AnonymBruker Skrevet 29. juli #7641 Skrevet 29. juli Har nå etter 3 måneder gått ned 23 kg! Ved kun hjelp av kaloriunderskudd. Ingen medisiner, ikke trening, går kun hvis jeg skal noen steder isteden for å kjøre. Ellers er det kun kaloriunderskudd. Startvekten min var på 135 kg, nå er den på 112kg. For meg er det helt sykt at jeg har klart å gå ned så mye, men jeg er ikke ferdig. Jeg har ikke alltid vært overvektig og var fornøyd en gang i tiden når jeg veide 80kg, så det er måler mitt nå! Siden jeg veide såpass mye så er det ikke så mange kommentarer akkurat nå på at folk ser forskjell. Jeg bestemte meg også for å ikke si til en eneste person hva jeg holder på med, for føler folk er mer ærlig om de ser det selv uten at jeg skal si at jeg holder på med vektnedgang for eks. Merker det allerede godt selv på klærne og kan endelig begynne å pakke vekk de store klærne mine. Vanskelig å se noen store forskjeller på meg selv nå, men håper jeg klarer å se noe stort snart! Anonymkode: e0f66...65c 4 2 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli #7642 Skrevet 29. juli Skikkelig bra jobba …65c!! Holder med deg i det at det er godt å ikke si noe til andre. Også er mange forsiktig med å si noe, i frykt for å si noe dumt. Men jeg regner med de som står deg nærmest snart vil si noe. Selv bor jeg langt fra familie og så de sist til jul. Har gått ned ca 10-11 kg siden da, og har nå en bmi på 23, så her kommer det kommentarer i fleng. Jeg synes det er litt ubehagelig, for jeg klarer å snu det til at jeg ikke var fin før😅 gjør også slikt som deg, spiser i kalori underskudd, passer på å få nok protein og sunn mat fra bunnen, er litt mer aktiv om jeg kan. Kom inn i tråden for å si at det var godt å komme hjem fra ferie til norsk mat. Er så mye enklere å spise rent og mindre hjemme enn borte og utenlands på ferie. Sliter med å begrense inntaket ute på hotell. Trodde jeg skulle klare det, men det var ikke så lett. Har vel kanskje gått opp en kg eller to, men det tar jeg fort inn nå merker jeg. Anonymkode: c444a...275 1
Catch-22 Skrevet 31. juli #7643 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (På 29.7.2025 den 2.51): Har nå etter 3 måneder gått ned 23 kg! Ved kun hjelp av kaloriunderskudd. Ingen medisiner, ikke trening, går kun hvis jeg skal noen steder isteden for å kjøre. Ellers er det kun kaloriunderskudd. Startvekten min var på 135 kg, nå er den på 112kg. For meg er det helt sykt at jeg har klart å gå ned så mye, men jeg er ikke ferdig. Jeg har ikke alltid vært overvektig og var fornøyd en gang i tiden når jeg veide 80kg, så det er måler mitt nå! Siden jeg veide såpass mye så er det ikke så mange kommentarer akkurat nå på at folk ser forskjell. Jeg bestemte meg også for å ikke si til en eneste person hva jeg holder på med, for føler folk er mer ærlig om de ser det selv uten at jeg skal si at jeg holder på med vektnedgang for eks. Merker det allerede godt selv på klærne og kan endelig begynne å pakke vekk de store klærne mine. Vanskelig å se noen store forskjeller på meg selv nå, men håper jeg klarer å se noe stort snart! Anonymkode: e0f66...65c Bra jobba!! 👏🏼👏🏼 veide selv 130 kg juni 2024. Veier nå 78 kg 🙌🏼 det er fult mulig 🥰 jeg har fortsatt ca 6 kg igjen før jeg er «normalvektig» ihht bmi skalaen… men jeg har fokus på å bygge muskler nå - så om vekta står stille litt nå gjør ingenting. Masse lykke til videre! Høsten føler jeg er en veldig god tid å holde fokuset på. Så dette får du til 😍 1
AnonymBruker Skrevet 13. august #7644 Skrevet 13. august Jeg har endometriose og har pms i 2 uker før mens, hvis mensen bruker lenger tid på å komme, er noe uregelmessig (26-34 dager syklus) Jeg går opp i væskevekt (gravidmage), tarmene sakter ned, jeg har mensen- smerter, hodepine, blir nedstemt etc etc. Vanlig pms helt enkelt, men litt vondere og varer LENGE. Blir helt slutt. Prøver å prioritere god søvn, og sunn mat foran å ligge i kaloriunderskudd, fordi det klarer jeg bare ikke hver dag. Får enorme cravings og ulvehunger (i denne perioden), som jeg prøver å holde tilbake men sykt vanskelig. Disse 2 ukene ødelegger fullstendig den gode jobben jeg gjør de andre 2 ukene i måneden og jeg bli så less. Jeg tenker, at hvis jeg går ned 0,3 kg i måneden så er det greit, men det er så trist når man har 50 kg å ta av. Prøver å tenke at å leve sunt er det beste, men så vil jeg jo ta av denne vekten da. PMS har blitt mye verre siden jeg fjernet en eggestokk, så er jo definitivt hormonelt her. Jeg hadde helst ønsket å gjøre dette uten hormontilskudd og uten medisiner. Noen som har klart det med samme utfordringer og har noen tips? Anonymkode: 4d021...2e1 1
Saima Skrevet 13. august #7645 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg hadde helst ønsket å gjøre dette uten hormontilskudd og uten medisiner. Noen som har klart det med samme utfordringer og har noen tips? Anonymkode: 4d021...2e1 Jeg vet bare med egen erfaring at med å gå ned i vekt så har jeg mindre PMS og humørstabil, så om det er medisiner som må til for å hjelpe deg; gi gass!🙏😊 1
Amatariel Skrevet 13. august #7646 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg har endometriose og har pms i 2 uker før mens, hvis mensen bruker lenger tid på å komme, er noe uregelmessig (26-34 dager syklus) Jeg går opp i væskevekt (gravidmage), tarmene sakter ned, jeg har mensen- smerter, hodepine, blir nedstemt etc etc. Vanlig pms helt enkelt, men litt vondere og varer LENGE. Blir helt slutt. Prøver å prioritere god søvn, og sunn mat foran å ligge i kaloriunderskudd, fordi det klarer jeg bare ikke hver dag. Får enorme cravings og ulvehunger (i denne perioden), som jeg prøver å holde tilbake men sykt vanskelig. Disse 2 ukene ødelegger fullstendig den gode jobben jeg gjør de andre 2 ukene i måneden og jeg bli så less. Jeg tenker, at hvis jeg går ned 0,3 kg i måneden så er det greit, men det er så trist når man har 50 kg å ta av. Prøver å tenke at å leve sunt er det beste, men så vil jeg jo ta av denne vekten da. PMS har blitt mye verre siden jeg fjernet en eggestokk, så er jo definitivt hormonelt her. Jeg hadde helst ønsket å gjøre dette uten hormontilskudd og uten medisiner. Noen som har klart det med samme utfordringer og har noen tips? Anonymkode: 4d021...2e1 Jeg har ingen sykdommer, så det kan nok neppe sammenlignes. Men jeg hadde en ganske fæl PMS på to uker, så jeg opplevde noe av det samme som deg. De gode rutinene, kostholdet og vektnedgangen jeg fikk i to uker, ble helt ødelagt de to neste. Så etter en måned sto jeg på 0 i resultat. Utrooolig demotiverende. Jeg gikk til legen og fikk først minipille for å slippe å ha PMS/mensen, så det hjalp veldig (ferdig med barn). Rett etterpå startet jeg på wegovy også. Så denne komboen var helt klart løsningen for meg, og vekten begynte å varig tikke ned. 2
Amatariel Skrevet 13. august #7647 Skrevet 13. august (endret) AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg har endometriose og har pms i 2 uker før mens, hvis mensen bruker lenger tid på å komme, er noe uregelmessig (26-34 dager syklus) Jeg går opp i væskevekt (gravidmage), tarmene sakter ned, jeg har mensen- smerter, hodepine, blir nedstemt etc etc. Vanlig pms helt enkelt, men litt vondere og varer LENGE. Blir helt slutt. Prøver å prioritere god søvn, og sunn mat foran å ligge i kaloriunderskudd, fordi det klarer jeg bare ikke hver dag. Får enorme cravings og ulvehunger (i denne perioden), som jeg prøver å holde tilbake men sykt vanskelig. Disse 2 ukene ødelegger fullstendig den gode jobben jeg gjør de andre 2 ukene i måneden og jeg bli så less. Jeg tenker, at hvis jeg går ned 0,3 kg i måneden så er det greit, men det er så trist når man har 50 kg å ta av. Prøver å tenke at å leve sunt er det beste, men så vil jeg jo ta av denne vekten da. PMS har blitt mye verre siden jeg fjernet en eggestokk, så er jo definitivt hormonelt her. Jeg hadde helst ønsket å gjøre dette uten hormontilskudd og uten medisiner. Noen som har klart det med samme utfordringer og har noen tips? Anonymkode: 4d021...2e1 Jeg har ingen sykdommer, så det kan nok neppe sammenlignes. Men jeg hadde en ganske fæl PMS på to uker, så jeg opplevde noe av det samme som deg. De gode rutinene, kostholdet og vektnedgangen jeg fikk i to uker, ble helt ødelagt de to neste. Så etter en måned sto jeg på 0 i resultat. Utrooolig demotiverende. Jeg gikk til legen og fikk først minipille for å slippe å ha PMS/mensen, så det hjalp veldig (ferdig med barn). Rett etterpå startet jeg på wegovy også. Så denne komboen var helt klart løsningen for meg, og vekten begynte å varig tikke ned. Jeg ville jo egentlig helst også være medisinfri. Men kroppen min trengte hjelp, så da måtte jeg nesten gi den det. Det lille jeg har av bivirkninger av dette er myyye mindre enn de plagene jeg hadde før. Endret 13. august av Amatariel 1
Emalje Skrevet 15. august #7648 Skrevet 15. august Er det faktisk sånn at det ikke er lov til å skrive noe annet enn vektoppdateringer i den andre tråden? Jeg husker at da jeg var med for noen år siden skrev vi litt oppmuntrende meldinger til hverandre, feedback, feiring etc til hverandre. Det var en av grunnene til at jeg ville være med igjen! For min del går det helt fint med en utenommelding her og der i den andre tråden, også kan avsporing skrives her eller andre steder i forumet.. Vet ikke med dere andre, men jeg trenger i hvert fall all motivasjonen og inspirasjonen jeg kan få i disse mørke månedene som kommer. Er evt med på en ny type tråd hvis noen andre også vil ha en mer skravlete tråd. Uansett: Skal prøve å sjekke inn her litt oftere! Blir dere med? Hva er deres største utfordringer framover? Min er bakevarer Får opp så sykt mye digg bakst i feeden, elsker å bake om høsten, og synes det er skikkelig vanskelig å ikke spise opp alt jeg baker med en gang... 1
Saima Skrevet 15. august #7649 Skrevet 15. august Emalje skrev (1 time siden): Er det faktisk sånn at det ikke er lov til å skrive noe annet enn vektoppdateringer i den andre tråden? Jeg husker at da jeg var med for noen år siden skrev vi litt oppmuntrende meldinger til hverandre, feedback, feiring etc til hverandre. Det var en av grunnene til at jeg ville være med igjen! For min del går det helt fint med en utenommelding her og der i den andre tråden, også kan avsporing skrives her eller andre steder i forumet.. Vet ikke med dere andre, men jeg trenger i hvert fall all motivasjonen og inspirasjonen jeg kan få i disse mørke månedene som kommer. Er evt med på en ny type tråd hvis noen andre også vil ha en mer skravlete tråd. Uansett: Skal prøve å sjekke inn her litt oftere! Blir dere med? Hva er deres største utfordringer framover? Min er bakevarer Får opp så sykt mye digg bakst i feeden, elsker å bake om høsten, og synes det er skikkelig vanskelig å ikke spise opp alt jeg baker med en gang... I vektloggen kan vi gjerne skrive litt, men tror det var pga andre spørsmål som ble stilt og da ballet det på seg. Det kan en heller gjøre i denne tråden🙏 2
AnonymBruker Skrevet 15. august #7650 Skrevet 15. august Emalje skrev (3 timer siden): Er det faktisk sånn at det ikke er lov til å skrive noe annet enn vektoppdateringer i den andre tråden? Jeg husker at da jeg var med for noen år siden skrev vi litt oppmuntrende meldinger til hverandre, feedback, feiring etc til hverandre. Det var en av grunnene til at jeg ville være med igjen! For min del går det helt fint med en utenommelding her og der i den andre tråden, også kan avsporing skrives her eller andre steder i forumet.. Vet ikke med dere andre, men jeg trenger i hvert fall all motivasjonen og inspirasjonen jeg kan få i disse mørke månedene som kommer. Er evt med på en ny type tråd hvis noen andre også vil ha en mer skravlete tråd. Uansett: Skal prøve å sjekke inn her litt oftere! Blir dere med? Hva er deres største utfordringer framover? Min er bakevarer Får opp så sykt mye digg bakst i feeden, elsker å bake om høsten, og synes det er skikkelig vanskelig å ikke spise opp alt jeg baker med en gang... Vektoppdateringstråden passer dessverre ikke for meg, for jeg veier meg ikke ukentlig. Jeg har ikke badevekt hjemme, for da får jeg lett et usunt forhold til det tallet. Jeg trenger likevel å ta noen grep og gjerne gå ned noen kilo. Så for meg passer en annen type tråd mye bedre. Jeg synes det er utfordrende med mat og sosiale settinger, jeg havner fort i en sånn alt eller ingenting type tankegang, og så har gode vaner lett for å glippe når jeg blir sliten. Jeg jobber en del med egen tankegang, forsøker å kjøpe kun det jeg skal spise av mer usunne matvarer, og forsøker blant annet å lage opp en del middager til frys for å ha gode alternativer når livet blir litt mye. Hvis jeg kommer over bra ferdigmiddager til en god pris, kjøper jeg gjerne det også. Anonymkode: 9098b...b96
AnonymBruker Skrevet 16. august #7651 Skrevet 16. august Emalje skrev (12 timer siden): Er det faktisk sånn at det ikke er lov til å skrive noe annet enn vektoppdateringer i den andre tråden? J Jeg var med i rapporttråden høsten -24, og da var det flere som kom med oppmuntrende kommentarer (men ikke diskusjoner) i tråden. Anonymkode: 9cb77...a65 2 1
Emalje Skrevet 16. august #7652 Skrevet 16. august Saima skrev (17 timer siden): I vektloggen kan vi gjerne skrive litt, men tror det var pga andre spørsmål som ble stilt og da ballet det på seg. Det kan en heller gjøre i denne tråden🙏 Takk for svar Synes egentlig ikke det ballet på seg, og at det var litt vel strengt å snakke om å rapportere det.. Men som nykommer vil jeg såklart prøve å følge normen som har blitt til i tråden! Imponerende at den har gått kontinuerlig i over ti år, egentlig. AnonymBruker skrev (16 timer siden): Vektoppdateringstråden passer dessverre ikke for meg, for jeg veier meg ikke ukentlig. Jeg har ikke badevekt hjemme, for da får jeg lett et usunt forhold til det tallet. Jeg trenger likevel å ta noen grep og gjerne gå ned noen kilo. Så for meg passer en annen type tråd mye bedre. Anonymkode: 9098b...b96 Ser den! Jeg husker at det var noen som pleide å oppdatere i tråden med f.eks midjemål eller et annet type mål. Det kunne kanskje vært et alternativ for deg? Ellers så synes jeg det er godt å høre at du setter grenser for deg selv Uansett kan vi jo holde følge i denne tråden! Kjenner meg igjen i alt eller ingenting.. kaloritelling hjelper meg veldig med det. Jeg koser meg litt hver dag, men i små mengder. Men skjønner at kaloritelling ikke passer alle! 2
Emmajunga Skrevet 16. august #7653 Skrevet 16. august Emalje skrev (22 timer siden): Er det faktisk sånn at det ikke er lov til å skrive noe annet enn vektoppdateringer i den andre tråden? Jeg husker at da jeg var med for noen år siden skrev vi litt oppmuntrende meldinger til hverandre, feedback, feiring etc til hverandre. Det var en av grunnene til at jeg ville være med igjen! For min del går det helt fint med en utenommelding her og der i den andre tråden, også kan avsporing skrives her eller andre steder i forumet.. Vet ikke med dere andre, men jeg trenger i hvert fall all motivasjonen og inspirasjonen jeg kan få i disse mørke månedene som kommer. Er evt med på en ny type tråd hvis noen andre også vil ha en mer skravlete tråd. Uansett: Skal prøve å sjekke inn her litt oftere! Blir dere med? Hva er deres største utfordringer framover? Min er bakevarer Får opp så sykt mye digg bakst i feeden, elsker å bake om høsten, og synes det er skikkelig vanskelig å ikke spise opp alt jeg baker med en gang... Er helt enig med det med porsjoner! Jeg har gitt opp baking og lignende for jeg klarer jo ikke begrense meg. Har en bok full av fine kalorivennlige oppskrifter med kaloriinnhold, men når man liksom lager 5 porsjoner, da er det ikke bare bare å spise den ene som tilhører kaloriberegningen.. 1
Emalje Skrevet 17. august #7654 Skrevet 17. august Emmajunga skrev (13 timer siden): Er helt enig med det med porsjoner! Jeg har gitt opp baking og lignende for jeg klarer jo ikke begrense meg. Har en bok full av fine kalorivennlige oppskrifter med kaloriinnhold, men når man liksom lager 5 porsjoner, da er det ikke bare bare å spise den ene som tilhører kaloriberegningen.. Prøver å se på det som mental trening Noen perioder må man jo bare kutte det helt ut. Man kommer langt med å ikke ha noe søtt i hus også.. Men så tenker jeg at det er viktig for meg å gjøre en livsstilsendring som kan vare lenge. Så da får jeg bare bli den kjedelige personen som deler kanelsnurren på kafé i to og gir resten til gubben 😂 Har også et lite mantra jeg sier til meg selv om at det kommer flere muligheter til å spise de tingene jeg liker men ikke kan spise så mye av nå. Sukker er ikke en mangelvare. 1
Lindskys Skrevet 18. august #7655 Skrevet 18. august Emalje skrev (På 16.8.2025 den 16.25): Takk for svar Synes egentlig ikke det ballet på seg, og at det var litt vel strengt å snakke om å rapportere det.. Men som nykommer vil jeg såklart prøve å følge normen som har blitt til i tråden! Imponerende at den har gått kontinuerlig i over ti år, egentlig. Ser den! Jeg husker at det var noen som pleide å oppdatere i tråden med f.eks midjemål eller et annet type mål. Det kunne kanskje vært et alternativ for deg? Ellers så synes jeg det er godt å høre at du setter grenser for deg selv Uansett kan vi jo holde følge i denne tråden! Kjenner meg igjen i alt eller ingenting.. kaloritelling hjelper meg veldig med det. Jeg koser meg litt hver dag, men i små mengder. Men skjønner at kaloritelling ikke passer alle! Det var jeg som rapporterte ("kommentaren er grei men ønsker å gi oppmerksomhet til moderator"- som en form for å skrive melding til moderator, ikke for å rapportere bruker), da jeg husker at det var noen annen som gjorde det for noen tråder tilbake, så jeg tenkte det var sånn man skulle gjøre. Jeg personlig, kan fint se for meg et par innlegg med godt jobbet eller diverse, men når det baller på seg og blir diskusjon eller konversasjon så blir det mange innlegg å scrolle igjennom hvis man kun er interessert i oppdateringer, og det er vel derfor det er lagd en diskusjonstråd? Jeg aner ikke, har ikke vært med så mange år. Jeg er selv på vei ut av vekttråden egentlig da den ikke fungerer helt for meg av grunner som jeg ikke vil dele da det kan demotivere andre. 1
Emalje Skrevet 18. august #7656 Skrevet 18. august Lindskys skrev (1 time siden): Det var jeg som rapporterte ("kommentaren er grei men ønsker å gi oppmerksomhet til moderator"- som en form for å skrive melding til moderator, ikke for å rapportere bruker), da jeg husker at det var noen annen som gjorde det for noen tråder tilbake, så jeg tenkte det var sånn man skulle gjøre. Jeg personlig, kan fint se for meg et par innlegg med godt jobbet eller diverse, men når det baller på seg og blir diskusjon eller konversasjon så blir det mange innlegg å scrolle igjennom hvis man kun er interessert i oppdateringer, og det er vel derfor det er lagd en diskusjonstråd? Jeg aner ikke, har ikke vært med så mange år. Jeg er selv på vei ut av vekttråden egentlig da den ikke fungerer helt for meg av grunner som jeg ikke vil dele da det kan demotivere andre. Igjen, som nykommer i tråden føler jeg ikke at det er jeg som skal si hvordan ting skal være. Det ga meg bare litt vondt i magen å lese det du skrev fordi det står jo ingen steder i hovedinnlegget om at man ikke skal skrive noe annet enn rapporteringer. Følte jeg hadde brutt en regel jeg ikke visste om, om du skjønner Ut fra det som står i starten av denne diskusjonstråden (savner forøvrig Mayoo, fast inventar i disse trådene leeenge. Håper hun kommer tilbake en dag!), mener jeg å huske at det var et sted å fortsette diskusjoner eller komme med off topic-greier om vektnedgang. Synes rapporteringstråden blir litt mer levende og gøy om det skrives spørsmål og kommentarer i ny og ne.. Men: tråder får jo sitt eget liv over tid, og om det er slik du beskriver det folk vil ha det så skal jeg følge det! Angående scrolling: Som det står i hovedinnlegget, skal ens første innlegg egentlig brukes som oversiktsinnlegg. Man redigerer det for hver gang, også kopierer man eller siterer i nytt innlegg. Så kan man se folks fremgang uten å scrolle hele tråden. Ser at nesten ingen gjør det lenger, så kanskje det må fjernes fra neste tråds hovedinnlegg evt minnes om 😂 Vanskelig for meg å fatte meg i korthet, merker jeg. Kjipt å høre at du står i motbakke. Jeg er i hvert fall åpen for å høre om det du tror kan demotivere oss! Vi må tåle å snakke om ting som er vanskelig, du er helt sikkert ikke alene om det ❤️ 2
Lindskys Skrevet 18. august #7657 Skrevet 18. august Emalje skrev (9 minutter siden): Igjen, som nykommer i tråden føler jeg ikke at det er jeg som skal si hvordan ting skal være. Det ga meg bare litt vondt i magen å lese det du skrev fordi det står jo ingen steder i hovedinnlegget om at man ikke skal skrive noe annet enn rapporteringer. Følte jeg hadde brutt en regel jeg ikke visste om, om du skjønner Ut fra det som står i starten av denne diskusjonstråden (savner forøvrig Mayoo, fast inventar i disse trådene leeenge. Håper hun kommer tilbake en dag!), mener jeg å huske at det var et sted å fortsette diskusjoner eller komme med off topic-greier om vektnedgang. Synes rapporteringstråden blir litt mer levende og gøy om det skrives spørsmål og kommentarer i ny og ne.. Men: tråder får jo sitt eget liv over tid, og om det er slik du beskriver det folk vil ha det så skal jeg følge det! Angående scrolling: Som det står i hovedinnlegget, skal ens første innlegg egentlig brukes som oversiktsinnlegg. Man redigerer det for hver gang, også kopierer man eller siterer i nytt innlegg. Så kan man se folks fremgang uten å scrolle hele tråden. Ser at nesten ingen gjør det lenger, så kanskje det må fjernes fra neste tråds hovedinnlegg evt minnes om 😂 Vanskelig for meg å fatte meg i korthet, merker jeg. Kjipt å høre at du står i motbakke. Jeg er i hvert fall åpen for å høre om det du tror kan demotivere oss! Vi må tåle å snakke om ting som er vanskelig, du er helt sikkert ikke alene om det ❤️ Du skal ikke ha vondt i magen av det Det var ikke ment sånn, og jeg aner ikke selv. Du får gjerne ta over som "leder" for min del. Personlig syns jeg det ser uryddig ut når man bruker første innlegg som det står. Tenker alt bare handler om preferanser egentlig. Du må gjerne lage en ny tråd med nytt HI til oktober Jeg står ikke i motbakke (mer enn vanlig 🤪) så ikke noe jeg trenger å snakke om, igjen bare preferanser. 1
Saima Skrevet 18. august #7658 Skrevet 18. august Jeg har fulgt de siste 3 eller 4 "vi som skal ned i vekt..." trådene og jeg syns de er fine slik de er. 3 3
Emalje Skrevet 18. august #7659 Skrevet 18. august Lindskys skrev (4 minutter siden): Du skal ikke ha vondt i magen av det Det var ikke ment sånn, og jeg aner ikke selv. Du får gjerne ta over som "leder" for min del. Personlig syns jeg det ser uryddig ut når man bruker første innlegg som det står. Tenker alt bare handler om preferanser egentlig. Du må gjerne lage en ny tråd med nytt HI til oktober Jeg står ikke i motbakke (mer enn vanlig 🤪) så ikke noe jeg trenger å snakke om, igjen bare preferanser. Ja, det er jo helt opp til hver og en hva man synes er enklest. Bladde meg bakover i arkivet for å se på de første trådene fra 2014-ish, og der hadde trådstarter et excelskjema og oppdaterte selv ørten oversiktsinnlegg på starten av tråden over alles vektnedgang. Dét virker som mye jobb 🫣 Er ikke ute etter å kuppe tråden!
AnonymBruker Skrevet 18. august #7660 Skrevet 18. august Jeg syns det bare er hyggelig om noen har kommentarer i veietråden, men kunne generelt ønske det var mer aktivitet i diskusjonstråden også. Om noen har lyst til å skrive litt i veietråden så er det helt topp for meg, da alt av engasjement er motiverende. Anonymkode: dae99...d95 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå