Gå til innhold

Vi som skal ned i vekt - diskusjonstråden


Mayoo

Anbefalte innlegg

5 hours ago, AnonymBruker said:

Min strategi for å holde vekta nede er å veie meg hver dag. Når jeg får en vektøkning på 1-2 kg, så tar jeg en eller to fastedager i uka til vekta igjen er der jeg vil ha den. Ellers så spiser jeg ganske normalt, men er forsiktig med alkohol og hvitt brød/ris/poteter/pasta.

Anonymkode: 9f1bc...818

Den strategien funker ikke på meg, fordi når ting sklir ut for meg stikker jeg hodet i sanda og slutter å veie meg. :P Tror absolutt det er lurt å veie seg ofte, jeg må bare jobbe med hodet for å ikke bruke strutsetaktikken når ting butter imot. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 12.8.2019 den 23.24, Hmmmmmm skrev:

Hva er mye? Bare nysgjerrig:) 

Min helg matmessig har bestått av en pose med toffie. To pin up, chilli con carne, mange boller gjennom hele lørdagen. Stor kebab med extra saus på søndag. Så jeg har ikke turt å veie meg etter alt det😜 Spent på hva jeg ser da. 

Den ene dagen ble det grilling med mye godt tilbehør (fete salater - dressinger etc. og en stor bakt potet med tre typer kryddersmør som fløt over). Deretter ble det åtte middels store kakestykker av tre forskjellige slag.

Den andre dagen ble det inntatt fem «små» hjemmelagde innbakte pizzaer (fylt med kjøttdeig, saus og ost),  to cider, litt over en halv pose smågodt og en halv plate melkesjokolade.

Puhh!

Anonymkode: 8e9b3...68c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2019 den 20.25, AnonymBruker skrev:

Dette syns jeg ikke burde være et problem. På jobb er det bare å være ærlig og si at du prøver å gå ned i vekt og derfor ikke ønsker kake, men at den ser kjempegod ut. Jeg gjør dette siden vi har kake hver fredag, og det er ingen sure miner. Evt kan du jo ta et lite stykke også bare ta en bit eller to. Mannen din må du jo snakke med, at du nå skal ned i vekt og det er ikke rom for godteri, vin eller annen snack på kveldstid. Er du så ofte ute og spiser at det egentlig er et problem? Jeg spiser aldri forrett rett og slett fordi det blir for mye mat. Aldri følt at det er noe problem. Å droppe dessert er jo kjempevanlig i disse sunnhetstider.

Anonymkode: bd484...310

.

Endret av Samuelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2019 den 16.19, Mehr skrev:

Føler med deg. I noen slike situasjoner er det vanskelig å være sterk ved å si nei takk, jeg vil ikke ha. Men noen ganger går det heldigvis. Husk at du har jo ikke bedt om det, og det å si nei er hverken slemt, frekt eller dårlig gjort. Man skal ikke gjøre noe man ikke vil, og man skal så klart slippe å spise noe man ikke har lyst på. Det kan også være lurt at du sier til mannen din at han ikke skal gjøre slikt om det er noe som skjer ofte. Kommunikasjon er nøkkelen! 

 

Endret av Samuelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen gode tips til ekstrem fråtselyst? Når jeg prøver å slanke meg mister jeg hodet helt i perioder og fråtser i alt som jeg vanligvis ikke engang spiser. Ostesmørbrød, macern, sjokolade og alt. Ingenting slikt spiser jeg til vanlig 😓 resultatet etter to uker med sundt kosthold er at har lagt på meg 1 1/2 kg 😢 det er såååå frustrerende. Er det noe som hjelper mot slike akutte fråtsesituasjoner? 

Bare for å ha sagt det: jeg spiser mer enn nok når jeg prøver å slanke meg. Egg, kjøtt, fisk og salat/grønnsaker. Tror dette handler om psyken 😣

Anonymkode: 25b9e...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har noen gode tips til ekstrem fråtselyst? Når jeg prøver å slanke meg mister jeg hodet helt i perioder og fråtser i alt som jeg vanligvis ikke engang spiser. Ostesmørbrød, macern, sjokolade og alt. Ingenting slikt spiser jeg til vanlig 😓 resultatet etter to uker med sundt kosthold er at har lagt på meg 1 1/2 kg 😢 det er såååå frustrerende. Er det noe som hjelper mot slike akutte fråtsesituasjoner? 

Bare for å ha sagt det: jeg spiser mer enn nok når jeg prøver å slanke meg. Egg, kjøtt, fisk og salat/grønnsaker. Tror dette handler om psyken 😣

Anonymkode: 25b9e...84b

Prøv å ta magnesiumtilskudd. Mangel på magnesium kan gi kraftig søtsug.

Anonymkode: 9f1bc...818

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har noen gode tips til ekstrem fråtselyst? Når jeg prøver å slanke meg mister jeg hodet helt i perioder og fråtser i alt som jeg vanligvis ikke engang spiser. Ostesmørbrød, macern, sjokolade og alt. Ingenting slikt spiser jeg til vanlig 😓 resultatet etter to uker med sundt kosthold er at har lagt på meg 1 1/2 kg 😢 det er såååå frustrerende. Er det noe som hjelper mot slike akutte fråtsesituasjoner? 

Bare for å ha sagt det: jeg spiser mer enn nok når jeg prøver å slanke meg. Egg, kjøtt, fisk og salat/grønnsaker. Tror dette handler om psyken 😣

Anonymkode: 25b9e...84b

Som du sier er det viktig å spise nok. For meg er trikset å ikke ha usunne ting hjemme. Ikke ta med bankkort når jeg skal ut/på jobb osv.

Anonymkode: bd484...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har noen gode tips til ekstrem fråtselyst? Når jeg prøver å slanke meg mister jeg hodet helt i perioder og fråtser i alt som jeg vanligvis ikke engang spiser. Ostesmørbrød, macern, sjokolade og alt. Ingenting slikt spiser jeg til vanlig 😓 resultatet etter to uker med sundt kosthold er at har lagt på meg 1 1/2 kg 😢 det er såååå frustrerende. Er det noe som hjelper mot slike akutte fråtsesituasjoner? 

Bare for å ha sagt det: jeg spiser mer enn nok når jeg prøver å slanke meg. Egg, kjøtt, fisk og salat/grønnsaker. Tror dette handler om psyken 😣

Anonymkode: 25b9e...84b

Jeg vil påstå at det i så og si alle tilfeller sitter i hodet, så å peise på med kosttilskudd er i mine øyne en uting. Roten til problemet sitter som sagt i hodet, men det er klart at man får lyst til å fråtse om man for eksempel er skrubbsulten eller har gått mange timer uten å spise noe pga man ikke kjenner seg sulten. Også er det jo lett å la seg friste. Personlig er jeg svært glad i søte ting, og da spesielt bakeverk, desserter og sjokolade. Skal ikke mye til for at jeg blir frista, og noen ganger er det en kamp å begrense seg.  

Noe jeg syns er et godt råd og som jeg selv følger, og som jeg syns fungerer, er at man må tenke grundig over HVORFOR man har lyst på akkurat det. Jeg kan ta meg selv som et eksempel. Her en dag fikk jeg vanvittig lyst på både sjokolade, potetgull og mat fra Burger King. Selv om jeg hadde spist en næringsrik og sunn frokost og hadde gått meg en tur, så ville jeg gå tilbake til gamle vaner hvor jeg gir faen og bare spiser det jeg har lyst på, som i mange tilfeller er søte og fete ting som ikke er bra for meg i lengden. I mange år har jeg hatt et usunt spisemønster og usunne matvaner, på den måten at jeg ikke har fått i meg nok næring, men altfor mange kalorier, fordi jeg fremfor å spise en middag kunne spise en stor sjokoladeplate og litt potetgull, og i stedet for å ta meg ei brødskive stakk jeg heller på nærmeste take away restaurant for å bestille meg en kebab eller pizza. Det er klart at kroppen blir litt sånn "hæ hva skjer" når du plutselig ikke gir den det den har fått i mange år. Nå vet jeg ikke om dette er tilfellet med deg, men kanskje du har hatt en del dårlige vaner som du nå har kuttet ut, og som du vil tilbake til, dermed får du lyst til å fråtse. 

Det som hjelper absolutt mest er å bare la være. Hva så om du har lyst på ostesmørbrød eller sjokolade? Du trenger det ikke om du er mett. Det er kun smaken du vil ha. Du kan jo også bare spise litt, for eksempel ta deg en knekk sjokolade eller lage deg ett ostesmørbrød. Da får du smaken på det, og du kan nyte det fremfor å for eksempel lage tre ostesmørbrød og spise en halv stor plate sjokolade. Alt med måte. Se på det som en utfordring, øv deg på å begrense deg samtidig som du nyter noe du har lyst på. Nå ble det to forskjellige budskap i ett avsnitt men du skjønner nok hva jeg mener. 

For å gjøre det enda kortere; enten så nyter man små mengder eller så lar man være, om man tror man ikke klarer å kontrollere seg og sannsynligvis ender opp med å spise altfor mye. Og jeg har fortsatt til gode å sitte med en god følelse etter å ha fråtsa. Jeg føler meg alltid dårlig. Om jeg derimot har spist litt sjokolade fordi jeg virkelig har hatt lyst på det og faktisk gledet meg over å spise det, så føler jeg meg ikke dårlig. 

Det er alltid lov å spise litt. Er ikke slik at når du skal ned i vekt at du ikke kan spise hverken sjokolade, pizza, godteri eller is. Alt med måte heter det. 100 g is er ikke så lite som folk skal ha det til, for meg er det akkurat nok til å få smaken på isen og døyve suget. Samme gjelder 30 g potetgull og et par ruter sjokolade. Det er faktisk nok om det er smaken man vil ha. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.8.2019 den 10.49, Hmmmmmm skrev:

Siden torsdag så fortsetter vekten å vise nedgang🤗 72,9 står den på nå. Og det etter en dag med litt ekstra godt føde. 11cm ned fra 5 målepunkter. Super fornøyd. Og jeg som har sett veldig svart på det å klare og gå ned med hormonspiral. Må nok svelge mine ord🤯 Jeg har prøvd å innta forskjellig antall kalorier hver dag, slik at kroppen ikke tror at det er et mønster.  Vet ikke om det har noe å si da men. 

Siden innlegget over, fra 4 august. Har jeg gått opp i vekt, i alle fall er det vekta viser. I dag sto den på 72,7. Altså 0,8 gram opp. 

Men målebåndet viser nedgang🤔 fra 11 cm til 17 cm har kroppen krympet. Så det er nok vannvekt evt pga hormoner. Jeg får ikke mensen så jeg kan ikke vite om det skulle ha oppstått eller når jeg har eggeløsning. Så da får jeg bare tro det er noe slikt. 

Etter en helg med litt extra, så har jeg tatt meg godt inn igjen. Jeg vært «flink» med kaloriene. Til helgen skal jeg bort. Så da vet jeg vi skal ut å spise. Men jeg har bestemt meg at jeg skal kose meg med maten. Men dropper da unødvendig desserter og godis ellers. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så sinnsykt glad!!

Veide meg i dag tidlig, før jeg gikk på do. Veide da 86.7 kg! Måtte ut på noen ærender, og gikk på do når jeg kom hjem. Veide da 86.4. Har ikke veid så "lite" på lenge. Gått ned totalt 8.4 kg på 2 mnd, er helt rått!

Kjenner ikke på noe søtsug, såvidt matlyst om dagen. I går spiste jeg faktisk ikke opp middagen min engang! Ca 200 gram grønnsaker og 200 gram kjøtt, men jeg lot ca 60 gram kjøtt ligge igjen på tallerkenen. De skal jeg spise til lunch/frokost i dag ❤️ 

Jeg innser at jeg spiser lavkarbo- med "uhell". Kuttet ut brød, potetmos, usunne ting som fastfood, sukker og tydeligvis også ris. Er ikke sulten omtrent! Løper intervaller og langkjøring gjør jeg også, uten å kjenne på noe svimmelhet eller magevondt som før.  Lite styrke, så det skal jeg smyge inn før løpingen.

Gått ned totalt 8 cm siste uken rund hals, midle, byste, armer, lår og mage. 

Jeg sover (mye) bedre, selv om jeg sover i to runder om dagen. Det er fordi jeg ikke får lagt meg før kl 00:30 og står opp kl 05:30 (pga ærender), og så sover jeg ca. kl 11-13. Deretter kjører jeg til friidrettsbane og løper intervallene mine, kjører til jobb hvor jeg dusjer og skifter. 

Jeg føler meg for første gang på lenge som at jeg har kontroll! Bruker mindre penger på mat, fått jobb etter studiene med fast inntekt, er ikke konstant tenkemodus på neste måltid eller stresser med "nå er det 2 timer siden sist jeg spiste blir snart sulten så må ha med noe i veska" mentaliteten er helt borte. 

Det eneste jeg kjenner på som er negativt er at jeg fryser en del, spiser for lite i forhold til kaloriinntak som jeg tror er ca 1200.. Men jeg har ikke telt! De to måltidene jeg har tar litt tid å lage da de er "skikkelige" måltid på 600-700 kcal med kjøtt, grønnskaer/salat og noe fett (enten ost eller advokado).  Må nok opp til 1500 for å ikke bli helt kaputt på lang sikt. 

Vet at jeg har sjokolade i skapet, og selvfølgelig frister det. Men ikke på samme måte som før. Nå tenker jeg at jeg er i kontroll, at jeg ikke "må" ha sjololaden, at det er mannen sin, at jeg heller kan drikke pepsi max og ta meg en snus. Ingen kjipe følelser knyttet til maten jeg spiser, og absolutt ingen kjipe føleøser knyttet itl alt jeg savner - for jeg savner det ikke så mye som jeg gjorde da jeg spiste det jevnt og trutt.

Målet er 80 kg i første omgang. Forhåpentligvis innen 15. september. Så 75 innen 1. november. Så 70 innen det som blir realistisk. Endelig mål er å ligge mellom 70 og 73 kg innen sommeren 2020. Herregud folkens, før første gang føler jeg at JEG KAN KLARE DET!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av nyskjerrighet, dersom noen vet: 
Jeg veier 86.4 (la oss si 87) nå. Om 4 uker skal jeg løpe 3 km på tid. Per dags dato løpe jeg på 17:30. Dersom jeg går ned 4 kg, vil jeg (ifølge https://spurt.no/bli-en-raskere-loper-ved-a-ga-ned-i-vekt/) automatisk løpe på 16:22 dersom jeg løper 2 ganger i uken (for vedlikehold). Hvor mye er det realistisk at jeg klarer å kutte tiden dersom jeg BÅDE går ned 4 kg og løper 5 ganger i uken hvor 2 er pyramideintervall, en gang er 3000 m som distanse (for det psykiske) og to ganger er langkjøring på 60 min? 

:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2019 den 9.59, Samuelle skrev:

Jeg har prøvd å si på jobb at jeg slanker meg. Men da får jeg bare mange negative kommentarer. Ikke fra alle, men fra de som har høyere BMI enn meg. Og ved neste kakeanledning er maset like stort om å forsyne seg. Mannen min vet at jeg slanker meg, og er enig i at jeg skal ned i vekt. Men han har stabil vekt uansett hva han spiser, mens jeg går opp i vekt av «ingen ting». Så han klarer ikke å fatte at jeg faktisk må være så streng mot meg selv som jeg er. Han syns at jeg fortjener å kose meg i helgene. Restaurantbesøk var ment som et eksempel. Det gjelder det samme når vi spiser sammen med venner.

Jeg forstår ikke hva som er problemet med at folk sier nei til kake?

Jeg elsker alt som inneholder sukker, men akkurat marsipankake skal jeg være passe desperat for å spise. Det er jo stort sett den kaken det er mest av på jobb ved div anledninger og jeg sier alltid nei takk. Ingen som kommenterer det.. 

Mannen min liker ikke kaker, og sier nei takk uansett. Han er noe overvektig, men slanker seg ikke. Han får ingen kommentarer (som jeg har hørt). 

Jeg forstår bare ikke hvorfor folk må legge seg borti hva andre spiser. Og hvis du i tillegg sier at du slanker deg, så kan de heller ikke bli fornærma fordi de tror du ikke liker kaka deres (fordi som er hårsåre..).

Anonymkode: f0b45...d9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tran09 skrev:

Jeg er så sinnsykt glad!!

Veide meg i dag tidlig, før jeg gikk på do. Veide da 86.7 kg! Måtte ut på noen ærender, og gikk på do når jeg kom hjem. Veide da 86.4. Har ikke veid så "lite" på lenge. Gått ned totalt 8.4 kg på 2 mnd, er helt rått!

Kjenner ikke på noe søtsug, såvidt matlyst om dagen. I går spiste jeg faktisk ikke opp middagen min engang! Ca 200 gram grønnsaker og 200 gram kjøtt, men jeg lot ca 60 gram kjøtt ligge igjen på tallerkenen. De skal jeg spise til lunch/frokost i dag ❤️ 

Jeg innser at jeg spiser lavkarbo- med "uhell". Kuttet ut brød, potetmos, usunne ting som fastfood, sukker og tydeligvis også ris. Er ikke sulten omtrent! Løper intervaller og langkjøring gjør jeg også, uten å kjenne på noe svimmelhet eller magevondt som før.  Lite styrke, så det skal jeg smyge inn før løpingen.

Gått ned totalt 8 cm siste uken rund hals, midle, byste, armer, lår og mage. 

Jeg sover (mye) bedre, selv om jeg sover i to runder om dagen. Det er fordi jeg ikke får lagt meg før kl 00:30 og står opp kl 05:30 (pga ærender), og så sover jeg ca. kl 11-13. Deretter kjører jeg til friidrettsbane og løper intervallene mine, kjører til jobb hvor jeg dusjer og skifter. 

Jeg føler meg for første gang på lenge som at jeg har kontroll! Bruker mindre penger på mat, fått jobb etter studiene med fast inntekt, er ikke konstant tenkemodus på neste måltid eller stresser med "nå er det 2 timer siden sist jeg spiste blir snart sulten så må ha med noe i veska" mentaliteten er helt borte. 

Det eneste jeg kjenner på som er negativt er at jeg fryser en del, spiser for lite i forhold til kaloriinntak som jeg tror er ca 1200.. Men jeg har ikke telt! De to måltidene jeg har tar litt tid å lage da de er "skikkelige" måltid på 600-700 kcal med kjøtt, grønnskaer/salat og noe fett (enten ost eller advokado).  Må nok opp til 1500 for å ikke bli helt kaputt på lang sikt. 

Vet at jeg har sjokolade i skapet, og selvfølgelig frister det. Men ikke på samme måte som før. Nå tenker jeg at jeg er i kontroll, at jeg ikke "må" ha sjololaden, at det er mannen sin, at jeg heller kan drikke pepsi max og ta meg en snus. Ingen kjipe følelser knyttet til maten jeg spiser, og absolutt ingen kjipe føleøser knyttet itl alt jeg savner - for jeg savner det ikke så mye som jeg gjorde da jeg spiste det jevnt og trutt.

Målet er 80 kg i første omgang. Forhåpentligvis innen 15. september. Så 75 innen 1. november. Så 70 innen det som blir realistisk. Endelig mål er å ligge mellom 70 og 73 kg innen sommeren 2020. Herregud folkens, før første gang føler jeg at JEG KAN KLARE DET!

Så herlig et innlegg å lese! Det gå meg også motivasjon til å holde det gående. Tusen takk og lykke til videre😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke hva som er problemet med at folk sier nei til kake?

Jeg elsker alt som inneholder sukker, men akkurat marsipankake skal jeg være passe desperat for å spise. Det er jo stort sett den kaken det er mest av på jobb ved div anledninger og jeg sier alltid nei takk. Ingen som kommenterer det.. 

Mannen min liker ikke kaker, og sier nei takk uansett. Han er noe overvektig, men slanker seg ikke. Han får ingen kommentarer (som jeg har hørt). 

Jeg forstår bare ikke hvorfor folk må legge seg borti hva andre spiser. Og hvis du i tillegg sier at du slanker deg, så kan de heller ikke bli fornærma fordi de tror du ikke liker kaka deres (fordi som er hårsåre..).

Anonymkode: f0b45...d9e

Jeg pleier å si "Ja den så god ut. Jeg tar litt senere", og så gjør jeg aldri det. Ellers så er jeg enig i at folk må slutte å blande seg borti hva en spiser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slitt med vekta, dvs både min egen vekt og badevekta. Da den forrige fredag viste forskjeller på over ett kilo alt etter hvor den sto på soverromsgulvet, så ble jeg så sur at jeg kasta hele driten og bestilte meg ny. 😂 Den har visst kommet på posten nå, og jeg grugleder meg til å veie meg i morgen tidlig. Jeg har vært rimelig flink med maten, bortsett fra forrige fredag, da jeg var sur og umotivert. Da tok jeg meg noen brødskiver med brunost. Ikke noe godteri, heldigvis, så langt gikk det ikke. Nei, nå er jeg spent, altså. *håpehåpe*

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Tistelblad skrev:

Jeg har slitt med vekta, dvs både min egen vekt og badevekta. Da den forrige fredag viste forskjeller på over ett kilo alt etter hvor den sto på soverromsgulvet, så ble jeg så sur at jeg kasta hele driten og bestilte meg ny. 😂 Den har visst kommet på posten nå, og jeg grugleder meg til å veie meg i morgen tidlig. Jeg har vært rimelig flink med maten, bortsett fra forrige fredag, da jeg var sur og umotivert. Da tok jeg meg noen brødskiver med brunost. Ikke noe godteri, heldigvis, så langt gikk det ikke. Nei, nå er jeg spent, altså. *håpehåpe*

Jeg er redd du kan få samme problem med den nye badevekta. Det er fordi gulvet ikke er helt flatt at vekta viser ulikt etter hvor den står. Løsningen er å la vekta stå på samme sted hele tiden, og så forholde deg til det du veier der. Det blir det samme som at ulike vekter kan vise ulikt. Det er ikke så viktig om vekten sier at du nå er 68 eller 67 kg, det som er viktig er at du ser at du går ned f.eks. 2 kg, enten det nå er fra 68 til 66 eller fra 67 til 65.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Hulderen skrev:

Jeg er redd du kan få samme problem med den nye badevekta. Det er fordi gulvet ikke er helt flatt at vekta viser ulikt etter hvor den står. Løsningen er å la vekta stå på samme sted hele tiden, og så forholde deg til det du veier der. Det blir det samme som at ulike vekter kan vise ulikt. Det er ikke så viktig om vekten sier at du nå er 68 eller 67 kg, det som er viktig er at du ser at du går ned f.eks. 2 kg, enten det nå er fra 68 til 66 eller fra 67 til 65.

Det kan godt hende at du har rett. Uansett har jeg nå straks en best-i-test-vekt som måler både det ene og det andre, og det er jo også litt gøy. 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tistelblad skrev:

Det kan godt hende at du har rett. Uansett har jeg nå straks en best-i-test-vekt som måler både det ene og det andre, og det er jo også litt gøy. 😊

Du må gjerne fortelle om jeg fikk rett, når du har vekten i hus 😊👍🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Hulderen skrev:

Du må gjerne fortelle om jeg fikk rett, når du har vekten i hus 😊👍🏻

Jeg prøvde å flytte den litt rundt, og den viste det samme tallet. Jeg vet ikke, jeg, men jeg velger å stole på den😊👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tistelblad skrev:

Jeg prøvde å flytte den litt rundt, og den viste det samme tallet. Jeg vet ikke, jeg, men jeg velger å stole på den😊👍

Så bra, da slipper du å angre på kjøpet 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...