Gå til innhold

Ting tar tid, men alltid håpefull


Frøkenhåpefull

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, Frøkenhåpefull skrev:

CD 30.

Sitter å ber om at jeg er gravid 😪🤞🤞 har så inderlig lyst på den positive testen. Føler det klaffer for absolutt alle i disse dager. Jeg selvfølgelig er KJEMPE GLAD på deres vegne!! Men når er det min tur også..? 🤷🏼‍♀️ Vær så vær så snill la det være en spire der nede 🤞

Føler sånn med deg 💕 Synes også «alle» ble gravide en periode, både her inne og på jobb++, synes det var tøft - men selvsagt også kjempeglad på deres vegne. Men når skulle det bli min tur liksom, jeg ville jo så inderlig gjerne være gravid jeg også - og det ble jeg heldigvis 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

55 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Føler sånn med deg 💕 Synes også «alle» ble gravide en periode, både her inne og på jobb++, synes det var tøft - men selvsagt også kjempeglad på deres vegne. Men når skulle det bli min tur liksom, jeg ville jo så inderlig gjerne være gravid jeg også - og det ble jeg heldigvis 💕💖💖

😊💖💖

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for en liten, stor 17. mai gave 💕🇳🇴🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Amantheia skrev:

Åh, krysser fingre og tær for deg! 

 

5 timer siden, Bokdamen skrev:

Krysser fingrene for en liten, stor 17. mai gave 💕🇳🇴🤞

 

5 timer siden, Pentagonia skrev:

Når skal du teste da? CD30 er jo .. på tide ;)

 

1 time siden, Tussi2018 skrev:

Føler på det samme, og krysser fingrene for deg 😊🤞 

 Åhh tusen takk dere, setter så pris på at dere heier på meg 💖💖 

Usikker på når jeg skal teste, bruker å få mensen mellom CD30-36 tror jeg. Er så fristende å teste bare for å få ett svar, samtidig så er det billigere å mulig bedre å bare vente på mens. Så tester jeg heller om jeg nermer meg CD40 istedet. Jeg har absolutt ingen symptomer, akkurat som vanlig.  🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var mensen her, ikke noe nytt her i gården altså 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Frøkenhåpefull skrev:

Ja da var mensen her, ikke noe nytt her i gården altså 😒

Du kjenner kroppen din godt 🧐🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Tusen takk for at dere tenker på meg og legger igjen noen ord damer, betyr mye for meg 💕

Det går ikke så alt for greit. Venter mens når som helst, og kroppen kjennes akkurat lik som vanlig. 😔 Så har ikke klaffet denne gangen heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig 😔 Hvordan føler du det rundt prøvingen nå? 

Har du/dere tenkt noe mer på om dere vil oppsøke lege eller gynekolog for å undersøke om det er noe som kan hjelpe dere mot målet? 

Gode klemmer ❤

Endret av Tussi2018
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Lenge siden sist, gitt! 

Ikke noe nytt her, fortsatt ikke gravid. Venter EL om en ukes tid. 

Takk for at dere tenker på meg ❤️

Vet at jeg bør oppsøke lege, aner ikke hvorfor jeg ikke har gjort det enda. Gruer meg bare så mye, da jeg vet at noe er galt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Frøkenhåpefull skrev:

Lenge siden sist, gitt! 

Ikke noe nytt her, fortsatt ikke gravid. Venter EL om en ukes tid. 

Takk for at dere tenker på meg ❤️

Vet at jeg bør oppsøke lege, aner ikke hvorfor jeg ikke har gjort det enda. Gruer meg bare så mye, da jeg vet at noe er galt. 

 

Så koselig å høre livstegn fra deg 😊❤️

Så kjedelig at det fortsatt ikke har skjedd noe i positiv retning enda 😕 Ja, du bør oppsøke lege for å få utredet dette. Men jeg tenker at det er viktig at du er «klar» for det selv også. Så får det bli når det blir :) Kanskje er det en helt enkel «greie» som er enkel å ordne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 27.7.2019 den 0.05, Patriotpaula skrev:

Så koselig å høre livstegn fra deg 😊❤️

Så kjedelig at det fortsatt ikke har skjedd noe i positiv retning enda 😕 Ja, du bør oppsøke lege for å få utredet dette. Men jeg tenker at det er viktig at du er «klar» for det selv også. Så får det bli når det blir :) Kanskje er det en helt enkel «greie» som er enkel å ordne på.

Veldig koselig at dere legger igjen noen ord og tenker på meg, setter så pris på det 😊💕 har veldig dårlig samvittighet for at jeg ikke har følgt med veldig godt på deres dagbøker, for jeg tenker på dere også! Er bare at jeg har i perioder godt av å distansere meg fra hele denne prøvingen, eller har det gått skikkelig dårlig for min mentale helse noen ganger.. 🙄

24 minutter siden, Bokdamen skrev:

Har du en fastlege du føler du kan snakke med? 💕

Nei, har ikke det.. Min fastlege er alltid så opptatt, så får ofte vikarer.. Uansett, det er en mann som jeg har alltid følt er veldig kald.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting.. Er på dag 14.. Og jeg har hatt veldig veldig svake smerter/stikkinger der nede i dag.. Nå plutselig så jeg at jeg har hatt en bitteliten blødning i truseinnlegg. Aner ikke hvorfor, har aldri hatt en blødning midt i syklusen før 😳 Kan det være ett tegn på eggløsning? Eller bør jeg være bekymret for det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Frøkenhåpefull skrev:

En ting.. Er på dag 14.. Og jeg har hatt veldig veldig svake smerter/stikkinger der nede i dag.. Nå plutselig så jeg at jeg har hatt en bitteliten blødning i truseinnlegg. Aner ikke hvorfor, har aldri hatt en blødning midt i syklusen før 😳 Kan det være ett tegn på eggløsning? Eller bør jeg være bekymret for det? 

Jeg har hatt tydelige murringer ved eggløsning, så tenker det ikke er noe å bli bekymret for. Samtidig skjønner jeg du bli usikker når det er utenom normalen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...