Gå til innhold

Ting tar tid, men alltid håpefull


Frøkenhåpefull

Anbefalte innlegg

Å nei, dette har utrolig trist å lese 💔 Håper det kan ordne seg mellom dere hvis det er det du vil, og at du har gode mennesker rundt deg som passer på deg 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Bokdamen skrev:

Å nei, dette har utrolig trist å lese 💔 Håper det kan ordne seg mellom dere hvis det er det du vil, og at du har gode mennesker rundt deg som passer på deg 💕

 

6 timer siden, Patriotpaula skrev:

Ååh, så trist å høre 😓😢 Håper det ordner seg... Stor klem ❤️

 Tusen takk dere, klem 💕

Har fortsatt ikke hørt noe mere. Er ekstremt forvirret.. Han har så vanskelig for å snakke om følelser, han stikker alltid av. Men har har alltid kommet tilbake etter noen timer. Får bare vente å se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh huff Frøkenhåpefull 😭 💔 Det var fælt å lese. Kom det uventet for deg? Det vil jeg jo igrunn tro siden dere til nå har vært i prøving sammen.. Vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg synes veldig synd på deg. Du må gjerne beholde dagboka og prate med oss om dette, så får vi håpe alt vi kan for at dette løser seg snart på en måte som du ønsker 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff dette var trist lesing! 😔 Har han gitt uttrykk for at han ikke ville prøve mer tidligere? Håper, som flere andre skriver her, at du har noen rundt deg å snakke med ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

På 18.9.2019 den 15.53, Godis skrev:

Åh huff Frøkenhåpefull 😭 💔 Det var fælt å lese. Kom det uventet for deg? Det vil jeg jo igrunn tro siden dere til nå har vært i prøving sammen.. Vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg synes veldig synd på deg. Du må gjerne beholde dagboka og prate med oss om dette, så får vi håpe alt vi kan for at dette løser seg snart på en måte som du ønsker 💕

 

På 12.10.2019 den 14.36, Tussi2018 skrev:

Hvordan går det med deg? ❤

 

På 17.10.2019 den 20.47, Patriotpaula skrev:

Håper det går greit med deg etter forholdene ❤️

 

På 17.10.2019 den 23.20, Amantheia skrev:

Tenkjer mykje på deg. ❤️

Åååå dere er så snille!! Får så dårlig samvittighet når dere skriver her og jeg ikke får det med meg 😭❤️

Samboer og jeg har ordnet opp nå, men han vil ikke prøve mere. Siden det tok så lang tid fikk han mere tid på å tenke seg om, og han synes det er for tidlig. Han visste hvor mye jeg ville dette, så i stedet for å kommunisere, så reiste han sin vei. Jeg vil ikke miste han! Dette må jeg selvfølgelig akseptere, så nå kan jeg prøve å finne ut hvorfor jeg strevde så mye med å unnfange nå i mellomtiden. Så jeg kan få hjelp med en gang når vi begge vil. 🥰 Nå kommer jeg nok ikke til å skrive her noe særlig. Men skal stikke innom nå og da for å følge med på deres reise ❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg alt det beste og håper dere får den familien dere ønsker dere når tiden er klar 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre fra deg. Og så bra at dere fortsetter å satse på hverandre! Det lover godt for fremtiden❤️ Ønsker deg alt godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at dere fikk snakket om det til slutt og at dere holder sammen ❤ Da har du som du sier, god tid til å finne ut av ting med kroppen 😊 Ønsker dere lykke til videre 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 20.10.2019 den 6.51, Bokdamen skrev:

Ønsker deg alt det beste og håper dere får den familien dere ønsker dere når tiden er klar 💕

 

På 20.10.2019 den 7.55, Irisiri skrev:

Så fint å høre fra deg. Og så bra at dere fortsetter å satse på hverandre! Det lover godt for fremtiden❤️ Ønsker deg alt godt.

 

På 20.10.2019 den 22.32, Tussi2018 skrev:

Godt at dere fikk snakket om det til slutt og at dere holder sammen ❤ Da har du som du sier, god tid til å finne ut av ting med kroppen 😊 Ønsker dere lykke til videre 😊

Tusen takk 💕 setter stor pris på det.❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...