Gå til innhold

Ting tar tid, men alltid håpefull


Frøkenhåpefull

Anbefalte innlegg

Tenkte faktisk på deg senest i går, synes det var så lenge siden sist ❤️ 

Det er lov å være lei seg! Ønsket er så utrolig stort, og for mange er det ikke nok bare å se på hverandre eller knipse med fingeren - poff, så var man gravid. Det er lov å være trist, sint og synes at dette er utrolig urettferdig... Tenker at det er bedre at du er ærlig ovenfor deg om at du er lei deg enn at du prøver å legge et lokk på de følelsene ❤️

Så deilig med tur til varmere strøk ☀️ Da kan dere bare tenke på hverandre og pleie forholdet deres ❤️ Fokus på noe annet enn den prøvebobla...  

Du oppsøker lege når du selv føler for det. Vi kan si så mangt her inne fordi vi vil ditt beste, men føler du deg ikke klar for det enda, så er det kanskje best å vente til du føler deg klar for det? ❤️ 

Fint å høre et livstegn fra deg igjen ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Patriotpaula skrev:

Tenkte faktisk på deg senest i går, synes det var så lenge siden sist ❤️ 

Det er lov å være lei seg! Ønsket er så utrolig stort, og for mange er det ikke nok bare å se på hverandre eller knipse med fingeren - poff, så var man gravid. Det er lov å være trist, sint og synes at dette er utrolig urettferdig... Tenker at det er bedre at du er ærlig ovenfor deg om at du er lei deg enn at du prøver å legge et lokk på de følelsene ❤️

Så deilig med tur til varmere strøk ☀️ Da kan dere bare tenke på hverandre og pleie forholdet deres ❤️ Fokus på noe annet enn den prøvebobla...  

Du oppsøker lege når du selv føler for det. Vi kan si så mangt her inne fordi vi vil ditt beste, men føler du deg ikke klar for det enda, så er det kanskje best å vente til du føler deg klar for det? ❤️ 

Fint å høre et livstegn fra deg igjen ❤️❤️

Tusen takk for fine ord, og for at du tenker på meg, støtten betyr så mye for meg ❤️

Ja dette er ikke enkelt, men det er nok glemt en dag da jeg har verdens søteste nurk i armene mine 👶🏼💕 Men blir fryktelig godt med tur bare for å få det litt på avstand og slappe av. 🌴

Ja jeg kommer nok til å oppsøke lege når jeg er klar for det, men vet så absolutt at dere kun sier det fordi dere vil mitt beste. 😊❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres både deilig og lurt ut med en tur til varmere strøk nå ❤ Nyt der til det fulle og prøv å koble helt av 😊 

Jeg kjenner meg godt igjen i biten med å ikke ha lyst eller ork til å ha sex. Det blir veldig altoppslukende å være i denne prøveboblen og man kan fort miste lysten. Veldig normalt når det tar lang tid, tror jeg. 

Heier på dere 👊🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.3.2019 den 6.25, Tussi2018 skrev:

Det høres både deilig og lurt ut med en tur til varmere strøk nå ❤ Nyt der til det fulle og prøv å koble helt av 😊 

Jeg kjenner meg godt igjen i biten med å ikke ha lyst eller ork til å ha sex. Det blir veldig altoppslukende å være i denne prøveboblen og man kan fort miste lysten. Veldig normalt når det tar lang tid, tror jeg. 

Heier på dere 👊🏼

Ja gleder meg så mye, blir veldig godt for oss. 😊

Ja det er sjeldent vi har sex fordi jeg har lyst dessverre, det blir så altoppslukende som du sier. 😣

Tusen takk for det ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer bare med en kjapp oppdatering, mensen har kommet atter en gang. Hadde absolutt ingen forhåpninger denne gangen, tenkte så vidt på hele prøvingen. Så ble ikke særlig lei meg. Nå ser jeg bare fram til ferie 🌴☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Nyter du fortsatt ferielivet, eller er du tilbake? Tenkte på deg, håper du har hatt en veldig god tur, at dere hadde lave skuldre og fikk vært kjærester 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.3.2019 den 17.40, Tussi2018 skrev:

Nyt ferien! Det blir nok veldig godt for dere med en liten pause 😍

Takk for det♥️

5 timer siden, Bokdamen skrev:

Nyter du fortsatt ferielivet, eller er du tilbake? Tenkte på deg, håper du har hatt en veldig god tur, at dere hadde lave skuldre og fikk vært kjærester 💕

Er tilbake! Du, det startet som en veldig fin tur, før jeg ble frarobbet både lommebok og mobil. Satt på en sofa i en bar ved siden av veien, og var så dum at jeg bare satte fra meg veska ved siden av sofaen. Borte var den innen 10 min.. Typisk min flaks, så nå har jeg brukt mye penger på ny mobil 😭 men men, ikke vits å gråte over spilt melk. Tusen takk for at du tenker på meg ♥️ Var en veldig fin tur utenom det altså 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så drit at mobilen vart stjålen! Dekker ikkje reiseforsikringa sånne ting, så du ikkje hadde trengt å bruke så mykje pengar på ny telefon?

Håpar du fekk kobla av litt på ferie, og kom deg ut av prøverbobla litt. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte også på deg her om dagen 😅 Bra ferien har vært fin, håper dere har fått koblet av godt og nytt hverandres selskap ❤️

Jeg er like langt som deg, jeg er 4 DPO 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.4.2019 den 12.11, Amantheia skrev:

Så drit at mobilen vart stjålen! Dekker ikkje reiseforsikringa sånne ting, så du ikkje hadde trengt å bruke så mykje pengar på ny telefon?

Håpar du fekk kobla av litt på ferie, og kom deg ut av prøverbobla litt. 😊

Nei, var så dum at vi helt glemte å ordne med reiseforsikring 😅. Ja, var veldig godt å få koblet av litt,♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.4.2019 den 19.05, Patriotpaula skrev:

Jeg tenkte også på deg her om dagen 😅 Bra ferien har vært fin, håper dere har fått koblet av godt og nytt hverandres selskap ❤️

Jeg er like langt som deg, jeg er 4 DPO 🤞🏻

Takk for tanken ♥️ var veldig godt ☺️ Så spennende, krysser fingrene for oss begge 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Frøkenhåpefull skrev:

Takk for tanken ♥️ var veldig godt ☺️ Så spennende, krysser fingrene for oss begge 🤞

Kjenner du på på noen «tegn» så langt? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 13.4.2019 den 4.20, Patriotpaula skrev:

Kjenner du på på noen «tegn» så langt? 😊

Denne syklusen er lik alle andre sykluser. Veldig såre bryster, så blir de mindre og mindre såre noen dager/en uke før forventet mens. Ellers ingenting egentlig. Jeg vet ikke hva jeg forventer før jeg tror det har klaffet, bare noe helt annet enn hvordan jeg alltid føler meg 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Frøkenhåpefull skrev:

Hadde rett, mensen kom igår.. 

Så kjedelig 😫 Håper det klaffer for deg neste mnd 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Frøkenhåpefull skrev:

Hadde rett, mensen kom igår.. 

Jeg fikk også mensen på tirsdag 🤨 Men jeg begynte med hormoner for fryseforsøk i går, så ingen «krise» for oss at vi ikke lyktes  på egenhånd nå 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...