Gå til innhold

Ting tar tid, men alltid håpefull


Frøkenhåpefull

Anbefalte innlegg

CD 26, å de såre puppene er her. Ett sikkkert tegn på at mensen er rundt hjørnet for meg dessverre🙄 håper 2019 er året til alle sammen som prøver! 🥰 Godt Nytt år! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Frøkenhåpefull skrev:

CD 26, å de såre puppene er her. Ett sikkkert tegn på at mensen er rundt hjørnet for meg dessverre🙄 håper 2019 er året til alle sammen som prøver! 🥰 Godt Nytt år! ❤️

Godt nyttår! Her har mensen kommet og gått for første gong sia eg tok ut p-staven, så no har eg lasta ned app på mobilen sånn at det vert lettare å sjekke lengden på syklus, og når eg har EL og sånne ting. :) Håpar det klaffar for deg og mannen din snart! 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Amantheia skrev:

Godt nyttår! Her har mensen kommet og gått for første gong sia eg tok ut p-staven, så no har eg lasta ned app på mobilen sånn at det vert lettare å sjekke lengden på syklus, og når eg har EL og sånne ting. :) Håpar det klaffar for deg og mannen din snart! 🤞

Ååå så spennende 😍 skal lese igjennom dagboka di også, er bare innom her på kv nå og da, så er alt for dårlig til å lese andres dagbøker 🥺 

Takk for det! Har veldig lite håp på at vi skal klare det på egen hånd, men man vet jo aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg så ville jeg oppsøkt en lege! Selv om dere er «unge og lovende».  Men dere har jo prøvd en god stund! Vi er også et ungt par, men hos meg fant klinikken ut i løpet av kort tid hva som var problemet og nå er jeg i behandling i syklus nr 2 :) Veldig takknemlig for at jeg får hjelp privat! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.1.2019 den 1.37, Patriotpaula skrev:

Hadde jeg vært deg så ville jeg oppsøkt en lege! Selv om dere er «unge og lovende».  Men dere har jo prøvd en god stund! Vi er også et ungt par, men hos meg fant klinikken ut i løpet av kort tid hva som var problemet og nå er jeg i behandling i syklus nr 2 :) Veldig takknemlig for at jeg får hjelp privat! 

Takk for svar😊 Skal virkelig vurdere det om det ikke klaffer snart, begynner å bli grådig lei 🥺 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Frøkenhåpefull skrev:

Takk for svar😊 Skal virkelig vurdere det om det ikke klaffer snart, begynner å bli grådig lei 🥺 

Sett dere en dato for det. Om det ikke har klaffet innen da og da, så tar dere kontakt med noen som kan hjelpe dere :)❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.1.2019 den 22.21, Patriotpaula skrev:

Sett dere en dato for det. Om det ikke har klaffet innen da og da, så tar dere kontakt med noen som kan hjelpe dere :)❤️

Takk det skal jeg gjøre ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 32. Har ingen forhåpninger, vil gjerne at mensen bare skal komme. Utsetter kun det uungåelige 😭 kjenner på kroppen at ingenting er utenom det vanlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkenhåpefull skrev:

Takk det skal jeg gjøre ❤️

Føler jeg kan relatere meg til din og deres situasjon ganske langt på vei. Vi er unge og trodde det skulle klaffe kjapt. Men i stedet sitter vi her under behandling (ikke han, bare meg) og synes det er rimelig urettferdig og kjipt! 🙁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Patriotpaula skrev:

Føler jeg kan relatere meg til din og deres situasjon ganske langt på vei. Vi er unge og trodde det skulle klaffe kjapt. Men i stedet sitter vi her under behandling (ikke han, bare meg) og synes det er rimelig urettferdig og kjipt! 🙁

Så innmari kjipt da, det er jo ikke noe man vil mere at det skal gå kjapt og greit for seg når man har så innmari lyst på en liten baby 🥺 Livet kan absolutt være urettferdig noen ganger. Jeg var skråsikker på at det skulle klaffe innen noen måneder da vi begge er så unge, så der ble jeg rimelig skuffet gitt. Nå er jeg mere drittlei enn noe annet. Har du dagbok?😊 vil gjerne følge deg i så fall, hjelper virkelig å følge andre i samme båt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Frøkenhåpefull skrev:

Så innmari kjipt da, det er jo ikke noe man vil mere at det skal gå kjapt og greit for seg når man har så innmari lyst på en liten baby 🥺 Livet kan absolutt være urettferdig noen ganger. Jeg var skråsikker på at det skulle klaffe innen noen måneder da vi begge er så unge, så der ble jeg rimelig skuffet gitt. Nå er jeg mere drittlei enn noe annet. Har du dagbok?😊 vil gjerne følge deg i så fall, hjelper virkelig å følge andre i samme båt!

Jeg har rørleggerfrues prøvedagbok 😊 Hadde vært «koselig» hvis du vil følge :) Den begynner dessverre å bli noen sider 😬😬 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var mensen her igjen, som forventet. Begynner å bli veldig lei nå..

Jeg har aldri hatt EL-slim eller noe slik, men regelmessige sykluser betyr da vel at jeg har eggløsning? 🤔 Begynner å tenke på om jeg i det hele tatt ikke har eggløsning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville absolutt tatt ein tur til lege. Går jo an å berre lufte litt tankar der, og kanskje ta eit par prøvar. Har du prøvd å ta EL-testar? Trur ClearBlue har ein du kan prøve. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Frøkenhåpefull skrev:

Da var mensen her igjen, som forventet. Begynner å bli veldig lei nå..

Jeg har aldri hatt EL-slim eller noe slik, men regelmessige sykluser betyr da vel at jeg har eggløsning? 🤔 Begynner å tenke på om jeg i det hele tatt ikke har eggløsning..

Jeg hadde regelmessig syklus, men ingen eggløsning ✌🏼 Bekreftet på blodprøver, men fikk mistanke selv pga manglende utslag på temping og testing. Men det er vel større sannsynlighet at du har eggløsning enn ikke når du har rm syklus :) Men, ikke alltid! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Patriotpaula skrev:

Jeg hadde regelmessig syklus, men ingen eggløsning ✌🏼 Bekreftet på blodprøver, men fikk mistanke selv pga manglende utslag på temping og testing. Men det er vel større sannsynlighet at du har eggløsning enn ikke når du har rm syklus :) Men, ikke alltid! 

Ok, jeg har en stor mistanke om at jeg enten ikke har eggløsning, eller har det veldig sjeldent. En person må jo være fryktelig uheldig om alt er bra, men ikke har blitt gravid etter å ha prøvd i nesten 20 PP... Begynner nok å innse at dette ikke går før jeg søker hjelp 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Frøkenhåpefull skrev:

Ok, jeg har en stor mistanke om at jeg enten ikke har eggløsning, eller har det veldig sjeldent. En person må jo være fryktelig uheldig om alt er bra, men ikke har blitt gravid etter å ha prøvd i nesten 20 PP... Begynner nok å innse at dette ikke går før jeg søker hjelp 😔

Det skader jo ikkje å ta kontakt med legen og ta prøver. :) Så får du i det minste svar på om noko er gale, så kan du jo velge kva du vil gjere vidare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 11.1.2019 den 11.10, Amantheia skrev:

Det skader jo ikkje å ta kontakt med legen og ta prøver. :) Så får du i det minste svar på om noko er gale, så kan du jo velge kva du vil gjere vidare. 

Sant det, kommer nok til prøve noen måneder til først 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 9.

Noe merkelig skjedde som aldri har skjedd før. Hadde en vanlig menstruasjon som varer 3-4 dager med ferskt blod, og så mørkere brunt blod de 2-3 siste dagene. Blødde ikke noe på CD 7, alt var helt vanlig. Så igår begynte jeg å blø ferskt rødt blod igjen!! 😳 var ikke bare spotting, var skikkelig blødning. Men nå er det ingenting igjen, som normalt på denne tiden. Noen som vet hva det kan bety ? 🤔 Har aldri blødd ferskt såppas sent i hele mitt liv. Antar at det ikke betyr noe som helst, men bare så rart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tester du for eggløsning? Det kan hende du ikke har eggløsning når du tror det, de fleste har ikke det. De som ikke "får det til" og ikke tester for eggløsning prøver ofte på feil sted i syklusen. Jeg anbefaler deg å kontakte hjelp, vi har selv akkurat startet med hjelp og er veldig fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, hotfudge skrev:

Tester du for eggløsning? Det kan hende du ikke har eggløsning når du tror det, de fleste har ikke det. De som ikke "får det til" og ikke tester for eggløsning prøver ofte på feil sted i syklusen. Jeg anbefaler deg å kontakte hjelp, vi har selv akkurat startet med hjelp og er veldig fornøyd med det.

Har aldri tester for el nei, men vi har samleie regelmessig så snart mensen er over, så det er nok ikke problemet :) vurderer å søke hjelp, men er redd for hva problemet kan være... så flott at du er fornøyd, håper det gjør susen for dere! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...