Gå til innhold

– Vi er preget av at KrF har brukt de siste ukene på å kritisere oss


Aragorn ll Elessar

Anbefalte innlegg

Frp-leder Siv Jensen sier hun er beredt til å gå inn i regjeringsforhandlinger med KrF, men at hun er skuffet over Knut Arild Hareide.

https://www.tv2.no/nyheter/10189438/

 

Ja for Frp har jo aldri kritisert KrF, makan til hykleri. Men det er jo typisk når det kommer til politikere. Frp er like hykleriske som alle andre partier. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frp-politikere er ikke bedre enn andre politikere. Men hva har Frp kritisert Krf for? Jeg  husker bare Krf har kritisert Frp for dårlig menneskesyn, kaldere samfunn, rasisme. Egentlig veldig mye moralisering der Frp er slemme og onde.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, fotosyntesen skrev:
 

Frp-politikere er ikke bedre enn andre politikere. Men hva har Frp kritisert Krf for? Jeg  husker bare Krf har kritisert Frp for dårlig menneskesyn, kaldere samfunn, rasisme. Egentlig veldig mye moralisering der Frp er slemme og onde.

Hva med Imamsleiking? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Apis skrev:
Hva med Imamsleiking? 

Det stiller i en helt annen klasse når Hareide omtaler FrP-ere som dårligere mennesker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Horten Market skrev:
 

Det stiller i en helt annen klasse når Hareide omtaler FrP-ere som dårligere mennesker.

Men har han det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FrPs politikk ikke forenlig med KrFs.  Det må virkelig oppleves som et etisk dilemma å skulle samarbeide med et parti som FrP. 

Vel.  Jeg spår dramatikk!  Har ingen tro på at de blå i KrF får gehør for endring av abortloven blant de øvrige regjeringspartiene.  Tror der er krefter i Høyre som IKKE kommer til å godta den hestehandelen som Erna nå forsøker seg på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Zienna skrev:
 

FrPs politikk ikke forenlig med KrFs.  Det må virkelig oppleves som et etisk dilemma å skulle samarbeide med et parti som FrP. 

Vel.  Jeg spår dramatikk!  Har ingen tro på at de blå i KrF får gehør for endring av abortloven blant de øvrige regjeringspartiene.  Tror der er krefter i Høyre som IKKE kommer til å godta den hestehandelen som Erna nå forsøker seg på. 

Det blir dramatikk selvfølgelig, men Krf må nøye seg med spørsmål som ikke innskrenker rettigheter og ikke fremstiller kvinner som rene fødemaskiner. Øk kontantstøtten, øk barnetrygden, kast bort noen mil til i bistand (dvs rett i lommene på korrupte regimer, noe Krf ikke ser ut til å bry seg om), men ikke rør abortloven. Heller gjør NIPT testen frivillig, så kvinner slipper å bruke masse penger i utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...