Gå til innhold

Ting tar tid, men alltid håpefull


Frøkenhåpefull

Anbefalte innlegg

Det sies jo at noen kan blø bittelitt ifbm ved eggløsning og at det regnes som at man er ekstra fruktbar. Lov å håpe 🤞🏻😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, Bokdamen skrev:

Jeg har hatt tydelige murringer ved eggløsning, så tenker det ikke er noe å bli bekymret for. Samtidig skjønner jeg du bli usikker når det er utenom normalen... 

Ja jeg syntes det var merkelig da jeg aldri har tegn på EL, men antar at murringer og spotting er bare symptomer på EL.. Men er vel en første gang for alt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Patriotpaula skrev:

Det sies jo at noen kan blø bittelitt ifbm ved eggløsning og at det regnes som at man er ekstra fruktbar. Lov å håpe 🤞🏻😊

Ja er vel tegn på eggløsning, har lagt inn mye innsats når det kommer til aksjer etter jeg fikk disse symptomene, så nå kan vi bare krysse fingrene og håpe for det beste 😊🤞

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD22. Kroppen føles lik som alltid, altså ingenting som tyder på graviditet. 😭 Jeg tror jeg er 7-8dpo, men appen sier 5dpo.

Det eneste som er litt utenom det vanlige er at jeg har hatt helt enormt med utflod i dag, jeg har aldri så mye. Men det kan jo være aldeles tilfeldig. 

Vi får vente å se.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, så nettopp videoen av Kenza Zouiten der hun fortalte om da hun fikk beskjed om at hun holder på å gå inn i overgangsalderen... i en alder av 26 år.... Nå ble jeg nervøs 😭.. Hun ble faktisk gravid naturlig, men fyy for en trist video. Lykkelig slutt da 💕

Endret av Frøkenhåpefull
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 29. Hatt mensen smerter og brun utflod i 2 dager nå, føles så jeg skal begynne å blø hvert øyeblikk. Aldri opplevd dette før, spesielt så lenge, så det er merkelig. Men har ikke ømme puppeer lenger, og det er ett veldig typisk tegn for at mensen er her for meg.. 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Ååh, får så vondt av deg @Frøkenhåpefull 💚☹️ At dere «aldri» skal lykkes... Håper 2020 er året til både dere og oss 💛

Takk for fine ord og tanker, jeg håper også virkelig at neste år blir vårt år ❤️😘🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du får mensen nå (jeg krysser fingrene til håpet er ute), ville jeg tatt kontakt med legen. Det vil ikke bety at dere ikke kan bli gravid på egenhånd, men at dere får vite det hvis dere trenger hjelp. Har en venninne som utsatte og utsatte det; men som ble gravid fort da de først fikk hjelp. Håper du kan tilbringe høsten på sofaen mens du er sliten pga første trimester 😘

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da kom mens for fult.. Synes det er så teit at ikke bare får vi vite at vi ikke er gravide, men vi får blod og gørr og smerter som suger så mye 😭😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Bokdamen skrev:

Hvis du får mensen nå (jeg krysser fingrene til håpet er ute), ville jeg tatt kontakt med legen. Det vil ikke bety at dere ikke kan bli gravid på egenhånd, men at dere får vite det hvis dere trenger hjelp. Har en venninne som utsatte og utsatte det; men som ble gravid fort da de først fikk hjelp. Håper du kan tilbringe høsten på sofaen mens du er sliten pga første trimester 😘

❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere oppsøker hjelp snart! Tenk om det er en helt enkel sak å fikse? 😊 Og er det mer omfattende, så hjelper det mest sannsynlig ikke å gi det måned på måned med å prøve på egenhånd 😕 Jeg tenker at dere har lagt ned litt av en innsats i «prosjekt baby» og at det absolutt ikke er en skam å oppsøke hjelp for å komme helt i mål på nåværende tidspunkt ❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

CD 24 i dag. Vil så gjerne at det skal ha gått denne gangen 🤞Termin blir da på samboers bursdag, det hadde nok blitt verdens beste bursdagsgave.. Men alt kjennes veldig likt som vanlig. Altså ingenting, :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, har tenkt litt på deg i det siste, og lurt på korleis det går, og om du har tenkt noko meir på legetime. Trist at det ikkje klaffar. Sender ein liten klem i alle fall ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2019 den 22.44, Patriotpaula skrev:

Håper dere oppsøker hjelp snart! Tenk om det er en helt enkel sak å fikse? 😊 Og er det mer omfattende, så hjelper det mest sannsynlig ikke å gi det måned på måned med å prøve på egenhånd 😕 Jeg tenker at dere har lagt ned litt av en innsats i «prosjekt baby» og at det absolutt ikke er en skam å oppsøke hjelp for å komme helt i mål på nåværende tidspunkt ❤️

 

8 timer siden, Amantheia skrev:

Uff, har tenkt litt på deg i det siste, og lurt på korleis det går, og om du har tenkt noko meir på legetime. Trist at det ikkje klaffar. Sender ein liten klem i alle fall ❤️ 

 

Tusen takk for at dere tenker på meg damer, setter så pris på det ❤️

Når det kommer til å oppsøke hjelp, så får jeg bare angst ved tanken. Jeg finner det så vanskelig. Har tastet inn nummeret til legekontoret så mange ganger, men så tar angsten over og jeg klarer det ikke. Så tenker jeg at vi er så unge, og at det ikke er noe hast.. Men det tærer jo så på den mentale helsa. 😥 Jeg skal snakke mere med samboer om det, mulig han kan bestille time for meg. 

Sender klem tilbake! 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Frøkenhåpefull skrev:

 

 

Tusen takk for at dere tenker på meg damer, setter så pris på det ❤️

Når det kommer til å oppsøke hjelp, så får jeg bare angst ved tanken. Jeg finner det så vanskelig. Har tastet inn nummeret til legekontoret så mange ganger, men så tar angsten over og jeg klarer det ikke. Så tenker jeg at vi er så unge, og at det ikke er noe hast.. Men det tærer jo så på den mentale helsa. 😥 Jeg skal snakke mere med samboer om det, mulig han kan bestille time for meg. 

Sender klem tilbake! 💕

Jeg skjønner tankegangen din med at dere er unge og har god tid, men som du sier så går det jo ut over helsen din å ha det slik som nå. Det blir jo som om dette styrer livet vårt, slik føler i hvert fall jeg det. Dersom alt er fint så burde dere jo kanskje blitt gravid etter så lang tid. Og det trenger jo ikke nå være noe alvorlig eller vanskelig å gjøre noe med. Jeg hadde aldri sittet med positiv test nå hvis ikke jeg hadde oppsøkt hjelp. Hos mange gynekologer kan du bestille time via nettsiden deres. I hvert fall hvis de er privat. Jeg syns det er lettere enn å ringe og forklare saken. Ellers kan du jo få samboer til å bestille ja 😊 Jeg håper inderlig at du finner mot til å bestille time slik at også du kan få en positiv test snart ❤ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Frøkenhåpefull 💝 Har lest gjennom dagboka di, synes det er så trist å lese hvor lang tid enkelte skal måtte prøve... Jeg ønsker gjerne å følge deg videre, på en reise som forhåpentligvis tar en ny vei snart, i form av en voksende mage! 

Ser Tussi2018 skriver at noen gynekologer har bestilling på nett. Kan forøvrig legge til at flere legekontor har en funksjon på nettsiden sin for bestilling av time, og noen har en app for bestilling (cmg legetime), så kanskje en av de mulighetene gjelder for deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestiller gjennom siden min på helsenorge. Veldig deilig å slippe å snakke med noen, hilsen telefonhater. Tenker på deg 💕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.9.2019 den 9.18, Tussi2018 skrev:

Jeg skjønner tankegangen din med at dere er unge og har god tid, men som du sier så går det jo ut over helsen din å ha det slik som nå. Det blir jo som om dette styrer livet vårt, slik føler i hvert fall jeg det. Dersom alt er fint så burde dere jo kanskje blitt gravid etter så lang tid. Og det trenger jo ikke nå være noe alvorlig eller vanskelig å gjøre noe med. Jeg hadde aldri sittet med positiv test nå hvis ikke jeg hadde oppsøkt hjelp. Hos mange gynekologer kan du bestille time via nettsiden deres. I hvert fall hvis de er privat. Jeg syns det er lettere enn å ringe og forklare saken. Ellers kan du jo få samboer til å bestille ja 😊 Jeg håper inderlig at du finner mot til å bestille time slik at også du kan få en positiv test snart ❤ 

 

På 7.9.2019 den 13.11, Patriotpaula skrev:

Signerer det @Tussi2018 skriver 😊❤️

 

På 12.9.2019 den 15.50, Godis skrev:

Hei Frøkenhåpefull 💝 Har lest gjennom dagboka di, synes det er så trist å lese hvor lang tid enkelte skal måtte prøve... Jeg ønsker gjerne å følge deg videre, på en reise som forhåpentligvis tar en ny vei snart, i form av en voksende mage! 

Ser Tussi2018 skriver at noen gynekologer har bestilling på nett. Kan forøvrig legge til at flere legekontor har en funksjon på nettsiden sin for bestilling av time, og noen har en app for bestilling (cmg legetime), så kanskje en av de mulighetene gjelder for deg? 

 

På 12.9.2019 den 17.42, Bokdamen skrev:

Jeg bestiller gjennom siden min på helsenorge. Veldig deilig å slippe å snakke med noen, hilsen telefonhater. Tenker på deg 💕

Tusen takk, dere er så snille som tenker på meg 💖💞

Men nå har det gått helt skeis her. Samboer(?) har sagt at han ikke vil prøve mer, og i natt sov han ikke hjemme. Han har ikke snakket med meg på 3 dager 😢Så tror nok dette er slutten på denne dagboken.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...