Gå til innhold

Blogger svindler baker?


Drakan

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Diamant skrev:
 

Det var bare et tips, siden du stilte noen spørsmål. Derfor tenkte jeg du kunne få noen svar ved å lese litt i tråden hennes.

ja, ser litt innom der nå. 
Foreløpig ingen som virker ufornuftige :) 
Er på de siste sidene og ser kommentarer om kake dramaet. 
500 sider blir litt for mye for meg å grave igjennom derimot 😅
Folk har virkelig mye på hjerte om henne, håper det meste er rettet mot jobben hennes og ikke henne som person.
Som det med at hun utnyttet bakeren i de siste sidene. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://annarasmussen.blogg.no/1541530865_bryllups_guiden.html

Sitat

Bryllupskake og kakebord: Kaken skal fraktes til lokalet, og oppbevares. Det er noe som er viktig å tenke på når man velger hvem som skal lage kakene. Vi brukte en lokal hobby-baker til vårt bryllup. Det burde jeg aldri ha gjort... (...)

Hun klager også på fotografen, men dette er da kjent at fotografer eier rettigheter til bildene de tar, noe som sier meg at hun ikke har gransket kontrakter hun har inngått i denne affæren.

Hun skriver "Bruk venner og familie", men alle kan da ikke lage makroner ELLER bryllupskake.
Jeg ville aldri våget et slikt komplisert prosjekt i flere etasjer, tras at jeg er hobbybaker selv.
Regner med hun ville betalt familie for slik dyr affære som å lage alt for henne og ikke utnyttet dem som hun gjorde med konditoren?  🤔

Synes det var litt betenkelig kommentar å komme med.

Siden hun har brutt kontrakt regner jeg med at hun blir nødt å betale bakeren. 
Hun kunne enda reddet seg inn med å beklage og si at hun var litt frustrert når hun snakket med vg, men bloggen gjør det tydelig at hun ikke er villig til det engang, hun skriver ikke hvorfor hun misliker kakene engang. 😕 

Veldig synd at bakeren er blitt utnyttet slik.
Om bakeren noen gang leser dette, så vit at alle har sett hva bloggeren har sagt og gjort, både i avis og på blogg.
Du ser ut som en veldig god baker og håper du får pengene du har rett på.

Innlegget er ryddet for brudd på opphavsretten.

Endret av Elaine Marley
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oppdatering på kakedramaet 
http://annarasmussen.blogg.no/1541968633_nr_annonsren_saksker_meg.html
Siden hun har bevist at hun endrer blogginnlegg tar jeg også et bilde med dato og klokkeslett som bevis i tilfelle hun skulle "slette innlegget"

Også arkivert på web archives https://web.archive.org/web/20181112084213/http://annarasmussen.blogg.no/1541968633_nr_annonsren_saksker_meg.html
Anbefaler folk å bruke dette verktøyet for å lagre ting som endres.

Innlegget er ryddet for brudd på opphavsretten.

Endret av Elaine Marley
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brudd på opphavsretten.

Sitat

* Tekster, bilder og annet materiale med opphavsrett. Du er selv ansvarlig for at du har de nødvendige tillatelser til å legge ut tekst, bilder, video eller annet innhold. Hvis du siterer innhold, må det vises til kilde, uansett lengde på sitat. Vi tillater heller ikke at det via tredjeparter deles hele artikler, blogginnlegg eller lignende, verken via tredjepart eller direkte postet i forumet, kun et lite utdrag på 2-3 setninger. Når det gjelder bilder er disse omfattet av åndsverkloven, og må lenkes til. Se denne diskusjonen for mer utfyllende informasjon. For ytterligere informasjon om hva som er greit å videreformidle kan du også lese mer her hos redaktørforeningen.

Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
On 11/4/2018 at 4:46 PM, Peonjenta said:

Det sto jo at bare planleggingen tok 160 timer.  Dvs  over 6,5  DØGN (?)

Så vinglete som Anna har fremstått i media, spesielt det siste året, så er ikke det vanskelig å forstå. Bare diskusjonene for å bli enige må ha tatt en evighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

For å si det sånn; når eneste grunn til at vedkommende har avlyst bryllupet tidligere er at hun ikke kunne svi av én million kroner på festen, så er det noe som er galt mellom ørene. At folk gidder å følge bloggen til denne dama, og de fleste andre rosablogger er jo helt utrolig. Bare ved den ufrivillige eksponeringen vi ikke-lesere av blogger får for disse gjennom nettaviser er nok til å føle avsky. Makan til selvopptatte mennesker med vanvittig liten forståelse for samfunnet utenfor deres egen instagramkonto skal man lete lenge etter. Hun synes vel at boten hun fikk for å ha rundlurt sine lesere var så stor at denne bakeren kunne klare seg med kostnadene for ingrediensene!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...