Gå til innhold

Ting tar tid, men alltid håpefull


Frøkenhåpefull

Anbefalte innlegg

Hei! 

Lengter så etter å få en positiv test, men har ikke klaffet for oss enda.

Ting tar tid, men er alltid håpefull at det vil klaffe til slutt. Har vært av-og-på prøver siden 2016, har vært igjennom 17-18 pp. Har hatt regelmessige sykluser på ca. 30 dager, så alt tyder på at jeg har eggløsning. Samboer jobber mye i utlandet, så klaffer ikke alltid med EL. I tillegg til dette, så måtte jeg begynne på p-piller i august og september av personlige grunner. Sluttet å ta pillene for ca. 1 mnd siden, har ikke hatt antydning til noen blødning siden. Er det ikke normalt å blø ganske raskt etterpå, såkalt «bortfallsblødning»? 🤷🏼‍♀️ Hadde vært veldig greit å få tilbake en regelmessig syklus igjen, så jeg vet når sånn ca. EL er. 

Uansett, veldig hyggelig om dere vil følge meg på reisen! Vil gjerne lese deres dagbøker også! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brystene mine har vært veldig såre i 2 uker, men er i dag ikke såre i det hele tatt. Det betyr vanligvis at mensen er her veldig snart! 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, bondekone skrev:
 

Hei! Spennende å følge med andre langtidsprøvere😊 har dere vært til utredning enda?

Hei!

Nei, har ikke det. Er såppas ung at jeg er redd at vi ikke blir tatt seriøst. Tenker også hver måned, «NÅ skjer det!! NÅ kommer det til å klaffe», også klaffer det aldri... 😅 Vi er ikke i noen hast for så vidt, så tror jeg kommer til å prøve i hvert fall 24 pp 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Frøkenhåpefull skrev:
 

Hei!

Nei, har ikke det. Er såppas ung at jeg er redd at vi ikke blir tatt seriøst. Tenker også hver måned, «NÅ skjer det!! NÅ kommer det til å klaffe», også klaffer det aldri... 😅 Vi er ikke i noen hast for så vidt, så tror jeg kommer til å prøve i hvert fall 24 pp 😊

Skjønner 😊 lov å spør hvor gammel du er? Håper det klaffer snart da😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Håpar du får positiv test snart! Kor gamal er du? 

Har og lyst på baby, men er litt anna som må på plass før me er klar til å starte prøving. Satsar på å fjerne p-stav i løpet av mnd! Kjem til å følge med i dagboka di då, er fint å ha nokon å heie på! :duskedame:

 

(Eg har óg dagbok, om du har lyst å følge med tilbake -> link )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, bondekone skrev:
 

Skjønner 😊 lov å spør hvor gammel du er? Håper det klaffer snart da😊

 

30 minutter siden, Amantheia skrev:
 

Heihei! Håpar du får positiv test snart! Kor gamal er du? 

Har og lyst på baby, men er litt anna som må på plass før me er klar til å starte prøving. Satsar på å fjerne p-stav i løpet av mnd! Kjem til å følge med i dagboka di då, er fint å ha nokon å heie på! :duskedame:

 

(Eg har óg dagbok, om du har lyst å følge med tilbake -> link )

Hei! Takk for det! Er 22 år 😊 Så spennende at dere skal starte med prøving snart også, følger deg gjerne tilbake! Takk for «heiingen»! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 😊
Jeg vil gjerne følge deg på din reise, er selv i samme situasjon med å være ung og ikke bli gravid like raskt som jeg hadde håpet på. Heier på dere 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, hotfudge skrev:
 

Hei 😊
Jeg vil gjerne følge deg på din reise, er selv i samme situasjon med å være ung og ikke bli gravid like raskt som jeg hadde håpet på. Heier på dere 😊

Hei! Så gøy du vil følge meg, følger deg gjerne tilbake 😊 Heier tilbake! Er ikke ofte jeg møter på noen i samme situasjon, er «trøst» i det... håper det klaffer for oss begge snart🤞🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye nytt å melde her! Trodde jeg skulle få mensen i går, hadde mensen lignende smerter. Bruker vanligvis ikke å få murringer før rett før (1 times tid) jeg får mensen, men så forsvant det. 🤷🏼‍♀️ Ting tar tid.. angrer virkelig på at jeg begynte på p-pillene, veldig dumt av meg. Gjort er gjort, nå kan jeg bare se framover. Send meg gjerne baby-støv, tror jeg trenger ett stort lass av det 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Frøkenhåpefull skrev:
 

Hei! Så gøy du vil følge meg, følger deg gjerne tilbake 😊 Heier tilbake! Er ikke ofte jeg møter på noen i samme situasjon, er «trøst» i det... håper det klaffer for oss begge snart🤞🏼

Så hyggelig at du vil følge meg også. Er enig i at det er godt å vite man ikke er alene, det gir jo en slags trøst i det ja 😊 Selv om jeg skulle ønske vi alle slapp denne forferdelige og lange ventetiden, som likevel plutselig kan være over i morgen. Det håper jeg også ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Frøkenhåpefull skrev:
 

Ikke mye nytt å melde her! Trodde jeg skulle få mensen i går, hadde mensen lignende smerter. Bruker vanligvis ikke å få murringer før rett før (1 times tid) jeg får mensen, men så forsvant det. 🤷🏼‍♀️ Ting tar tid.. angrer virkelig på at jeg begynte på p-pillene, veldig dumt av meg. Gjort er gjort, nå kan jeg bare se framover. Send meg gjerne baby-støv, tror jeg trenger ett stort lass av det 🤣

Har du fått mensen? Har faktisk vurdert å begynne på p-piller selv for å kanskje få ordnet i min ustabile syklus, selv om jeg ikke vet om det vil hjelpe i det hele tatt. Samtidig blir jo babydrømmen da bare enda lenger unna.. Sender varme klemmer over til deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, hotfudge skrev:
 

Har du fått mensen? Har faktisk vurdert å begynne på p-piller selv for å kanskje få ordnet i min ustabile syklus, selv om jeg ikke vet om det vil hjelpe i det hele tatt. Samtidig blir jo babydrømmen da bare enda lenger unna.. Sender varme klemmer over til deg ❤️

Niks, ingen mensen enda!

Ja, det føles litt feil å begynne på p-piller når det eneste man vil er å få en liten baby 😥 Varme klemmer tilbake ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Frøkenhåpefull skrev:
 

Niks, ingen mensen enda!

Ja, det føles litt feil å begynne på p-piller når det eneste man vil er å få en liten baby 😥 Varme klemmer tilbake ❤️

Er du i dpo land? 😊 Krysser fingrene for deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten litt morsomt korleis vi her sit og håpar på mensen, medan den vanlegvis berre er til bry. :fnise:
Men håpar den kjem snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, hotfudge skrev:
 

Er du i dpo land? 😊 Krysser fingrene for deg ❤️

Aner ikke om jeg har hatt EL 🤷🏼‍♀️ Slutta på p-piller for litt over 1 mnd siden, har ikke hatt noe blødninger siden. 

Takk for det, ditto ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, Amantheia skrev:
 

Nesten litt morsomt korleis vi her sit og håpar på mensen, medan den vanlegvis berre er til bry. :fnise:
Men håpar den kjem snart!

Hehe ja, :ler: krysser fingrene for det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å venter på mensen, ganske sikker på at jeg får tanta ganske snart. Puppene er ikke såre i det hele tatt lengre, og det er veldig ofte ett tegn for meg på at mensen kommer innen 24t. Må innrømme jeg har følt meg veldig uggen, nesten litt småkvalm til tider den siste uken. Men nekter å tenke noe mere om det. Det første året trodde jeg jeg hadde symptomer på graviditet hver eneste måned, noe jeg ikke hadde 😳 veldig enkelt å innbille seg saker gitt! Ble veldig lei av å gi meg selv forhåpninger, for å igjen bli veldig skuffet. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten umulig å ikkje få forhåpningar når det gjeldt ting som dette. Ein håpar jo heile tida på at ting skal klaffe, og det er jo stort sett alltid ein tanke i bakhovudet om at DENNE gongen skjer det, også blir ein skuffa likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Amantheia skrev:
 

Nesten umulig å ikkje få forhåpningar når det gjeldt ting som dette. Ein håpar jo heile tida på at ting skal klaffe, og det er jo stort sett alltid ein tanke i bakhovudet om at DENNE gongen skjer det, også blir ein skuffa likevel. 

Ja, helt sant det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...