som menn) som fortsatt føler seg tiltukket av kvinner, de må virkelig ha det morsomt.

http://www.nydailynews.com/news/national/kristina-ross-transgendered-woman-posing-doctor-jailed-giving-breast-exams-idaho-bars-article-1.454248

Selvfølgelig! Det er damer som ser ut som damer og som ønsker å være damer og som bare er tiltrukket av damer. Så hvorfor ikke?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Drakan said:
 

samme sak. 

Men du snakker om "dusjene som er ment for dem". Hvilke dusjer er det? Jeg har aldri sett en garderobe merket av for transgendere etc. Er det handicapgarderoben du tenker på?

Synes du det er greit at kvinner dusjer med sine venninner og menn med sine (mannlige) venner mens transgenderne må holde seg for seg selv?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Drakan said:
 

ingen av delene. 
De kan dusje i dusjene som er ment for dem. Er to eller tre i alle anlegg. 
Jeg vil ikke ha en penis nær meg av en fremmed i dusjen. ._.

Får en lesbisk venninne lov til å dusje sammen deg og øvrige venninner?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bag skrev:
 

Men du snakker om "dusjene som er ment for dem". Hvilke dusjer er det? Jeg har aldri sett en garderobe merket av for transgendere etc. Er det handicapgarderoben du tenker på?

Synes du det er greit at kvinner dusjer med sine venninner og menn med sine (mannlige) venner mens transgenderne må holde seg for seg selv?

Skal jeg og andre føle oss ukomfortable for at de skal inn i dusjen med oss som er damer? 
Nei takk. 
Ikke handicapgarderober, er vanlige dusjer som er på en egen plass mellom dusj for menn og dusj for damer, en egen liten dusj eller to. Ikke mer komplisert en at de ordner seg der. Hvorfor i all verden skal de klemme seg inn et sted? 

Ingen prater i dusjen. Er jo bare for å vaske seg. ._.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Bag skrev:
 

Får en lesbisk venninne lov til å dusje sammen deg og øvrige venninner?

Ja, jeg gir litt blaffen siden de er kvinner.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se for meg at dette kan være noen problemstilling å snakke om. 

Hvor mange individer kan dette i det hele tatt gjelde? Og ville noen i en slik situasjon ønske å benytte de vanlige garderobene? 

Om et ytterst lite antall mennesker med "feil" kjønnsorgan i forhold til hvilket kjønn de identifiserer seg som skulle ønske å bruke garderoben til det kjønnet de føler at de tilhører så er det greit for min del. Det er ikke som om folk flest står og viser seg frem i garderoben, og det er ikke som man ikke har mulighet til å se en annen vei. Man står da uansett ikke og glor på hverandres kjønnsorganer i dusjen? Eller? 

For min del, som kvinne, er jeg langt mer engstelig for å møte menn som går inn i damegarderoben med onde hensikter, som han som snek seg inn i damegarderoben og gjemte seg for å forsøke å snikfotografere oss etter svømmetreningen da vi var tenåringer. En person som identifiserer seg som kvinne, men fortsatt har penis, utgjør neppe en trussel i garderoben. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Drakan skrev:
 

Skal jeg og andre føle oss ukomfortable for at de skal inn i dusjen med oss som er damer? 
Nei takk. 
Ikke handicapgarderober, er vanlige dusjer som er på en egen plass mellom dusj for menn og dusj for damer, en egen liten dusj eller to. Ikke mer komplisert en at de ordner seg der. Hvorfor i all verden skal de klemme seg inn et sted? 

Ingen prater i dusjen. Er jo bare for å vaske seg. ._.

Nettopp, man er der for å vaske seg - er det da så viktig for deg hvem som rengjør seg ved siden av deg? 

Hvorfor er det viktigere at DU ikke blir ukomfortabel enn at noen andre føler seg diskriminert og ukomfortabel? 

Hvorfor er det greit at kvinner som er tiltrukket av kvinner dusjer naken i samme rom som deg, men kvinner som er tiltrukket av menn men som ble født i feil kropp som ikke har gjennomgått alle operasjoner enda ikke kan det? 

 

Det er brister i logikken din, og handler egentlig bare om at du blir krenka og ukomfortabel og synes det er viktigst at du slipper den følelsen. Spar meg. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hvilken som helst mannsgris kan jo påstå at han "ser seg selv som kvinne" og ha det alle tiders i damegarderoben. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...